Gå til innhold

Dumt spørsmål, men tenker dere på initialene når dere velger navn til barna?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha ha tenkte ikke før å mat initialene til minstemann er Ok :) tilsamen heter gjengen avo. Ja ja alle tre elsker avokado 😂

Anonymkode: db4ce...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt obs på initialene deres - men ikke våre tilsammen. Det tror jeg ikke andre tenker over heller.

Jeg vet om en som hadde OST og en som hadde ERT. Det gav anledning til en del kommentarer på barneskolen. 

Anonymkode: 35f26...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tenkte jeg masse på. På jobben min brukes initialer istedetfor navn i mange sammenhenger. Husker vi en periode hadde en ansatt som da figurerte som ØL...

Ville ikke gitt barna initialer som Hiv, aids, fis, død, kuk, øl.

Men om forbokstavene til barneflokken til sammen danner et slikt ord, det er det jo ikke mange som tenker over. Med mindre dere spiller yatzy e.l og skriver forbokstavene etter hverandre. 

Anonymkode: 91576...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke tenkt på initialene samlet sett nei. Men for hvert enkelt barn ville jeg tenkt på det. 

Mine initialer er BH. Ikke det værste ordet men det var ikke så kult når jeg var barn og vi fikk idrettstøy med initialer nei..

Anonymkode: 16b96...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri tenkt på det. Men her var allerede barnas navn bestemt fra jeg var barn. Og da var jeg jo ikke klar over hvem faren dems skulle bli. Men de har ikke rare initialer.

Anonymkode: 1ba44...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenkte over det. Mest for at de skulle slippe treningstøy med TØS, sånn som meg selv 🙄

Anonymkode: d0e90...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mumua skrev:

En og en har de ikke uheldige initialer, men om vi setter sammen de tre ungene blir det NAV 😅 

Haha, da er fremtiden sikret :legrine:Nav forever :legrine:

Anonymkode: 57d93...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på det. 

 Men vi hadde blitt T. A.P  R.A.P og G.A.P vis vi hadde brukt mitt etternavn som etternavn og mannen sitt som mellomnavn 😜 men vi har mitt som mellomnavn og mannen sitt etternavn. 

Anonymkode: eac0f...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært obs på det, da jeg selv har initialene T.Ø.S.

Det var ikke stas å løpe rundt med TØS på tøyet... :P 

Endret av ompalompaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Vi tenkte over det for å slippe WWW, men ingen navn på W hadde egentlig vært aktuelle uansett...

Anonymkode: 10b1e...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takk for en god latter, alle sammen! 😂 Jeg er fremdeles ikke helt sikker på om jeg synes FIS tilsammen på barna er OK eller ikke, men det ble hvertfall en morsom tråd! Og heldigvis kommer ingen av barna til å få særlig uheldige ord hver for seg. 😂 HI.

Anonymkode: 50815...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har ikke tenkt på det. Familien samla har TISS. Men skjønner at man tenker på hvert enkelt barns initialer. Uten at jeg har gjort det selv. 

Anonymkode: 7c997...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte absolutt ikke over det... hilsen mamma som har unger med treningstøy det står  TAP AP og NØL på😂

Anonymkode: 03d0e...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte absolutt ikke over det... hilsen mamma som har unger med treningstøy det står  TAP AP og NØL på😂

Anonymkode: 03d0e...8f4

Haha, treningstøy med TAP kan ikke være så veldig motiverende. 😂

Anonymkode: 50815...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...