Gå til innhold

Mai 2018


LusiLyn

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Lissygloss skrev:

Blødningene var bare små og veldig utvannet hele gårsdagen, og i dag er det ingenting! *håperhåper*. Har UL på tirsdag, håper på å se bankende hjerte. Spesielt siden blødningen stoppet og alt nå virker greit :hjerte: Huff, hva er det dette gjør med hodet? Blir jo helt satt ut og trist av det minste... 

 

Krysser fingrene for at alt er bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Lissygloss skrev:

Blødningene var bare små og veldig utvannet hele gårsdagen, og i dag er det ingenting! *håperhåper*. Har UL på tirsdag, håper på å se bankende hjerte. Spesielt siden blødningen stoppet og alt nå virker greit :hjerte: Huff, hva er det dette gjør med hodet? Blir jo helt satt ut og trist av det minste... 

 

Krysser fingrene for deg ❤️ Ja, det er helt utrolig hvor altoppslukende dette er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mandys skrev:

Det er en termingruppe også ☺️ Men vet ikke helt hvor jeg finner den!

Si ifra om du finner den 😉 Da vil jeg også joine hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mandys skrev:

Det er en termingruppe også ☺️ Men vet ikke helt hvor jeg finner den!

Mener du her på forumet eller er det opprettet en på Facebook allerede? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, minera2011 skrev:

Hvis det er en på facebook vil jeg gjerne være med 👍

Joiner på facebook, men venter til svangerskapet er offentliggjort 😉😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, pæreblomst skrev:

Mener du her på forumet eller er det opprettet en på Facebook allerede? 

Mente egentlig her! Men, jaaa, vil gjerne på Facebook, etter at jeg har offentliggjort preggisen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bak heleneragnhild.blogg.no har oppretta en gruppe på Facebook som heter "Gravid- og mammalykke<3". Det er ikke en ren termingruppe! Men hun oppretta den fordi det var så mye usunt fokus (for fosteret/babyen) i de vanlige termingruppene. Hvis dere vil være med i en gruppe med et koseligere fokus, så anbefaler jeg den! ☺️ jeg er ikke med der enda selv, venter også til graviditeten er gjort offentlig, men gleder meg til å joine den 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny blødning igjen 😢 Nå blir jeg virkelig redd 😢😢😢 Hva gjør man? Er bortreist i helgen og her er det langt unna legevakt o.l... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ny blødning igjen 😢 Nå blir jeg virkelig redd 😢😢😢 Hva gjør man? Er bortreist i helgen og her er det langt unna legevakt o.l... 

Uffda! Prøv å ta det veldig med ro 💗 Når skal du hjem? Når er UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mandys skrev:

Uffda! Prøv å ta det veldig med ro 💗 Når skal du hjem? Når er UL?

Skal hjem imorgen kveld. Har ikke fått innkalling til UL enda, men skal dit tim uken ifølge fastlegen. Får full panikk igjen, særlig siden jeg sitter her sammen med folk som ikke vet jeg er gravid 😢 Jenta på 8år skal legge seg nå, lurer på å skylde på at jeg har migrene, slik at jeg også får lagt meg. 😢😢😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Skal hjem imorgen kveld. Har ikke fått innkalling til UL enda, men skal dit tim uken ifølge fastlegen. Får full panikk igjen, særlig siden jeg sitter her sammen med folk som ikke vet jeg er gravid 😢 Jenta på 8år skal legge seg nå, lurer på å skylde på at jeg har migrene, slik at jeg også får lagt meg. 😢😢😢

Vet det er vanskelig, spesielt når man er bortreist å ikke kan slappe som hjemme, men prøv å ta det med ro. 💕Mange som blør litt uten at det er noe fordi man får litt skjørere slimhinner når man er gravid f.eks. Mener du også har nevnt at du blødde litt også når du var gravid sist, og da gikk det jo fint. Forhåpentligvis er det ikke mye og stopper raskt igjen, også får du forhåpentligvis komme på ul ganske raskt. Hvis du trenger å slappe av alene, så bare si du har migrene som du sier. Det er du og mini i magen som er viktigst i lengden.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pæreblomst skrev:

Vet det er vanskelig, spesielt når man er bortreist å ikke kan slappe som hjemme, men prøv å ta det med ro. 💕Mange som blør litt uten at det er noe fordi man får litt skjørere slimhinner når man er gravid f.eks. Mener du også har nevnt at du blødde litt også når du var gravid sist, og da gikk det jo fint. Forhåpentligvis er det ikke mye og stopper raskt igjen, også får du forhåpentligvis komme på ul ganske raskt. Hvis du trenger å slappe av alene, så bare si du har migrene som du sier. Det er du og mini i magen som er viktigst i lengden.😊

Hadde litt blødning i forrige svangerskap ja, men langt ifra så tidlig som dette, 6+5 idag. 

Sitter med klump i halsen, har en dåli følelse 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hadde litt blødning i forrige svangerskap ja, men langt ifra så tidlig som dette, 6+5 idag. 

Sitter med klump i halsen, har en dåli følelse 😢

Skjønner det😳 Krysser fingrene for at bekymringen er unødvendig og at det går bra💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, pæreblomst skrev:

Skjønner det😳 Krysser fingrene for at bekymringen er unødvendig og at det går bra💕

Tusen takk 😊 Godt å kunne "snakke" med noen 😊 Skal prøve å sove, håper det har stoppet til imorgen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snart_mammatil2 skrev:

Tusen takk 😊 Godt å kunne "snakke" med noen 😊 Skal prøve å sove, håper det har stoppet til imorgen 😁

Bare hyggelig, ikke noe ålreit å være bekymret og ikke kunne si noe om det til de man er med😳 Sov godt😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet dårlig inatt, ringte sykehuset for å få høre om jeg er satt opp på time for UL.. ikke før på fredag :-( Blir lenge å gå å bekymre seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Sovet dårlig inatt, ringte sykehuset for å få høre om jeg er satt opp på time for UL.. ikke før på fredag :-( Blir lenge å gå å bekymre seg..

Finnes der ingen private klinikker i ditt område? Tenker at hvis du er bekymret, så er det godt å få tatt ul. 

Prøv allikevel å ta det med ro, det er det eneste du kan gjøre ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Mandys skrev:

Finnes der ingen private klinikker i ditt område? Tenker at hvis du er bekymret, så er det godt å få tatt ul. 

Prøv allikevel å ta det med ro, det er det eneste du kan gjøre ❤️ 

Nei :-( Må vente til fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...