Gå til innhold

Synes dere det er mye?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 157 og veier 57. 

Skulle gjerne vært 50 eller 53. 

Hvordan gå ned? Tips. 

Anonymkode: e9f07...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Nei. Kanskje.

Spis mindre. Tren mer. Og verre er det ikke. Eller drit i hva andre synes og spør deg selv om du har en kropp med optimal fungering eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er 157 og veier 57. 

Skulle gjerne vært 50 eller 53. 

Hvordan gå ned? Tips. 

Anonymkode: e9f07...0fc

Jeg er like høy som deg. Da jeg i 2014 veide 51 kg så jeg syk ut. 

Alt hang og slang på meg.

Anonymkode: 0f76c...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt passe så klart. Mennesker kommer i alle størrelser Og fasonger.  

Jeg er 58kg og 161. Har fin kroppsfasong syns jeg. Mange syns jeg er attraktiv. 

Anonymkode: 4bebd...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat 157 selv :) Og 50-52kg er fint på meg, da har jeg fortsatt litt pupper og rompe ;) 
Var nede i 47kg for et år siden pga sykdom, og det var ikke veldig pent, rett etter fødsel var jeg oppe i 60kg og så ordentlig småfeit ut...så det er små marginer... Og alles kropp er forskjellig i hvordan vi bærer vekt.

Når jeg vil ned litt så er jeg igrun bare bevist på totalmengden kallorier jeg spiser i en periode (rundt 1500-2000 pr dag) , og trener (primært styrke) to-tre ganger i uken. Da pleier det å syntes fort :)

Anonymkode: 29a5a...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med den høyden bør du ned til 50kg

Anonymkode: b5847...099

Hvorfor bør hun det? For å se tynn nok ut? Hvem bestemmer hva som er tynt nok? Du? Hun er normalvektig, vekten hennes er sunn og hun ser mest sansynlig også flott ut. Skjønner ikke at folk som deg får lov til å bruke internett uten veiledning.

Anonymkode: 05fc0...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor bør hun det? For å se tynn nok ut? Hvem bestemmer hva som er tynt nok? Du? Hun er normalvektig, vekten hennes er sunn og hun ser mest sansynlig også flott ut. Skjønner ikke at folk som deg får lov til å bruke internett uten veiledning.

Anonymkode: 05fc0...575

Hun spør om min mening, og da får hun det. 😀

Anonymkode: b5847...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun spør om min mening, og da får hun det. 😀

Anonymkode: b5847...099

Om du var et ok menneske hadde du skjønt ut fra hovedinnlegget at hun ikke trenger å vite hva du syns er pent. Spesielt side du tydeligvis syns alle bør være i nedre normalområde. Din standard gjør det kanskje lettere å ligne på Jennersøstrene når en tar bikinibilder til instagram, men har veldig lite for seg som råd for noen som tydeligvis sliter med selvbildet. En veldig god leveregel er at om en er overflatisk og kunskapløs, så bør en holde kjeft.

Anonymkode: 05fc0...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, sug lut skrev:

Ja. Nei. Kanskje.

Spis mindre. Tren mer. Og verre er det ikke. Eller drit i hva andre synes og spør deg selv om du har en kropp med optimal fungering eller ei.

Trener man,får man muskler og muskler veier.Folk for slutte og være så opptatt av vekta.Se deg heller i speilet.Selv er jeg 170 og veier 88 kg. Langt over Bmi men jeg er trent og har muskler. Så fuck Bmi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Om du var et ok menneske hadde du skjønt ut fra hovedinnlegget at hun ikke trenger å vite hva du syns er pent. Spesielt side du tydeligvis syns alle bør være i nedre normalområde. Din standard gjør det kanskje lettere å ligne på Jennersøstrene når en tar bikinibilder til instagram, men har veldig lite for seg som råd for noen som tydeligvis sliter med selvbildet. En veldig god leveregel er at om en er overflatisk og kunskapløs, så bør en holde kjeft.

Anonymkode: 05fc0...575

Hvordan vet du at hun tydeligvis sliter med selvbildet?

Jeg synes det er penere å veie 50 kg enn 57kg med en høye på 157cm

Anonymkode: b5847...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om du var et ok menneske hadde du skjønt ut fra hovedinnlegget at hun ikke trenger å vite hva du syns er pent. Spesielt side du tydeligvis syns alle bør være i nedre normalområde. Din standard gjør det kanskje lettere å ligne på Jennersøstrene når en tar bikinibilder til instagram, men har veldig lite for seg som råd for noen som tydeligvis sliter med selvbildet. En veldig god leveregel er at om en er overflatisk og kunskapløs, så bør en holde kjeft.

Anonymkode: 05fc0...575

Hun spurte jo om andres meninger da.

Anonymkode: 2980d...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Med den høyden bør du ned til 50kg

Anonymkode: b5847...099

Tøv

Anonymkode: 735c9...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tøv

Anonymkode: 735c9...068

Absolutt ikke

Anonymkode: b5847...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du at hun tydeligvis sliter med selvbildet?

