Gå til innhold

IKM uke 45


Ninni84

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Rullgardin skrev:

Dagens test. Krysser fingrene for at dette går veien 🤞🏼Noen som vet følsomheten på Babyplan dine tester? Vil trolig en digital slå ut nå?

2FC09937-45BE-4790-A8F7-E1B397595FCE.jpeg

Gratulerer! 😍

Jeg har en samme test selv, men vet ikke når jeg kan ta digital.. 

Her er min fra i dag! Spent nå!! 😍

20171106_065541.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Rullgardin skrev:

Dagens test. Krysser fingrene for at dette går veien 🤞🏼Noen som vet følsomheten på Babyplan dine tester? Vil trolig en digital slå ut nå?

2FC09937-45BE-4790-A8F7-E1B397595FCE.jpeg

Gratulerer☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rullgardin skrev:

Tusen takk dere 😊 Når har du IKM FjelletKaller? 

Til onsdag! Testet tidlig, så faktisk antydning til strek allerede på torsdag!! Tålmodighet er tydeligvis ikke min sterkeste side! 😂😂 Merker jeg gleder meg veldig til jul i år, da blir det liksom litt tryggere!! Skal på ferie i slutten av november, så håper det hjelper på at tiden går litt kjappere!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, FjelletKaller skrev:

Til onsdag! Testet tidlig, så faktisk antydning til strek allerede på torsdag!! Tålmodighet er tydeligvis ikke min sterkeste side! 😂😂 Merker jeg gleder meg veldig til jul i år, da blir det liksom litt tryggere!! Skal på ferie i slutten av november, så håper det hjelper på at tiden går litt kjappere!! 😊

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rullgardin skrev:

Dagens test. Krysser fingrene for at dette går veien 🤞🏼Noen som vet følsomheten på Babyplan dine tester? Vil trolig en digital slå ut nå?

2FC09937-45BE-4790-A8F7-E1B397595FCE.jpeg

Hadde prøvd med digital ja, hvis du hadde IKM i går☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, inimini skrev:

Hadde prøvd med digital ja, hvis du hadde IKM i går☺

Tror IKM er enten tirsdag eller onsdag 😀 Jeg prøver å vente litt til, men ryker kanskje på en test likevel 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, FjelletKaller skrev:

Til onsdag! Testet tidlig, så faktisk antydning til strek allerede på torsdag!! Tålmodighet er tydeligvis ikke min sterkeste side! 😂😂 Merker jeg gleder meg veldig til jul i år, da blir det liksom litt tryggere!! Skal på ferie i slutten av november, så håper det hjelper på at tiden går litt kjappere!! 😊

Da er vi ganske likt! Jeg testet fredag morgen, og den var helt blendahvit. Søndag kom første antydning til strek. Rop ut om du tar en digital 😄😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rullgardin skrev:

Da er vi ganske likt! Jeg testet fredag morgen, og den var helt blendahvit. Søndag kom første antydning til strek. Rop ut om du tar en digital 😄😄😄

Jeg har bestilt, og regner med å få den i morgen!! Så tar den nok onsdag morgen! 😊 Si fra du å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! FertilityFriend sier 12 dpo i dag. Har stort sett 12 dager lutealfase så tror IKM er i morgen. Jeg kan imidlertid være 1dag kortere, Dvs 11dpo. Litt usikker på om EL var på CD 17 eller CD 18 da jeg ikke har tempet denne syklusen 😊 

Endret av Rullgardin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Ninni84 skrev:

@Rullgardin og @FjelletKaller Gratulerer så mye!! Kan jeg spørre hvilken DPO dere er?? Syns det er så nyttig å se når andre får svak positive.

Takk!! 

I følge appen min er jeg 11 dpo i dag.. men er litt usikker på om den stemmer denne mnd.. Jeg har ikke tatt eggløsningstester eller tempet .. 1 dag i siste mens var 12. Okt.

