Gå til innhold

Erfaringer med graviditet etter p-piller?


Iskula

Anbefalte innlegg

Hei :) Er det noen som har vært så heldige å bli gravide rett etter pilleslutt? Hvor lenge etterpå? Hadde aldri trodd jeg skulle bli en av de utålmodige, men den gang ei ;D Er det vanlig å gå i mange dager med mensenlignende smerter etter at man har slutta på pilla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutes ago, Pinkie said:

Jeg ble gravid ved første eggløsning etter pilleslutt med første barnet mitt.😊 Gikk på pillen i 10 år.

Wow, det var du heldig med :) Rakk du ikke å ha mensen engang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også gravid 1. gangen på første eggløsning, ingen mens i mellom - med eneggede tvillinggutter :D 

2, gangen ble jeg gravid på første eggløsning vi prøvde på. Hoppet over en mnd og brukte kondom den mnd, men ble gravid med engang vi kastet kondomen :P Mistet 4+6 den da, så er spent på om vi har greid det nå også - ikm til torsdag.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Monaa said:

Jeg ble også gravid 1. gangen på første eggløsning, ingen mens i mellom - med eneggede tvillinggutter :D 

2, gangen ble jeg gravid på første eggløsning vi prøvde på. Hoppet over en mnd og brukte kondom den mnd, men ble gravid med engang vi kastet kondomen :P Mistet 4+6 den da, så er spent på om vi har greid det nå også - ikm til torsdag.... 

Da er det altså fullt mulig i hvert fall :D 

Synd at du mistet, håper det blir noe denne gangen :) Høres ikke ut som du har vanskeligheter med å bli gravid, det er jo positivt, tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Iskula skrev:

Wow, det var du heldig med :) Rakk du ikke å ha mensen engang da?

Nei, hadde ikke det 😬 Så det kan plutselig gå fort 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, Pinkie said:

Nei, hadde ikke det 😬 Så det kan plutselig gå fort 😉

Teeenk om jeg kunne vært like heldig 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...