Gå til innhold

Har kjøpt kjønnstest fra ebay


MammaMø85

Anbefalte innlegg

...noen som har prøvd det før? Hvis testen tar feil er man visst garantert pengene tilbake. Jeg tar det med en klype salt altså, men moro å prøve da 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja si det. Jeg prøvde å lese på nettsiden deres og det var svært få fakta å finne på hvordan den faktisk fungerer. De har iallefall en genial business idé, 50% av gangene får de jo rett og jeg tviler på at alle de andre 50% tar seg bryet om å få tilbake pengene. Jeg tar den for underholdningens skyld, også blir det artig å se om det stemmer. Har lest en del rewievs fra fornøyde kunder som sier den har hatt rett hver gang da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den, og begge gangene stemte det. Men er mer underholdningsgreie og ville ikke tatt den dersom kjønnet betød mye.

Anonymkode: ca9bc...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 26.8.2017 den 18.52, Bearplace skrev:

Jeg elsker ebay så nå har jeg og bestilt :D

Så kult. Min viste gutt, spennende å se om det stemmer om et par mndr 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så gøy. Hvor lang tid tok det før du fikk den i posten? 

Anonymkode: 3405e...dae

14 dager tror jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis det er rett 50% av gangene, så er jo det lik statistikk som ved gjetting da? hehe :nigo: Men moro uansett! Kanskje jeg også bestiller :skya:

Jeg har en skikkelig sterk "følelse" av at det er jente, men hodet mitt sier gutt. Det er så rart haha. Hva "føler" dere? Apropos gjetting hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mandys skrev:

Men hvis det er rett 50% av gangene, så er jo det lik statistikk som ved gjetting da? hehe :nigo: Men moro uansett! Kanskje jeg også bestiller :skya:

Jeg har en skikkelig sterk "følelse" av at det er jente, men hodet mitt sier gutt. Det er så rart haha. Hva "føler" dere? Apropos gjetting hehe!

De reklamerer vel for 97% sikkert eller noe sånt.. men i og med at det ikke står hvordan de kan finne ut kjønnet via vår urin så tenker jeg de har 50% 😉 

Har på følelse gutt, men tok feil forrige gang så da gjør jeg sikkert det denne gangen også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bestilt 😅

 

Har en jente og en gutt fra før ☺️

Jeg tror det er jente nå,  men det er bare en følelse jeg har hatt siden før jeg fant ut at jeg var gravid 🙊😄 så vi får se hva tiden viser 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Belgia feks tar de masse prøver i uke 12-14, og ut i fra disse prøvene får du vite kjønn! Venninna mi bor der og hun fikk vite via disse testene at det var gutt, og ved oul viste det seg å stemme! 😊 Kanskje de testene ikke er så gale likevel 😊

Anonymkode: ebbfd...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2017 den 22.14, Bearplace skrev:

Ikke lett å tolke resultatet 😂

IMG_1370.JPG

Kanskje det er to inni der? 😜 Endret testen seg så du ble noe klokere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, mispire skrev:

Kanskje det er to inni der? 😜 Endret testen seg så du ble noe klokere eller?

Er bare én ifølge ultralydene 😅 Nja syns ikke egentlig det. Endret seg noe men passet inn på endene på begge sidene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...