Gå til innhold

Antrekk i 40 års dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal i 40 årsdag i morgon og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Er 33 år selv og normal slank. Går dette ann? Med eit smykke til. Skjørtet går ca. til knes.

image.jpg

image.jpg

Anonymkode: 12541...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går an gjør det jo. Men jeg synes det var rar miks av farger og litt for hverdagslig. Men mulig det er finere på. 

Anonymkode: 53a68...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det var kjedelig. 

Nå liker jeg å pynte meg til fest, dette var mer jobbantrekk for min del. 

Anonymkode: 4010d...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige og 40-årsdager er forskjellige.

Gå i det du er komfortabel med og selv synes passer. En 40-årsdag kan være full galla og champagne. En annen kan være en uformell samling av venner hjemme rundt kjøkkenbordet. 

Anonymkode: 71422...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så veldig pyntet, og mange forskjellige farger, men det kan godt hende du ser helt fantastisk ut i det når du får stylet håret og høye heler på føttene :)

Jeg personlig ville gått for en kjole som var litt mer pyntet, men det kommer jo an på hva slags fest du er invitert til også.

Anonymkode: 5d3ad...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha gått gjennom klesskapet mitt har jeg funnet ut at jeg må handle. Hvor finner jeg kjole? Til knes som er bra? HI

Anonymkode: 12541...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker "den lille sorte", alle kvinner bør ha en i skapet sitt.

Da kan du style ned, kanksje så langt ned som dongerijakke og sneakers, men du kan også style opp med høye heler, glitter og stas så du glir rett inn på den fjongeste fest.

Mange å velge i, forskjellige snitt, stoff osv, Smak og behag her også, og ikke minst forskjellige priser.

 

Anonymkode: 5d3ad...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker "den lille sorte", alle kvinner bør ha en i skapet sitt.

Da kan du style ned, kanksje så langt ned som dongerijakke og sneakers, men du kan også style opp med høye heler, glitter og stas så du glir rett inn på den fjongeste fest.

Mange å velge i, forskjellige snitt, stoff osv, Smak og behag her også, og ikke minst forskjellige priser.

 

Anonymkode: 5d3ad...d02

Altså svart liten kjole til lår/kne? 😊 Forsåvidt enig i det, men hvor finnes den? Må handle i morgon, bor en plass med ikke altfor mange butikker så handler i morgon på veg til mor der vi skal overnatte.

Anonymkode: 12541...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilke butikker de har dit du skal. Gå innom div butikker for damer, å prøv forskjellige. Ikke gå for første og beste, legg heller av å gå rundt å se. Kanskje finner du en som passer deg bedre en annen plass. Lykke til!

Anonymkode: 1af97...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fargene var dystre . Hvorfor kle seg som ett "grått teppe"? 

Synes du bør sprite opp med litt farger på en av klesplaggene 😊

Anonymkode: bb272...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes antrekket minnet meg om tante Olga på 80 år som skal i kirken på en søndag...

jeg er selv 40 år, og hvis du kommer sånn til min bursdag så hadde jeg vært fornærmet... greit at du ikke vil ta oppmerksomhet fra bursdagsbarnet, men det finnes grenser. Gå for noe som hun over her viser linken til. Den er fin og passe pyntet...

Anonymkode: b78dc...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså svart liten kjole til lår/kne? 😊 Forsåvidt enig i det, men hvor finnes den? Må handle i morgon, bor en plass med ikke altfor mange butikker så handler i morgon på veg til mor der vi skal overnatte.

Anonymkode: 12541...973

https://cubus.com/no/dresses/kjole/7207122_F990

http://www.matchfashion.no/dame/kjoler/tulipe-dress/

http://www.matchfashion.no/dame/kjoler/roselle-dress2/

https://www.floyd.no/klaer/kjoler/kjole-amelia-blomster-morkeblaa

Anonymkode: 5d3ad...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes antrekket minnet meg om tante Olga på 80 år som skal i kirken på en søndag...

jeg er selv 40 år, og hvis du kommer sånn til min bursdag så hadde jeg vært fornærmet... greit at du ikke vil ta oppmerksomhet fra bursdagsbarnet, men det finnes grenser. Gå for noe som hun over her viser linken til. Den er fin og passe pyntet...

Anonymkode: b78dc...d7d

Seriøst, fornærmet over en gjest sitt valg av klær? Så lenge man har gjort en innsats, så er det ingen grunn til det, man har jo forskjellig smak. Den kjolen i linken synes jeg var lite pen. Skulle jeg blitt fornærmet hvis noen kom i den, i selskap hos meg da?

Anonymkode: c810a...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst, fornærmet over en gjest sitt valg av klær? Så lenge man har gjort en innsats, så er det ingen grunn til det, man har jo forskjellig smak. Den kjolen i linken synes jeg var lite pen. Skulle jeg blitt fornærmet hvis noen kom i den, i selskap hos meg da?

Anonymkode: c810a...fdc

Siden hun er yngre enn meg og hun kom i det antrekket, så ville jeg muligens antyde at siden jeg har blitt "gammel" så må hun kler seg som ei "gammel tante". Ikke vondt ment, men antrekket lyser "søndagsantrekk"...

ja, folk har forskjellig smak og man kan gå i hva man vil, men det finnes da grenser???

Anonymkode: b78dc...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden hun er yngre enn meg og hun kom i det antrekket, så ville jeg muligens antyde at siden jeg har blitt "gammel" så må hun kler seg som ei "gammel tante".

Er du seriøs? Omg, det får da være måte på å tilegne andre sin egen usikkerhet.

Anonymkode: c810a...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du seriøs? Omg, det får da være måte på å tilegne andre sin egen usikkerhet.

Anonymkode: c810a...fdc

Ja, jeg er seriøs og sikker på meg selv. Er du?

Anonymkode: b78dc...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg hadde blitt glad for hver eneste gjest som kom i selskapet mitt. Så lenge de har klær på seg, ikke er ufine med andre gjester og er takknemmelig for å være invitert hadde jeg blitt veldig fornøyd med kvelden. Hva folk har på seg bryr meg midt i ryggen. Vennene mine er jeg glad i uansett❤️ Gå i det du føler deg vel i du, og ha en super kveld i 40 årsdag!

Anonymkode: d33a4...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor fan av folk som uavhengig av andres forventninger kler seg i det de har lyst til, og på den måten lar det skinne igjennom hvem de er. Heller det enn fjorten berter i likedan h&m-kjoler som de tror at de må gå i for å bli godtatt av den gemene hop.

Den beste innbydelsen jeg noensinne har fått inneholdt forøvrig dresskoden "ta på deg noe du sjøl synes er fint" :hjerte:

Bottom line HI: jeg synes klærne dine var fine jeg, så for min del må du gjerne troppe opp i 40-årslag i det avbildede antrekk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg er seriøs og sikker på meg selv. Er du?

Anonymkode: b78dc...d7d

Du tar det personlig og blir fornærmet om en venninne har mer "gammelmodig" smak enn deg og ikke kjøper noe mer din stil når du tross alt har invitert henne? 

Hører du ikke selv hvor fullstendig latterlig det er? 

Dine venninner kan ikke selv velge et antrekk de liker, men må tenkte nøye gjennom hvordan du kan tolke deres valg av klær. 

Kjenner jeg er veldig glad vi ikke er venninner. 

Anonymkode: 5d3ad...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...