Gå til innhold

IKM uke 45


Ninni84

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Flutili skrev:

10 dpo i morgen, teste eller ikke tro 😜🤔😜

OOOo så spennende!!! Lykke til!!

Jeg er bare 2 DPO :( og må vente til neste torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, inimini skrev:

Denne gangen er planen å ikke ta graviditetstest så tidlig! Skal prøve å vente lengst mulig☺ 

Er det flere som har tenkt det? 

Men kan bli vanskelig. Hehe...

Jeg skal ikke prøve før ikm. Jeg blir så skuffet men tenker også at det fortsatt kan være for tidlig, og så blir jeg enda mer skuffet når tr kommer.

Like greit å bare vente å se synes jeg. Klarer å slappe av mer da også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har litt erfaring med el-tester (strips), blir streken gradvis sterkere for hver dag, helt til den er like sterk som kontrollstreken? Eller kan den være svak en dag, og plutselig positiv neste dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok graviditetstest igår 7dpo den ble negativ.. litt ivrig her.. Hva er mulighet for at den viser positivt imorgen hvis jeg er gravid?🤣 1.p.p.

Anonymkode: 2a6b9...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tok graviditetstest igår 7dpo den ble negativ.. litt ivrig her.. Hva er mulighet for at den viser positivt imorgen hvis jeg er gravid?🤣 1.p.p.

Anonymkode: 2a6b9...965

Det kommer nok an på hvor sensitive den var den testen du tok. Hvis den er standard til 25iui så var det nok for tidlig til å bli positiv. De slår nok ikke ut før tidligst 10DPO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke enda. Var litt småkvalm I dag tidlig men er bare 4DPO så tror ikke det var noe relatert egentlig. Prøver å ikke henge meg opp I symptomer så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ninni84 skrev:

Det kommer nok an på hvor sensitive den var den testen du tok. Hvis den er standard til 25iui så var det nok for tidlig til å bli positiv. De slår nok ikke ut før tidligst 10DPO.

Takk for svar☺️ Det var en clearblue tidlig test fra apoteket. 

Anonymkode: 2a6b9...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar☺️ Det var en clearblue tidlig test fra apoteket. 

Anonymkode: 2a6b9...965

Mulig den er mer sensitive ja, men ville ikke gitt opp helt enda. Smør deg med litt tålmodighet og prøv igjen 10-12DPO. Noen får ikke positive test før IKM heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8dpo her. Humøret er på bånn, brystene mindre ømme enn vanlig. Murrer litt, men det gjør det alltid på denne tiden... Tok en test i dag. Selvfølgelig blendahvit. Prøver å holde motet oppe for dagene fremover 🤞🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 dpo og jeg har fått feber og vondt i hele kroppen. Gir det dårligere forutsetninger for å bli gravid??!

Sist gang hade jeg feber under selve eggløsningen.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tok graviditetstest igår 7dpo den ble negativ.. litt ivrig her.. Hva er mulighet for at den viser positivt imorgen hvis jeg er gravid?🤣 1.p.p.

Anonymkode: 2a6b9...965

Oi! Nå ble jeg og gira på å ta test😊

Er 8 dpo i dag jeg og! Men skal prøve å vente noen dager til😊

Endret av inimini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Frøken87 skrev:

Nærmer seg  vel ikm for noen? Hvordan går det? Symptomer? 

Er kun 6 dpo her.

Usikker på om jeg har symptomer, eller om jeg bare kjenner for godt etter fordi jeg har lyst til å kjenne noe😂

 

Men hadde veldig rare smerter i korsryggen i 2 dager etter el, har aldri hatt det før. Og kjenner og at brystene er ømme☺

Er 8 dpo her

Endret av inimini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, inimini skrev:

Usikker på om jeg har symptomer, eller om jeg bare kjenner for godt etter fordi jeg har lyst til å kjenne noe😂

 

Men hadde veldig rare smerter i korsryggen i 2 dager etter el, har aldri hatt det før. Og kjenner og at brystene er ømme☺

Er 8 dpo her

Jeg har sinnsykt vondt i korsryggen, hadde høy feber igår og sov fra 16.30 til 8.30 (17timer!!!).

Feberen er borte idag men har veldig vondt i korsrygg og lysker..

Brystene er ikke like vonde som de har vært de andre månedene, men da har jeg jo ikke vært gravid heller. Håper på at det vonde kan være et tegn!! 9 dpo idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en av mine lange sykluser, som vanlig, og aller første syklus jeg har brukt el-tester. Det har vært interessant, og så gøy å vite når jeg faktisk har eggløsning. Derfor vet jeg at jeg må hoppe til IKM uke 46, jeg er nå 1 dpo ;) 

Håper alikevel det er greit jeg følger dere her inne også :) Tvi, tvi, vil se mange babystreker snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solstråle92 skrev:

I dag har jeg hatt mye luft i magen og vondt. Det er kanskje et godt tegn? Er 9 dpo i dag.

Da har vi IKM samme dagen! Krysser fingrene for oss begge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Iskula skrev:

Dette blir en av mine lange sykluser, som vanlig, og aller første syklus jeg har brukt el-tester. Det har vært interessant, og så gøy å vite når jeg faktisk har eggløsning. Derfor vet jeg at jeg må hoppe til IKM uke 46, jeg er nå 1 dpo ;) 

Håper alikevel det er greit jeg følger dere her inne også :) Tvi, tvi, vil se mange babystreker snart!

Hahaha, da er vi 2. Måtte også hoppe over til uke 46. IKM 13 november isteden for 6 november. Merkelig hvor mye syklusene varierer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, Ninni84 said:

Hahaha, da er vi 2. Måtte også hoppe over til uke 46. IKM 13 november isteden for 6 november. Merkelig hvor mye syklusene varierer. 

Ja, men mine har aldri vært regelmessige. Som oftest rundt 35-42 dager, utrolig kjipt når man prøver å bli gravid. IKM 17. november her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Iskula skrev:

Ja, men mine har aldri vært regelmessige. Som oftest rundt 35-42 dager, utrolig kjipt når man prøver å bli gravid. IKM 17. november her :)

Mine har variert fra 28-34 det siste året. Har skrevet de inn i en app, men begynte ikke å prøve før i september. Siden el var 7 dager senere enn forrige måned (da var syklusen 28 dager) så kan det bety en syklus på 35 dager denne måneden. Bummer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her løper hormonene løpsk. Lettrørt og skikkelig kruttønne... men er bare 7dpo, så er sikkert bare innbilling at det er symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ninni84 said:

Mine har variert fra 28-34 det siste året. Har skrevet de inn i en app, men begynte ikke å prøve før i september. Siden el var 7 dager senere enn forrige måned (da var syklusen 28 dager) så kan det bety en syklus på 35 dager denne måneden. Bummer!!

Kjipt med lange sykluser! Er du 5 dpo nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...