Endret av FjelletKaller
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med flere som får positivt! :) GRATULERER!

Har lyst til å dra og kjøpe tidligtest i butikken idag.. men burde kanskje vente. Man blir jo så spent når det er flere som tester positivt! Har ikm på fredag så burde nok vente alikevel :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ser dere her?? Er 8 DPO idag og disse er babyplan tidlig. Første bildet er i går nederst og i dag øverst for å sammenlikne. Andre bildet er begge tatt idag med samme urin. 

6B97EACD-94D0-468A-8C7B-BC0186FD8257.jpeg

2F9B8697-7FE9-4DB1-80E3-E40DA209D0A2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ninni84 skrev:

Hva ser dere her?? Er 8 DPO idag og disse er babyplan tidlig. Første bildet er i går nederst og i dag øverst for å sammenlikne. Andre bildet er begge tatt idag med samme urin. 

6B97EACD-94D0-468A-8C7B-BC0186FD8257.jpeg

2F9B8697-7FE9-4DB1-80E3-E40DA209D0A2.jpeg

Sånn var mine 8dpo også med samme tester, og her sitter jeg i uke 9 i dag❤️

GRATULERER, du er gravid:bolledeig:

Anonymkode: 9e740...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn var mine 8dpo også med samme tester, og her sitter jeg i uke 9 i dag❤️

GRATULERER, du er gravid:bolledeig:

Anonymkode: 9e740...e1f

Håper du har rett, men jeg tok en sånn First response test som visstnok skal være blant de beste og den var negativ. Mulig disse er mer sensitive da. Krysser fingrene. Håper jeg kan overraske mannen på farsdagen, hvis jeg klarer å holde det hemmelig til da.

Føler meg veldig nervøs nå. Altså nesten sånn at jeg er småkvalm.

Endret av Ninni84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Ninni84 skrev:

Hva ser dere her?? Er 8 DPO idag og disse er babyplan tidlig. Første bildet er i går nederst og i dag øverst for å sammenlikne. Andre bildet er begge tatt idag med samme urin. 

6B97EACD-94D0-468A-8C7B-BC0186FD8257.jpeg

2F9B8697-7FE9-4DB1-80E3-E40DA209D0A2.jpeg

Jeg ser antydning til strek!! 👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ninni84 skrev:

Hva ser dere her?? Er 8 DPO idag og disse er babyplan tidlig. Første bildet er i går nederst og i dag øverst for å sammenlikne. Andre bildet er begge tatt idag med samme urin. 

6B97EACD-94D0-468A-8C7B-BC0186FD8257.jpeg

2F9B8697-7FE9-4DB1-80E3-E40DA209D0A2.jpeg

Smyger meg til å gi et lite gratulerer! 🎉💗Sånn så mine ut 9dpo, og jeg er 15 uker i dag ☺️

Anonymkode: 13995...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ninni84 skrev:

Hva ser dere her?? Er 8 DPO idag og disse er babyplan tidlig. Første bildet er i går nederst og i dag øverst for å sammenlikne. Andre bildet er begge tatt idag med samme urin. 

6B97EACD-94D0-468A-8C7B-BC0186FD8257.jpeg

2F9B8697-7FE9-4DB1-80E3-E40DA209D0A2.jpeg

Jeg ser og streker! Gratulerer😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å holde meg lenger, så Jeg tok test i dag og den var heeelt hvit🙁

Er 12 dpo i dag,så da er det bare å vente på mensen!

Kjenner jeg blir så skuffa, men da får jeg prøve igjen neste gang😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo 12 første gang jeg prøver denne testen. Så denne skyggen når jeg skulle ta bilde. Hva betyr den?

IMG_2212.JPG

Anonymkode: 2a6b9...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dpo 12 første gang jeg prøver denne testen. Så denne skyggen når jeg skulle ta bilde. Hva betyr den?

IMG_2212.JPG

Anonymkode: 2a6b9...965

Klarer desverre ikke å se noe strek jeg😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...