Gå til innhold

Normalt at han drar på jobb dagen etter forlovelsen og reiser sammen med kompiser en uke etteepå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det er greit. Føler meg verdiløs når han gjør dette. Får følelse av at han kun ønsker forhold for å få barn og for å følge sporen til hans brødrene. 

Anonymkode: f95df...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har dere vært sammen? 

Nå ble vi forlovet på en lørdag, så vi hadde fri søndag sammen, men både jeg og samboeren måtte dra på jobb etter helgen.. Hadde vel ikke vært så populært om vi skulka jobb pga forlovelsen...

Syns du overreagerer her altså..hadde det nå vært bryllupet deres liksom...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det er så drøyt å gjøre egentlig!  Han må jo på jobb!!  Og denne turen var vel planlagt regner jeg med siden den varer en uke.    Trenger vel ikke sitte oppå deg å kline i en uke i strekk  bare fordi dere har blitt forlovet.   Man drar vel ikke på forlovelsesferie eller noe....    Syntes du overdriver.  Forlovelse er ikke så viktig.   

Anonymkode: b96e6...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt noe om at det er spesielle skikker eller karanteneperioder for det vanlige livet verken perioden etter eller dagen etter en forlovelse. 

 

Anonymkode: 60486...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker han kan ta fri. Han har heler ikke kjøpt forlovelsesring og vi skulle gjøre det sammen idag, men han fikk ikke tid fordi han skulle på jobb.

Anonymkode: f95df...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What...kan man ikke dra på jobb etter at man har forlovet seg? Hvor lenge varer denne friperioden, en dag, en uke?

Og hvor lenge skal man sitte hjemme og holde hverandres hender før man kan møte omverden som en egen person igjen? Er en måned nok?

Glad jeg allerede er gift før disse reglene kom, for dette ble jaggu litt for innviklet for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte kvinner her inne er så needy. Det er vanlig hverdag, gå på jobb, vær sammen med venner og kjøp ring på et tidspunkt det passer bra for begge parter!

Anonymkode: ee7fa...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker han kan ta fri. Han har heler ikke kjøpt forlovelsesring og vi skulle gjøre det sammen idag, men han fikk ikke tid fordi han skulle på jobb.

Anonymkode: f95df...6e5

Jobber du ikke? Kanskje dere heller kunne gå etter at han var ferdig på jobb...

Anonymkode: ee7fa...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, siden dere har forlovet dere skal han skulke jobb og avbestille en planlagt tur? 

Velvelvel, tviler på at han holder ut med deg særlig lenge 

Anonymkode: afd48...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette MÅ være trolling??!?!!

Hvor gamle er dere, HI?

Selvfølgelig må han gå på jobb selv om dere har forlovet seg. Og turen med kompisene var gjerne avtalt på forhånd? Han kan ikke slutte å være seg selv og ta seg av pliktene sine selv om han har forlovet seg med deg. Mener du det, bør du si nei til forlovelsen!

Anonymkode: d782a...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså! Mannen min SLUTTET i jobben etter at han fridde. Skulle bare mangle. Bryllupet ble litt stusselig pga økonomi, men vi er i hvert fall sammen 100% av tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for noen svar du får her. Det er ikke vanskelig for meg å forstå at du kan bli lei deg over at han ikke prioriterer deg nå i en "romantisk periode". Jobb må man jo på, men det er vel mer nærliggende å pleie kjærligheten rett etter en forlovelse enn å dra på guttetur. Si nei fu HI, hvis dere har sånne problemer allerede før dere er gift så dropp hele greia. Bli heller sammen med en du er mer kompatibel med.

Anonymkode: 65bfa...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Altså, dikter du opp storyline til Barbie?

🤣🤣🤣

Anonymkode: ab3b3...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er normalt å dra på jobb dagen etter at man ble forlovet hvis frieriet skjedde en hverdag. Ja, det er normalt å gjennomføre det som allerede er planlagt flere dager etter frieriet. Hvis du generelt har så store behov for bekreftelser på at du er viktig for ham, synes jeg du skal revurdere det å si ja til ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du sett for deg at skulle skje? At han skulle ringe og si han var syk i dag? Skulke? Avlyse alt som ikke innebærer at du er med i en måned? Må du ikke på jobb selv? Jeg tror du har mange skuffelser foran deg om dere ikke tar en liten prat om forventninger. Hans virker temmelig normale mens dine nok er noe i overkant av sånn livet er for folk flest. Vi giftet oss på en lørdag og var på jobb på mandag. Det er ikke unormalt det heller. Bare sånn at du er forberedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg du lurte på om det var normalt at han dro på jobb/tur dagen etter mora di daua eller noe sånt.

Så feil kan man ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller, ikke sant? Ingen er seriøst så needy?

Hvis du mot formodning ikke tuller: Hans oppførsel er helt normal. Dine forventninger er langt fra normale. Livet er ikke en rosa kioskroman der det nå skal være ham og deg inni en boble resten av livet, helt uten distraksjoner som jobb og venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fridd til ca 1,5 time før jeg skulle på jobb, skulle jeg altså ikke gått?🤔

Anonymkode: 8db55...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bruker3 skrev:

Nei altså! Mannen min SLUTTET i jobben etter at han fridde. Skulle bare mangle. Bryllupet ble litt stusselig pga økonomi, men vi er i hvert fall sammen 100% av tiden.

vi sluttet i jobbene våre dagen vi ble kjærester. Nå er vi begge ufør og har fire barn sammen😻

Anonymkode: 7a40d...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Normalt at han drar på jobb dagen etter forlovelsen#

Herregud. si at du tuller. Vær så snill. :legrine:

Anonymkode: 45016...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...