Gå til innhold

Igjen så er det fullstendig sirup for meg på her sidene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det var endelig begynt å bli litt ok, og nå så er det såvidt jeg får opp nye sider. Det laster og laster, og jeg kan bare glemme å se på forhåndsvisningen på overskriftene.

Anonymkode: fc851...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var veldig rart, som nevnt i tidligere innlegg klarte teknisk endelig å lokalisere treghetsfeilen og fikset den forrige uke. Nå får vi en liten nedetid på 5 min i løpet av dagen, så kan hende det vil bli bedre etter det. 

Skjer det uansett hva du gjør, eller er det spesielt på noen ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Det var veldig rart, som nevnt i tidligere innlegg klarte teknisk endelig å lokalisere treghetsfeilen og fikset den forrige uke. Nå får vi en liten nedetid på 5 min i løpet av dagen, så kan hende det vil bli bedre etter det. 

Skjer det uansett hva du gjør, eller er det spesielt på noen ting?

Uansett hva jeg gjør, men virker som det er en smule bedre i dag.
Hvorfor virker ikke søkefunksjonen?

Anonymkode: fc851...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den virker ikke fordi det skjedde en feil i overgangen når vi fikk tilsendt det nye systemet. Det vil også bli fikset ila dagen! 

Har rapportert inn at du merker treghet, og håper det er ytterst midlertidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Den virker ikke fordi det skjedde en feil i overgangen når vi fikk tilsendt det nye systemet. Det vil også bli fikset ila dagen! 

Har rapportert inn at du merker treghet, og håper det er ytterst midlertidig.

Ok, bra  :)

Anonymkode: fc851...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Vi har endra en del nå etter at vi hadde en liten nedetid. Hvordan går det med tregheten? Hvis det fortsatt er tregt, trenger teknisk noe jeg lurte på om du kan sende meg på pm:

- Brukernavnet ditt (de må vite hvilke brukere som sliter med dette, så hvis du ikke vil skrive under brukernavn her kan du altså sende pm)

- Eksempler på urler som er trege. 

Dette kan gjerne flere gjøre, dersom dere oppfatter systemet som tregt fremdeles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Vi har endra en del nå etter at vi hadde en liten nedetid. Hvordan går det med tregheten? Hvis det fortsatt er tregt, trenger teknisk noe jeg lurte på om du kan sende meg på pm:

- Brukernavnet ditt (de må vite hvilke brukere som sliter med dette, så hvis du ikke vil skrive under brukernavn her kan du altså sende pm)

- Eksempler på urler som er trege. 

Dette kan gjerne flere gjøre, dersom dere oppfatter systemet som tregt fremdeles!

Foreløpig i dag, så har det vært ganske bra, så jeg håper at det fortsetter sånn. Hvis ikke så sender jeg deg en pm

Takk for at du svarer så kjapt :)

Anonymkode: fc851...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...