Gå til innhold

I går fødte jeg min lille gutt...så altfor tidlig.....


sunfly

Anbefalte innlegg

3 MA på rad der hjertet stopper helt uforklarlig.

Høsten 2015 i uke 9

Høsten 2016 i uke 14

I går i uke 16

Hvordan kommer man seg gjennom dette liksom....

Og det jeg ikke klarer å legge fra meg er at hans første møtet med verden i går var å dette rett i gulvet fordi jeg reiste meg opp når vannet gikk etter tabletter....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære deg! 

Først og fremst vil jeg kondolere! 

Dette kommer til å blir en tøff periode på fysisk, men mest psykisk! Jeg opplevde at vannet gikk halvveis og måtte føde.. Det var veldig tungt, og jeg så ikke muligheten for å leve videre omtrent de dagene jeg var på sykehus!  Dette skjedde i år rett før sommeren, men har kommet meg ganske greit. 

Vi har valgt å gravlegge vår lille gutt, og har derfor en grav å gå til når vi trenger dette. Du/dere burde tenke godt over hva dere velger å gjøre, om det blir minnelund eller grav. Jeg tror det for vår del hadde blitt verre hvis vi hadde valgt minnelund, fordi vi da ikke hadde visst akkurat hvor han var! 

Hvis du trenger noen å snakke med, send meg en melding i innboksen 💕

Masse gode tanker til deg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje sette meg inn i kva du gjennomgår akkurat no, men eg vil så gjerne kondolere og sende min medfølelse til dere i denne tunge tiden! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye!! Det må være utrolig tungt, kan ikke engang forestille meg det..

Var du på noe undersøkelse før du tok pillen? Ift om du fikk vite om fosterets hjerte hadde stoppet i en tidligere uke?

Vær sterk, ta tiden til hjelp.. Sender varme tanker!

Anonymkode: d3c5a...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag stod jeg opp og dro på jobb klokken 01.30....klarte ikke ligge i sengen å vente på at det skulle bli morgen. 

Jobber i familiefirmaet så styrer min egen arbeidstid, men er vanligvis på jobb fra 07-15...

Har lest så mye både her og der med gode råd, men alle er mer eller mindre at de kom over det først ved neste graviditet. 

Nå har det seg slik at det er jo ikke bare å hoppe til køys å bli gravid heller da...

Vet ikke hvor lenge vi må vente for atter en gang å komme i gang med IVF bøtteballetten.

Årene går og jeg er så redd for aldri å kunne fullføre et svangerskap igjen.

Akkurat nå er livet helt FOR JÆVLIG!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist sunfly, kondolere 🌹 kan ikke sette meg inn i akkurat det, håper dere får snakket godt om det.  Gode tanker sendes🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig trist! 😢 Jeg ville bedt om en grundig utredning, fikk selv påvist leiden, lupus og antifosfolipid antistoffer og derfor dannes det  blodpropper i morkaken slik at fosteret dør. Mine aborter har vært tidlige så det er nok en stor forskjell, men ved disse tilstandene er det også vanlig å ha sene aborter. Fått to barn og mistet 5, ca 20 innsett. Føler veldig med deg, har ikke ord😢❤ Og uansett hva prøvene viser så be om blodfortynnende hele neste svangerskap. 

Anonymkode: 6c721...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til blødning gir seg i det minste. Så slipper man påminnelse hver gang man går på toalettet.

Fertilitetssenteret ville at jeg skulle ringe inn neste mens for å se om vi rakk forsøk før jul eller ikke.

Kjenner at jeg kunne hoppet over hele den jævla jula i år også. Tredje fordømte året på rad med MA på senhøsten. 

Jeg som elsket jula før kan virkelig ikke mønstre frem noe som ligner på julestemning.....

Sorry syteinnlegg men 😲😲😲😞😟😲😞😭😭😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...