Gå til innhold

Mai 2018


LusiLyn

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Er glad den har stoppet, er fremdeles bekymret da :-/ lest for mye inne på forum her tror jeg 🙈

Hvor langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

6+2

Jeg var på min første ul når jeg var 6+1 så går fint ann å se om hjertet slår nå.. ville bestilt en privat en hvis det kan være med på å roe deg ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, minera2011 skrev:

Jeg var på min første ul når jeg var 6+1 så går fint ann å se om hjertet slår nå.. ville bestilt en privat en hvis det kan være med på å roe deg ned. 

Ingen private i nærheten.. må nok klare å vente :-/ har legetime imorgen, samme jeg var hos isted, hun mente jeg fortsatt skal komme til den timen 😊 Vet dere når man evt kan høre hjertelyden?

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Første graviditet dette. Prøvd lenge og fant ut på mandag at jeg var gravid. Lykke!

Er 7+4 i dag og er litt beskymret siden jeg har utført konisering av livmortappen. 

I natt var verste natt viste ikke om jeg var kvalm eller sulten. Stikking i magen og murring ellers trøtt og sliten og sulten hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ingen private i nærheten.. må nok klare å vente :-/ har legetime imorgen, samme jeg var hos isted, hun mente jeg fortsatt skal komme til den timen 😊 Vet dere når man evt kan høre hjertelyden?

Uke 10-12 tror jwg.. men jordmor her vil ikke prøve å lytte før uke 12-15..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, minera2011 skrev:

Uke 10-12 tror jwg.. men jordmor her vil ikke prøve å lytte før uke 12-15..

Ok.. må nok bare smøre meg med tålmodighet og håpe alt er i skjønneste orden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ingen private i nærheten.. må nok klare å vente :-/ har legetime imorgen, samme jeg var hos isted, hun mente jeg fortsatt skal komme til den timen 😊 Vet dere når man evt kan høre hjertelyden?

Man kan høre hjertelyden fra rundt uke 6 ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt blod på papiret nå, veldig utvannet... æsj, nå får jeg panikk.. Har murringer og stikkinger i livmor og eggstokker daglig uansett, men nå mister jeg motet enda mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Lissygloss skrev:

Fikk litt blod på papiret nå, veldig utvannet... æsj, nå får jeg panikk.. Har murringer og stikkinger i livmor og eggstokker daglig uansett, men nå mister jeg motet enda mer

Føler med deg.. jeg er fremdeles veldig bekymret etter gårsdagens blødning 😢 skal til fastlege om en times tid, vet ikke om jeg klarer å vente en uke før jeg før UL for å sjekke at det er liv der 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er galt! Aldri tatt abort eller vært gravid. Trener og spiser sunt, normal vekt. Gravid 1 pp med MA i uke 10 i juni.. Nå igjen, gravid pp1... uke 8 SA/MA??? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Lissygloss skrev:

Skjønner ikke hva som er galt! Aldri tatt abort eller vært gravid. Trener og spiser sunt, normal vekt. Gravid 1 pp med MA i uke 10 i juni.. Nå igjen, gravid pp1... uke 8 SA/MA??? 

 

Det behøver vel ikke være sa/ma selv om man blør litt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lissygloss skrev:

Bare en følelse jeg har... siden det er mensmurringer 

Jeg kjenner ingenting, men mensmurring er vel vanlig når man er gravid også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er bare uheldige. 

Jeg hadde en sa i uke 6 første gang jeg var gravid. 

Fødte en gutt i 2011 og en jente i 2013. 

Så har jeg hatt 2 ma og 2 sa det siste 1.5 året og gravid igjen nå.  Blitt gravid øå første forsøk alle gangene. Noen blkr lettere gravid og mister oftere og noen motsatt. Jeg har ikke blitt utredet fordi de mener jeg bare er uheldig siden er samme barnefar alle gangene jeg hsr vært gravid. 

Men livredd og stressa denne gangwn, men håper uflaksen min har blitt brukt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Føler med deg.. jeg er fremdeles veldig bekymret etter gårsdagens blødning 😢 skal til fastlege om en times tid, vet ikke om jeg klarer å vente en uke før jeg før UL for å sjekke at det er liv der 😢

Hvor langt er du på vei? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Mandys skrev:

Hvor langt er du på vei? ❤️

6+3 idag. I forrige svangerskap hadde jeg like blødninger som nå, men ikke så tidlig den gang.. Det endte bra :-) Jenta er må 8år :-) Etter timen hos legen nå har jeg bedre tro på at dette går.. Vi ordnet nå helsekort for gravide, og noterte ned hendelsen igår. Venter på innkalling til UL, håper det blir neste uke. 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snart_mammatil2 skrev:

6+3 idag. I forrige svangerskap hadde jeg like blødninger som nå, men ikke så tidlig den gang.. Det endte bra :-) Jenta er må 8år :-) Etter timen hos legen nå har jeg bedre tro på at dette går.. Vi ordnet nå helsekort for gravide, og noterte ned hendelsen igår. Venter på innkalling til UL, håper det blir neste uke. 🤗

Du er tøff!! Ikke ta sorgene på forskudd. Da risikerer du jo å være lei deg uten grunn. Nyt at du er gravid ❤️ Det er jo bare helt fantastisk!

Det andre kan vi ikke styre!

krysser fingrene for UL neste uke ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mandys skrev:

Du er tøff!! Ikke ta sorgene på forskudd. Da risikerer du jo å være lei deg uten grunn. Nyt at du er gravid ❤️ Det er jo bare helt fantastisk!

Det andre kan vi ikke styre!

krysser fingrene for UL neste uke ☺️

Takk 😊 Det går bedre og bedre følelsesmessig 😁 Skal ikke ta sorgene på forskudd 😊😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mandys skrev:

Finnes det ikke en termingruppe for mai2018? Jeg klarer ikke å finne den nå 🙈

Er det ikke bare denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningene var bare små og veldig utvannet hele gårsdagen, og i dag er det ingenting! *håperhåper*. Har UL på tirsdag, håper på å se bankende hjerte. Spesielt siden blødningen stoppet og alt nå virker greit :hjerte: Huff, hva er det dette gjør med hodet? Blir jo helt satt ut og trist av det minste... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...