Gå til innhold

November-gjengen❤️


NoccoSol

Anbefalte innlegg

  •  
9 timer siden, Sofapute skrev:

Så spennende!!  Hvor mange dpo??

Testet både på 10 og 11 dpo og fikk positiv, så det er tidlig men kjekt😉 i dag blir det 12 dpo. Det mest fremtredene symptomet er at jeg er så frysen på ettermiddagen, første gang jeg opplever det. Men det skal jeg leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:
  •  

Testet både på 10 og 11 dpo og fikk positiv, så det er tidlig men kjekt😉 i dag blir det 12 dpo. Det mest fremtredene symptomet er at jeg er så frysen på ettermiddagen, første gang jeg opplever det. Men det skal jeg leve med.

Veldig mange som får positiv så tidlig. Så gøy! Og gratulerer så mye :D ❤ ❤ ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig lesning her inne,gratulerer så mye💞

Håper du har startet et rush av positive tester denne måneden.

Jeg selv har fått innsett førstkommende Mandag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ja satser på et stort rush av positive tester etterhvert😉

Gratulere som ruger Sofapute blir spennende dager fremover😉

Lykke til på mandag Løvetann81😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ha tålmodighet Sofapute😉 men det er ikke lett i disse dager.

Er i dag 4+2 og våknet til mye rødt blod og noen klumper. Prøvde se om det var noe inni men så ikke noe. Virket som rester...hvis det går etter uttaket??Tok ny test i dag ble skikkelig positiv med en gang 😉 

Har også tatt blodprøve i dag så spent på utviklingen. Har følelse at spiren sitter enda men vet jo aldri.... Er veldig trøtt i dag så kanskje det er et av symptomene?  Men kan også være at jeg må opp hver natt å tisse😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg!! :)

Ei jeg kjenner blødde MYE i 2 mnd,  med klumper ig det hele,  så det går visst an :)

 

Og jada, jeg er tålmodig ;) går ikke på hormoner denne gangen, og Gud for en forskjell!!!  😅😅😀😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sofapute skrev:

Krysser fingrene for deg!! :)

Ei jeg kjenner blødde MYE i 2 mnd,  med klumper ig det hele,  så det går visst an :)

 

Og jada, jeg er tålmodig ;) går ikke på hormoner denne gangen, og Gud for en forskjell!!!  😅😅😀😂

Takk i like måte💝 når har du tenkt teste? Tenker det er forskjell ja uten hormoner. Kjenner selv det er en del hormoner som herje.

Blødningen her forsvant nå er det bare murringer som om mens er på vei. Så lever i spenning😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, TrudeSagen skrev:

Da blei det satt inn to 8-delte i dag. Siste krampetrekning. Føles bare tomt.

Lykke til krysser fingrene for deg 💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk positiv CB 1-2 uker i dag, er på "rugedag" 10 vist innsett ikke regnes som rugedag. Har blodprøvetest på mandag. Livredd for kjemisk, har ingen tegn til graviditet. Ingen ømme pupper eller noe.. Blir en lang helg vist ikke mensen dukker opp. Har aldri vært gravid før, dette er vårt 3 forsøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2017 den 13.58, Mosste skrev:

Jeg fikk positiv CB 1-2 uker i dag, er på "rugedag" 10 vist innsett ikke regnes som rugedag. Har blodprøvetest på mandag. Livredd for kjemisk, har ingen tegn til graviditet. Ingen ømme pupper eller noe.. Blir en lang helg vist ikke mensen dukker opp. Har aldri vært gravid før, dette er vårt 3 forsøk. 

Gratulerer 💝 tegnene kan komme etterhvert,  kjekkest er jo at testen er positiv😉 blir spennende høre hvordan det går. Håper du klarer kose deg litt i helgen selv om tankrne er full av spørsmål 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Gratulerer 💝 tegnene kan komme etterhvert,  kjekkest er jo at testen er positiv😉 blir spennende høre hvordan det går. Håper du klarer kose deg litt i helgen selv om tankrne er full av spørsmål 😄

Tusen takk, men gleden var ganske kortvarig. Begynte å blø bare timer etterpå. ikke mye, men ser ut til at det tar seg gradvis opp. Testene er fremdeles positive, men det vil de vel være noen dager enda før de dabber av. Trist, men sånn er det. Nå vet jeg vertfall at kroppen kan og har prøvd. Og det var ubeskrivelig å se en positiv test for første gang :) Regner ikke med jeg er en av de heldige som blør under svangerskapet, så ser løpet som kjørt, desverre.. Lykke til videre til alle dere andre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mosste skrev:

Tusen takk, men gleden var ganske kortvarig. Begynte å blø bare timer etterpå. ikke mye, men ser ut til at det tar seg gradvis opp. Testene er fremdeles positive, men det vil de vel være noen dager enda før de dabber av. Trist, men sånn er det. Nå vet jeg vertfall at kroppen kan og har prøvd. Og det var ubeskrivelig å se en positiv test for første gang :) Regner ikke med jeg er en av de heldige som blør under svangerskapet, så ser løpet som kjørt, desverre.. Lykke til videre til alle dere andre :hjerte:

Jeg fikk positive strimmeltester 13 dpo sist. Positiv CB Digital 14dpo. 15 dpo begynte jeg og blø og testene var klart svakere - nesten negative.  det var kjemisk. Om du fortsetter å få fine tester er det nok kanskje bsre en blødning 

 Tvi tvi ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sofapute skrev:

Hvordan går det med dere?

