Gå til innhold

Valg 2017!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I år er d såååå vanskelig. Mitt personlige valg er SV eller Rødt. D er også d jeg får på div valgomater. 

 

I år er likevel hovedpri at regjeringen må byttes ut så jeg vurderer Ap eller Sp, rett og slett strategisk velging. Jeg orker ikke fire år til med de som er nå. 

Anonymkode: 562ca...b1d

Da kan du trygt stemme sv! 

Anonymkode: d1089...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var lenge usikker. Helte mot AP, men klarte ikke å bestemme meg. Da JGS sa at de ville gi en garanti for at eldre par ikke skulle splittes, men skulle få bo sammen på sykehjem, var jeg solgt. Så her blir det AP. 

Anonymkode: edac6...6de

Her blir det å holde seg for nesa og stemme FrP igjen. Selv om jeg blir upopulær her inne.

Er jo skremmende at du lar en sånn fillesak avgjøre hva du skal stemme. Jobber med eldre, og noen par bør faktisk skilles. Uten at jeg vil gå inn på grunnene for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er den nye mobbeformen. Den kollektive mobbingen av Trump er i ferd med å legitimere at feks folk som stemmer FrP kan latterliggjøres. 

Din observasjon er helt riktig: det gjelder kun FrP, ikke de andre partiene. 

Anonymkode: 6482f...56f

Eh, nei. Observasjonen din er ikke riktig. Gå til er hvilket som helst kommentarfelt i vg eller nettavisen, så kan du med egne øyne se hvem som mobbes mest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Frp.  Helt klart!  De eneste som kan bremse denne syke utviklingen av landet vårt. Vi må slutte å ta inn alle disse muslimene. Dere våkner til slutt folkens (Ap folk) 😉

Anonymkode: f4710...9d9

🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herinne og overallt ellers er det lov å mobbe Donald Trump og alle som har med FrP å gjøre/de som stemmer på FrP. 

Anonymkode: 661cf...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen ... kun frp velgerne som får klask i trynet emoij og annet grums? Merkelig hvordan de blå velgerne ikke føler for å gjøre slike ting i denne posten? 

Anonymkode: 6eba9...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er den nye mobbeformen. Den kollektive mobbingen av Trump er i ferd med å legitimere at feks folk som stemmer FrP kan latterliggjøres. 

Din observasjon er helt riktig: det gjelder kun FrP, ikke de andre partiene. 

Anonymkode: 6482f...56f

Det er helt riktig og viktig at FrP-stemmere blir latterliggjort! 

Anonymkode: 044b3...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er den nye mobbeformen. Den kollektive mobbingen av Trump er i ferd med å legitimere at feks folk som stemmer FrP kan latterliggjøres. 

Din observasjon er helt riktig: det gjelder kun FrP, ikke de andre partiene. 

Anonymkode: 6482f...56f

Carl I Hagen etablerte en "sannhet" der kun hans parti og støttespillere var ofre for motstand. Så vidt jeg kan se, utsettes stort sett alle politikere for latterliggjøring. Så vidt jeg kan se, betegnes innvandrervennlige som naive, lettlurte osv. Det hadde vært ønskelig at de politiske debattene hadde et annet nivå, det er jeg enig i. Det er imidlertid ikke bare FrP som utsettes for latterliggjøring. Synes det bør gå an å vekke sympati på andre måter enn å si at "alle er slemme mot meg". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt riktig og viktig at FrP-stemmere blir latterliggjort! 

Anonymkode: 044b3...b3e

Nei, det er ikke riktig eller viktig. Norge er et demokrati der det skal være rom for forskjellige meninger, uten at man risikerer å bli latterliggjort. Hvis alle må stemme på ett parti, er det ikke lenger demokrati.

Anonymkode: eb165...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Igjen ... kun frp velgerne som får klask i trynet emoij og annet grums? Merkelig hvordan de blå velgerne ikke føler for å gjøre slike ting i denne posten? 

Anonymkode: 6eba9...328

Ikke merkelig i det hele tatt. Én FrP-velger har tidlig i tråden hevdet at FrP'ere ALDRI mobber. Sier seg selv at ingen Frp-velger går aktivt inn for å bevise at hun tar feil. Men det er bare å gå inn i ethvert kommentarfelt for å se at ikke bare driver Frp-velgere med mobbing de også; de er langt "bedre" enn alle andre i å latterligjøre og snakke nedsettende om motstandere. Og de er VERDENSMESTERE i hersketeknikk. Og det morsomste er at de ikke er klar over det selv. Aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt/lest Frp-velgere si/skrive noe ala:

"Nei, jeg driver slettes ikke med hersketeknikk. Det hadde du kanskje skjønt om du hadde det spor av utdannelse (hånlig latter/ler så jeg griner-smiley). Tilbake til kjøkkenbenken så slipper du å drite deg ut, lille venn."

