Gå til innhold

Hvilken dpo testet dere positivt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Positiv strimmeltest 10 dpo her. Hadde ikke testet før. Er ganske sikker på eggløsning, men blir spennende å se på UL. Menstermin varierer en uke fra unnfangelsestermin. Fikk positiv digital 13-14 dpo, men prøvde ikke før heller :)

Anonymkode: 66098...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, FruLind skrev:

Jeg testet svakt men tydelig på billig strimmel 11 dpo og fikk positiv digital på kvelden 12 dpo. 9 dpo testet jeg helt blendahvitt. 

Hvordan såg din svake positive billigstrimmel ut? Har du bilde? Lurer på om min var det idag, men tolket den som skyggestrek bare🙈🙈🙈🙈🙈

Anonymkode: 0303f...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan såg din svake positive billigstrimmel ut? Har du bilde? Lurer på om min var det idag, men tolket den som skyggestrek bare🙈🙈🙈🙈🙈

Anonymkode: 0303f...c27

Litt dårlig bilde, men slik så den ut. Den har sensitivitet på 10.  Jeg har aldri fått skygge på denne typen test før, kun heeeelt blendahvitt 😬 Hvis du har brukt samme ville jeg testet på nytt om en dag eller to. 

IMG_9018.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruLind skrev:

Litt dårlig bilde, men slik så den ut. Den har sensitivitet på 10.  Jeg har aldri fått skygge på denne typen test før, kun heeeelt blendahvitt 😬 Hvis du har brukt samme ville jeg testet på nytt om en dag eller to. 

IMG_9018.JPG

Jeg har tatt nøyaktig samme test, og før tidsfristen kom det frem en strek, men den er såååå svak at jeg klarer ikke si om den er lys rosa eller grå😩

Anonymkode: 0303f...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tatt nøyaktig samme test, og før tidsfristen kom det frem en strek, men den er såååå svak at jeg klarer ikke si om den er lys rosa eller grå😩

Anonymkode: 0303f...c27

Jeg har som sagt aldri fått noe annet enn blendahvitt på de testene før, så det kan jo virke lovende da. Prøv igjen i morgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tatt nøyaktig samme test, og før tidsfristen kom det frem en strek, men den er såååå svak at jeg klarer ikke si om den er lys rosa eller grå😩

Anonymkode: 0303f...c27

Har du bilde? Hvis det er en svak strek, ville jeg tatt en til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mandys skrev:

Har du bilde? Hvis det er en svak strek, ville jeg tatt en til :-)

Nei dessverre😏Kastet den jeg...men den var sånn at jeg såg den på "leseavstand", men var vanskelig å si om den var grå eller lyyyys rosa😳

Anonymkode: 0303f...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei dessverre😏Kastet den jeg...men den var sånn at jeg såg den på "leseavstand", men var vanskelig å si om den var grå eller lyyyys rosa😳

Anonymkode: 0303f...c27

Har du tatt flere da? 🙈 Hvis det er strek på flere, så er du jo gravid. Tenker jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, C'est la vie skrev:

Fikk ikke positiv før 11 DPO.

Var det på sensitiv test da?

Anonymkode: 8d5b7...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.10.2017 den 10.12, Mandys skrev:

Har du tatt flere da? 🙈 Hvis det er strek på flere, så er du jo gravid. Tenker jeg da!

Tatt flere billigstrimler : svaaaake streker

også tatt cb pluss: svake kryss

cb digital: negativ

8 dager forsinket mens😖

Anonymkode: 0303f...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tatt flere billigstrimler : svaaaake streker

også tatt cb pluss: svake kryss

cb digital: negativ

8 dager forsinket mens😖

Anonymkode: 0303f...c27

Hm.. Kanskje strekene burde vært sterkere nå, dessverre  😔 Men nå er jo ikke jeg ekspert!

Har du bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2017 den 9.27, Anonym bruker skrev:

Var det på sensitiv test da?

Anonymkode: 8d5b7...ff9

Nei, var tom for det.  Men testet med sensetiv dagene før, å de var negative.

ikke positiv før 11 DPO med tvillingene sist, å nå med en i magen :) men steg fortere sist.

bildet er samme urin.

cb vanlig var ikke ferdig enda da 🙈 så den ble sterkere.

0CA555F6-2521-45A7-B22D-B36E4C661E22.jpeg

Endret av C'est la vie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet svakt positivt med sensitiv test, 10 mlU, 7 dpo. Vanlig test, 25 mlU, svak positiv fra 9 dpo☺️

Anonymkode: 4e30d...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
9 timer siden, <3 Lykkelig <3 skrev:

Det går an, jeg testet 7 dpo, tydelig strek på både morgen og ettermiddagsurinen. Har kun hatt den ene eggløsningen!:bolledeig:

F83941B9-1C81-44A9-ACBA-72E31BF6C8B2.jpeg

Oj, når hadde du positiv EL-test? Nå MÅ jeg vel teste i morgen da :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎01‎.‎10‎.‎2017 den 16.22, Ninni84 skrev:

Jeg fikk en veeeldig svak strek 10DPO, men trodde bare det var en skyggestrek frem til jeg testet på nytt 11DPO og da var det tydeligere. Tok så en Digital test med samme urin og fikk bekreftet. Men tror ikke alt håp er ute før du får mens igjen altså. Alle kvinner er forskjellige. 

Denne måneden fikk jeg veeeldig svak strek på 8 DPO babyplan sine tidlige tester og positiv digital på 10 DPO. Termin i Juli 2018 med baby #2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...