Gå til innhold

Er P5, P4, Radio Norge og The Beat lokalradiostadjoner som ikke blir berørt av slukkingen av FM nettet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Trodde de ville forsvinne jeg, men de er der fremdeles. Eneste som forsvant i bilen var P3. Og jeg har ikke DAB.

Skjønner ingenting.

Anonymkode: aca1b...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er nok borte i morgen, for det var i dag den 20. de skrudde av på østlandet var det ikke?

Her på sørlandet skrudde de av forrige uke, men alle var ikke borte før dagen etter. Nå er alle bortsett fra den lokale Radio sør som sender litt midt på dagen vekk

Anonymkode: a3b0f...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du? Nettet i bilene slukkes senere enn det andre nettet. Her ble nuttet slukket i sommer, mens bilradioen ble slukket på fredag. Hos meg har alt forsvunnet utenom radio sør. Men jeg kan høre p4 bak litt susing, innimellom så er den helt klar. De andre er helt borte. Er det The Beat lokalradio?

Anonymkode: 346c6...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

De er nok borte i morgen, for det var i dag den 20. de skrudde av på østlandet var det ikke?

Her på sørlandet skrudde de av forrige uke, men alle var ikke borte før dagen etter. Nå er alle bortsett fra den lokale Radio sør som sender litt midt på dagen vekk

Anonymkode: a3b0f...594

Sånn var det hos meg og, hadde fin radio ut hele lørdagen. Så var det slutt

Anonymkode: 346c6...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lokalradio forsvinner ikke enda. Vi får ikke inn DAB, men får inn P4 på FM fordi det er lokalradio. Radio Norge er borte. 

Anonymkode: 34942...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor slukker de fm egentlig ?

Anonymkode: 0212c...32a

Fordi fm-nettet trengte store oppgraderinger, som igjen ville blitt veldig dyrt. Derfor velger de å gå et skritt lenger mot fremtiden og digitalisere.

Anonymkode: f4c36...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På østlandet var det kun NRK knalene son forsvant i går.

Radio Norge forsvinner i desember, det samme tror jeg gjelder P4.

P5 og The Beat vet jeg ikke, men metro vil ikke forsvinne

Anonymkode: bfd19...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kun NRK som forvant på østlandet i går, de resterende er her frem til desember. Og FM nettet slukkes ikke, det er bare de store radiokanalene som velger å gå over til DAB+. FM nettet i seg selv forsvinner tidligst i 2021 :) Så lokalradioer holder seg jo på FM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...