Gå til innhold

Litt usikker på dette😏 Kan jeg sende barnet i bhg hvilken klokkeslett som passe oss?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi leverer når vi vil. Noen dager har

de aktiviteter som starter et vist klokkeslett, så det er ønskelig at man kommer til da, men intet krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I vår barnehage bad de om at man leverte før 9 om mulig. Kl 9 hadde de samlingsstund og så var det ut på tur i alle fall tre dager i uken. 

Men om man av en eller anden grunn måtte komme senere var det ikke et problem. Man må jo i blant ta barnet til lege/helsestasjon eller andre ting. Da ville de gjerne vite om det på forhånd. Og var de på tur ringte vi mobilen deres og så dro vi dit de var og avleverte der. Frokost var i et fast tidsrom og kom man etter det tidsrom måtte barnet ha spist frokost hjemme.

Det har aldri vært slik at vi ikke fikk avlevere barnet fordi vi kom sent. Vi måtte bare snakke med dem først så de visste at barnet kom senere.

Anonymkode: c6d64...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekk ham kl 07 hver dag, så vil du få ham tidlig i seng ganske så raskt. Det vil bli noen grinete morgener, men innen en ukes tid er han nok i rute med en mer normal 19-07 natt😊

Anonymkode: b6764...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode råd! Vi har heldigvis klart å få han opp kl 0700. Men blir utrolig grinete. Men det går seg til tenke jeg. Men det plager meg at en av ansatte nektet sønnen min å komme til bhg etter barna hadde fått sovet ut. Jeg bare forstår ikke hvorfor det skulle være et problem? Hver gang jeg har levert han så har jeg vært ganske nær for å spørre hvorfor han ikke fikk komme den dagen er ikke så tøff til å spørre om det. Tenker kanskje hun tenker at jeg lager drama av ingenting. Men det plager meg veldig veldig...

Anonymkode: 7a124...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mange gode råd! Vi har heldigvis klart å få han opp kl 0700. Men blir utrolig grinete. Men det går seg til tenke jeg. Men det plager meg at en av ansatte nektet sønnen min å komme til bhg etter barna hadde fått sovet ut. Jeg bare forstår ikke hvorfor det skulle være et problem? Hver gang jeg har levert han så har jeg vært ganske nær for å spørre hvorfor han ikke fikk komme den dagen er ikke så tøff til å spørre om det. Tenker kanskje hun tenker at jeg lager drama av ingenting. Men det plager meg veldig veldig...

Anonymkode: 7a124...e84

Kan være mange grunner til det
- fordi det uroer barnegruppen
- fordi dere forstyrrer i aktivitet eller måltid
- fordi en ansatt har avspasert fordi det var mindre barn der
- fordi en ansatt var syk, og de ringte ikke etter vikar fordi det manglet barn og
- fordi det kan være vanskelig for barnet å komme inn i lek så seint (etter soving er seint på dag)
- fordi de ikke har så god tid til å ta i mot barnet, fordi det er mye annet som skal gjøres på den tiden
 

Anonymkode: e22ad...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I barnehagen jenta mi går i, må alle være på plass innen kl 9. Unntak for legebesøk o.l. Da kan man komme senere. De andre barnehagene i området her, praktiserer 9.30 som soste ankomst. Så det varierer altså.

Anonymkode: 71f13...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...