Gå til innhold

IKM uke 34


LusiLyn

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vaktapotek, finnes det? 😂 Ikke i denne delen av landet tror jeg 😂

På Joker orker jeg ikke å kjøpe fordi jeg kjenner alle som jobber der 🤔

Anonymkode: 9a1e7...74c

Det er ikke alle som har vaktapotek i nærheten, så hvis du ikke har hørt om det har dere sikkert ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte på apoteket i stad og kjøpe test!! Tok morgenurin i beholder mens jeg var på apoteket.. Rfsu viser svak strek 😁😁😁 Litt bekymret for at det er skyggestrek, men sånn var den forrige gang jeg var gravid også 😁😁🤞

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Måtte på apoteket i stad og kjøpe test!! Tok morgenurin i beholder mens jeg var på apoteket.. Rfsu viser svak strek 😁😁😁 Litt bekymret for at det er skyggestrek, men sånn var den forrige gang jeg var gravid også 😁😁🤞

Anonymkode: 9a1e7...74c

Har du bilde av testen? 🤞🤞🤞

Jeg har også fått skyggestrek på rfsu i dag😁

Anonymkode: 68ca4...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Måtte på apoteket i stad og kjøpe test!! Tok morgenurin i beholder mens jeg var på apoteket.. Rfsu viser svak strek 😁😁😁 Litt bekymret for at det er skyggestrek, men sånn var den forrige gang jeg var gravid også 😁😁🤞

Anonymkode: 9a1e7...74c

Oi, det lover jo veldig godt! Hvis streken er tydelig (selv om den er svak), er det nok en ekte strek! Hvor mange dpo?

Endret av LusiLyn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du bilde av testen? 🤞🤞🤞

Jeg har også fått skyggestrek på rfsu i dag😁

Anonymkode: 68ca4...66c

Oi, så spennende! Hvor mange dpo? 

Endret av LusiLyn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LusiLyn skrev:

Oi, det lover jo veldig godt! Hvis streken er tydelig (selv om den er svak), er det nok en ekte strek! Hvor mange dpo?

Er 9-10 dpo 😁 den er tydelig ja, bare svak.. akkurat som sist 😊

1 time siden, LusiLyn skrev:

Jeg klarte ikke holde meg, og tok en test i morges og. :P Kan ikke se noe på den heller. Er ca 8 dpo i dag... 

Vent noen dager.. hadde jeg tatt i går tror jeg det ikke hadde vært noe synlig strek heller 😁 krysser fingrene for deg 🤞

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du bilde av testen? 🤞🤞🤞

Jeg har også fått skyggestrek på rfsu i dag😁

Anonymkode: 68ca4...66c

Nei, har ikke noe bilde hvor man ser streken.. synes det er vanskelig å ta bilde uansett hvor sterk streken er på rfsu 😂

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Iskula skrev:

Hva er skyggestrek og rfsu? :)

rfsu er graviditetstestene man får kjøpt for rundt 80 kr i dagligvare/ på bensinstasjoner som er fra rfsu. (husker ikke hva rfsu står for). 

skyggestrek er en strek som kan komme på en test som såvidt er synlig for det blotte øyet. Man kan fort stirre seg litt i senk på noen av testene for mange ønsker nok å få en strek der. 

og noen av testene kan være litt vel sensitive og slå ut på streken der geaviditetstesten har strek for om man er gravid eller ikke. men da er det såvidt det er synlig. Altså hvis du kan holde testen et stykke fra øynene og se streken helt greit er det nok ikke en skyggestrek. Skyggestreker er og svært vanskelig å ta bilde av jar jeg merket selv. 

Anonymkode: 14f55...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke holde meg, tok test i dag igjen. Nå har jeg bare to tester igjen :o  Den var like hvit.. Jeg er ikke helt sikker på akkurat hvilken dag jeg hadde eggløsning, så jeg kan være mellom 7 og 10 dpo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LusiLyn skrev:

Klarte ikke holde meg, tok test i dag igjen. Nå har jeg bare to tester igjen :o  Den var like hvit.. Jeg er ikke helt sikker på akkurat hvilken dag jeg hadde eggløsning, så jeg kan være mellom 7 og 10 dpo...