Her går det over all forventning! Supersterke tester 13dpo :D

_20171120_080414.JPG

Gratulere så mye 😉 💝ser veldig bra ut😉har du tatt blodprøve også? 

Her har det gått bra til nå kom akkurat noe blod i dag så er redd hva dette er... Blir supernervøs. Kjente et stikk tidligere følte at noe var galt men likevel har jeg håp.  Håper det gir seg at det bare er et blodkar som sprakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sofapute skrev:

Hvordan går det med dere?

Her går det over all forventning! Supersterke tester 13dpo :D

_20171120_080414.JPG

Gratulerer :) <3 Jeg fikk positiv blodprøve i dag, men den var for lav, og så har jeg blødning, så det var nok ikke håp. Ny blodprøve på fredag for å avkrefte graviditet utenfor livmor.. Så da var 3 forsøk brukt opp, så da er det å krumme ryggen og diskutere privat, selv om jeg kjenner meg veldig sliten nå og litt motivasjonsløs til enda flere runder med alt det innebærer, men vi gir ikke opp enda. Krysser fingrene for 2018 og prøveår nr.4... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Petra-prøvedokke skrev:

Gratulere så mye 😉 💝ser veldig bra ut😉har du tatt blodprøve også? 

Her har det gått bra til nå kom akkurat noe blod i dag så er redd hva dette er... Blir supernervøs. Kjente et stikk tidligere følte at noe var galt men likevel har jeg håp.  Håper det gir seg at det bare er et blodkar som sprakk. 

Nei, har ikke tatt blodprøver.  Er det vanlig? Jeg lurer på om jeg har to inni der pga så tidlig og tydelig test. Kan de se det på blodprøve? 

 

Uff, så skummelt!!  Håper virkelig det ikke er noe!  Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Mosste skrev:

Gratulerer :) <3 Jeg fikk positiv blodprøve i dag, men den var for lav, og så har jeg blødning, så det var nok ikke håp. Ny blodprøve på fredag for å avkrefte graviditet utenfor livmor.. Så da var 3 forsøk brukt opp, så da er det å krumme ryggen og diskutere privat, selv om jeg kjenner meg veldig sliten nå og litt motivasjonsløs til enda flere runder med alt det innebærer, men vi gir ikke opp enda. Krysser fingrene for 2018 og prøveår nr.4... 

Tusen takk :)

Så trist at dere har måttet gå igjen 3 hele forsøk :( urettferdig!  Kanskje det er privat forsøk som skal til?? Håper dere får en positiv opplevelse om dere velger å gå privat. Vi skulle egentlig gå privat nå pm dette ikke hadde funka. Var til privat utredning og gjennomførte scratching.  Er overbevist om at det er grunnen tomat det festet seg denne gangen! Livmorhinna var mye tjukkere denne gang :)

Prøvd scratching? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sofapute skrev:

Tusen takk :)

Så trist at dere har måttet gå igjen 3 hele forsøk :( urettferdig!  Kanskje det er privat forsøk som skal til?? Håper dere får en positiv opplevelse om dere velger å gå privat. Vi skulle egentlig gå privat nå pm dette ikke hadde funka. Var til privat utredning og gjennomførte scratching.  Er overbevist om at det er grunnen tomat det festet seg denne gangen! Livmorhinna var mye tjukkere denne gang :)

Prøvd scratching? 

Ja, jeg tenker privat kan bli en positiv opplevelse på mange måter, så jeg tror nok motivasjonen kommer sterkt tilbake når timen er bestilt :) Har ikke hørt om scratching. Tenker vi vil oppleve å få mer hjelp og mer svar når vi går inn i det private etter det jeg har lest om andre. Så vi må bare stå på videre. Lykke til videre til deg, så fantastisk det må være :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mosste skrev:

Ja, jeg tenker privat kan bli en positiv opplevelse på mange måter, så jeg tror nok motivasjonen kommer sterkt tilbake når timen er bestilt :) Har ikke hørt om scratching. Tenker vi vil oppleve å få mer hjelp og mer svar når vi går inn i det private etter det jeg har lest om andre. Så vi må bare stå på videre. Lykke til videre til deg, så fantastisk det må være :) 

Rart at du ikke har fått tilbud om scratching når det er så gode resultater av det! Kjenner jeg blir litt oppgitt over uvilligheten til klinikkene når det gjelder å prøve forskjellige!  Anbefaler det på det varmeste :)

Lykke til videre!  Jeg tipper at privat er det som skal til for dere ❤ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...