Ikke hersketeknikk? Akkurat, ja...

Endret av Darwinia:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva har du imot KrF?

Anonymkode: 199cc...24a

Deres fremstilling av sitt parti som "verdipartiet". Som om de andre partiene ikke har verdier.

Dårlig skjulte forsøk på å begrense kvinners rett til selvbestemt abort (med begrunnelsen at de bare ønsker kvinnens eget beste🤢).

KRLE

Homofobien og kvinnesynet blant mange av de som utgjør grasrota i partiet (kvinner egner seg best på kjøkkenet og som barnepassere). 

Kontantstøtten som MÅ vekk.

Deres restriktive syn mtp bioteknologiloven.

Skulle gjerne gitt anti-stemme til dette partiet så vi fikk de under sperregrensen og ut av stortinget. 

Anonymkode: a3202...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem får DIN stemme i årets stortingsvalg?Min går til Ap:-)

Anonymkode: 35bb1...6ab

Min også :D

Anonymkode: 93122...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Frp.  Helt klart!  De eneste som kan bremse denne syke utviklingen av landet vårt. Vi må slutte å ta inn alle disse muslimene. Dere våkner til slutt folkens (Ap folk) 😉

Anonymkode: f4710...9d9

Wow.

Og nettopp derfor stemmer ikke jeg FrP. Har aldri vært fan av den "dem" og "oss"-inndelingen.

Når alt kommer til alt er vi alle mennesker og like mye verdt, og mammahjertet mitt gråter for de uskyldige barna som blir bombet ihjel i bl.a. Syria. 

JA til å hjelpe mennesker i nød ❤️🙏🏼

Anonymkode: 367a3...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hjertefru skrev:

Her blir det å holde seg for nesa og stemme FrP igjen. Selv om jeg blir upopulær her inne.

Er jo skremmende at du lar en sånn fillesak avgjøre hva du skal stemme. Jobber med eldre, og noen par bør faktisk skilles. Uten at jeg vil gå inn på grunnene for dette.

Hahahaha, nå lo jeg. Litt av sjokk, tror jeg. Skummelt at du jobber med eldre! Håper vi en dag treffes, slik at vi kan diskutere dette (er selv sykepleier 😉) 

Anonymkode: 367a3...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahahaha, nå lo jeg. Litt av sjokk, tror jeg. Skummelt at du jobber med eldre! Håper vi en dag treffes, slik at vi kan diskutere dette (er selv sykepleier 😉) 

Anonymkode: 367a3...e98

Nysgjerrig på hvorfor du syns det er skummelt at jeg jobber med eldre....

Fordi jeg stemmer FrP eller fordi jeg har sett uheldige situasjoner der alt ikke er rosenrødt mellom eldre par der en eller begge er pleietrengende?

Mange som har holdt sammen alt for lenge av de vet du. Selv om jeg er enig i prinsippet om at de som regel skal bo sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sv 

På et forum med mange småbarnsforeldre (?) er det ufattelig at ikke alle stemmer sv eller rødt, til nød ap. Kan lure på om folk følger med i timen

Anonymkode: d1089...843

Hvorfor det? Blir man automatisk avskåret fra å ha refleksjoner og egne tanker når man får barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herinne og overallt ellers er det lov å mobbe Donald Trump og alle som har med FrP å gjøre/de som stemmer på FrP. 

Anonymkode: 661cf...dba

Jeg syns ikke det er mobbing å kalle en spade for en spade.

Frp og Trump ER latterlige, og det er objektiv fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det helt konkret dere synes er så jævlig med dagens regjering, dere som mener vi MÅ få et skifte? 

Anonymkode: 8b6db...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hjertefru skrev:

Her blir det å holde seg for nesa og stemme FrP igjen. Selv om jeg blir upopulær her inne.

Er jo skremmende at du lar en sånn fillesak avgjøre hva du skal stemme. Jobber med eldre, og noen par bør faktisk skilles. Uten at jeg vil gå inn på grunnene for dette.

Som jeg har forklart tidligere er det ikke det som er det viktigste. Jeg hadde nok endt med å stemme ap uansett, men det var dette som gjorde meg sikker. Mulig det er en fillesak for deg, men det er det ikke for meg. Jeg jobber også med eldre og har opplevd både triste adskillelser og lykkelige samliv både i jobbsammenheng og privat som pårørende. 

Anonymkode: edac6...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer FrP som sist og ber til høyere makter at sånne om Stoltenberg aldri mer kommer til makta. 

Anonymkode: 449e3...335

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Stemmer FrP som sist og ber til høyere makter at sånne om Stoltenberg aldri mer kommer til makta. 

Anonymkode: 449e3...335

Stoltenberg var jo topp om man sammenligner med Støre. Støre fremstår fullstendig inkompetent til å lede noe som helst. AP hadde vært tjent med å bytte partileder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...