Hopp over i morgen, så blir den nok positiv på onsdag 😉🤞

Var hos gyn i dag, kunne ikke se noe, men ut ifra slimhinner osv sa han 99% sjanse for graviditet 😁😁

Lov å juble litt? 👏

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Anonym bruker said:

rfsu er graviditetstestene man får kjøpt for rundt 80 kr i dagligvare/ på bensinstasjoner som er fra rfsu. (husker ikke hva rfsu står for). 

skyggestrek er en strek som kan komme på en test som såvidt er synlig for det blotte øyet. Man kan fort stirre seg litt i senk på noen av testene for mange ønsker nok å få en strek der. 

og noen av testene kan være litt vel sensitive og slå ut på streken der geaviditetstesten har strek for om man er gravid eller ikke. men da er det såvidt det er synlig. Altså hvis du kan holde testen et stykke fra øynene og se streken helt greit er det nok ikke en skyggestrek. Skyggestreker er og svært vanskelig å ta bilde av jar jeg merket selv. 

Anonymkode: 14f55...68a

Takker og bukker, da vet jeg det :) Blir snart testing på meg også hvis ikke tr dukker opp snart. Har hatt mensenlignende smerter i mange dager, men ikke kommet noe enda. Merker jeg allerede syns det er kjipt å gå rundt og lure og ikke vite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne fikk jeg til morgen idag. Hadde mensen sist 28-30. juli. Er PP1 og har ikke fulgt noe med på syklusen før, så litt usikker når jeg hadde eggløsning egentlig. Hva tror dere?

IMG_20170815_192440.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Smacky87 skrev:

Denne fikk jeg til morgen idag. Hadde mensen sist 28-30. juli. Er PP1 og har ikke fulgt noe med på syklusen før, så litt usikker når jeg hadde eggløsning egentlig. Hva tror dere?

IMG_20170815_192440.jpg

Ser en strek der vell? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hopp over i morgen, så blir den nok positiv på onsdag 😉🤞

Var hos gyn i dag, kunne ikke se noe, men ut ifra slimhinner osv sa han 99% sjanse for graviditet 😁😁

Lov å juble litt? 👏

Anonymkode: 9a1e7...74c

Oioioioi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smacky87 skrev:

Denne fikk jeg til morgen idag. Hadde mensen sist 28-30. juli. Er PP1 og har ikke fulgt noe med på syklusen før, så litt usikker når jeg hadde eggløsning egentlig. Hva tror dere?

IMG_20170815_192440.jpg

Ser definitivt en strek! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Smacky87 skrev:

Denne fikk jeg til morgen idag. Hadde mensen sist 28-30. juli. Er PP1 og har ikke fulgt noe med på syklusen før, så litt usikker når jeg hadde eggløsning egentlig. Hva tror dere?

IMG_20170815_192440.jpg

Den ser pos ut den 😁😁 gratulerer!!

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, LusiLyn skrev:

Ser definitivt en strek! 

Vet ikke helt om jeg greie på det enda.. Altså, jeg har vært kvalm siden dagen etter eggløsning. Ekstremt kvalm på jobb og skikkelig trøtt. I følge appene mine hadde jeg eggløsning på fredag liksom..

Forrige gang ble jeg også gravid med en gang i PP1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Smacky87 skrev:

Vet ikke helt om jeg greie på det enda.. Altså, jeg har vært kvalm siden dagen etter eggløsning. Ekstremt kvalm på jobb og skikkelig trøtt. I følge appene mine hadde jeg eggløsning på fredag liksom..

Forrige gang ble jeg også gravid med en gang i PP1.

Sikker på at du hadde el på fredag? Tror ikke testen hadde slått ut bare 4 dpo, det har jeg aldri hørt om!

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Smacky87 skrev:

Vet ikke helt om jeg greie på det enda.. Altså, jeg har vært kvalm siden dagen etter eggløsning. Ekstremt kvalm på jobb og skikkelig trøtt. I følge appene mine hadde jeg eggløsning på fredag liksom..

Forrige gang ble jeg også gravid med en gang i PP1.

Da er du 4 dpo i dag? Du må nok ha hatt eggløsning tidligere, hvis den testen er positiv? Kanskje du har hatt eggløsning to ganger. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LusiLyn skrev:

Da er du 4 dpo i dag? Du må nok ha hatt eggløsning tidligere, hvis den testen er positiv? Kanskje du har hatt eggløsning to ganger. :) 

Ja, det kan jo hende. Eneste jeg vet sikkert er at jeg hadde mensen 28-30. juli, ellers vet jeg ingenting sikkert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Smacky87 skrev:

Ja, det kan jo hende. Eneste jeg vet sikkert er at jeg hadde mensen 28-30. juli, ellers vet jeg ingenting sikkert :ler:

Startet mensen 28-30, sluttet, eller har du så kort mens? Min mens var fra 24-29, og jeg er 10 dpo ca 😊

Anonymkode: 9a1e7...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Startet mensen 28-30, sluttet, eller har du så kort mens? Min mens var fra 24-29, og jeg er 10 dpo ca 😊

Anonymkode: 9a1e7...74c

Har så kort mens, den varer sjeldent lenge..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...