Jeg synes det er penere å veie 50 kg enn 57kg med en høye på 157cm

Anonymkode: b5847...099

Og hva du synes er irrelevant. Jeg VET ikke at HI har dårlig selvbilde, men det at hun spør her fremfor å forholde seg til hva hun synes selv og hvordan kroppen fungerer gjør at jeg tenker at det er svært sansynlig. Hun er også fokusert på tallene.

Du vet ikke hva alle damer på 157cm veier, derfor kan du ikke si bastant at det er penere å veie 50 kg. Bygning og muskelmasse gjør at folk fremstår veldig ulikt. Du et ikke hvem HI er, du trigget kanskje nettop ei ung jente til å utvikle spiseforstyrrelser og hate kroppen sin. At hun spør, betyr ikke at du ikke trenger å bruke nøtta di og reflektere før du spyr ut de smale og lite informerte idealene dine som en standard alle BØR forholde seg til. 

Anonymkode: 05fc0...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hva du synes er irrelevant. Jeg VET ikke at HI har dårlig selvbilde, men det at hun spør her fremfor å forholde seg til hva hun synes selv og hvordan kroppen fungerer gjør at jeg tenker at det er svært sansynlig. Hun er også fokusert på tallene.

Du vet ikke hva alle damer på 157cm veier, derfor kan du ikke si bastant at det er penere å veie 50 kg. Bygning og muskelmasse gjør at folk fremstår veldig ulikt. Du et ikke hvem HI er, du trigget kanskje nettop ei ung jente til å utvikle spiseforstyrrelser og hate kroppen sin. At hun spør, betyr ikke at du ikke trenger å bruke nøtta di og reflektere før du spyr ut de smale og lite informerte idealene dine som en standard alle BØR forholde seg til. 

Anonymkode: 05fc0...575

Det er klart at det er penere å veie 50 enn 57 med den høyden. Ikke noe å diskutere

Anonymkode: b5847...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En normal BMI ligger på 18-25.

Med en vekt på 57 har du en BMI på rundt 23 som er helt innenfor :)

Anonymkode: d49ef...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er klart at det er penere å veie 50 enn 57 med den høyden. Ikke noe å diskutere

Anonymkode: b5847...099

Ja det er helt klart at alle har samme mening som deg om hva som er pent. 

Anonymkode: 05fc0...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En normal BMI ligger på 18-25.

Med en vekt på 57 har du en BMI på rundt 23 som er helt innenfor :)

Anonymkode: d49ef...369

50 gir bmi 20, helt normal og enda flottere enn 57 kg 

Anonymkode: b5847...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

50 gir bmi 20, helt normal og enda flottere enn 57 kg 

Anonymkode: b5847...099

Men hvorfor mener du at folk BØR tilpasse seg hva du syns er flottest? Jeg har skjønt at du mener alle syns det, men det betyr likevel ikke at noen plikter å slanke seg ned til de vekten. Jeg har en utrolig pen nese, de fleste har neser som er styggere enn min. Jeg syns likevel ikke at andre skal prøve å få seg like pen nese som meg. 

Anonymkode: 05fc0...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 157cm og bør ikke veie mindre enn 56kg har jeg funnet ut. Da er kroppen min best. Ikke flat mage, men skal jeg ha flat mage ser jeg syk ut siden jeg har så brei brystkasse. Da går det inn under ribbeina. Også har jeg mye muskler har jeg funnet ut, jeg trodde ikke jeg hadde det helt til jeg ble tynnere for mange år siden (jeg har alltid vært kraftig, men ikke feit. Så når kiloene raste av etter andre fødsel ble jeg veldig overrasket over hvor mye synlige muskler jeg faktisk har uten å ha gjort noe for det. Har en fysisk jobb og jeg løfter noen tonn på en stille vakt. Vanlig vakt er dt veldig mange tonn jeg løfter. Ikke tenkt over dette før noen kommenterrte musklene mine)

Jeg kan ikk veie 50kg, da ser jeg helt anorektisk ut. Til nød kan jeg vær på 54kg, men det sr heller ikke bra ut. Så noen få kilo på meg syns veldig desverre. Så slutt å se på kiloene og se heller hvordan kroppen din er. 

Anonymkode: b479e...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 157cm og bør ikke veie mindre enn 56kg har jeg funnet ut. Da er kroppen min best. Ikke flat mage, men skal jeg ha flat mage ser jeg syk ut siden jeg har så brei brystkasse. Da går det inn under ribbeina. Også har jeg mye muskler har jeg funnet ut, jeg trodde ikke jeg hadde det helt til jeg ble tynnere for mange år siden (jeg har alltid vært kraftig, men ikke feit. Så når kiloene raste av etter andre fødsel ble jeg veldig overrasket over hvor mye synlige muskler jeg faktisk har uten å ha gjort noe for det. Har en fysisk jobb og jeg løfter noen tonn på en stille vakt. Vanlig vakt er dt veldig mange tonn jeg løfter. Ikke tenkt over dette før noen kommenterrte musklene mine)

Jeg kan ikk veie 50kg, da ser jeg helt anorektisk ut. Til nød kan jeg vær på 54kg, men det sr heller ikke bra ut. Så noen få kilo på meg syns veldig desverre. Så slutt å se på kiloene og se heller hvordan kroppen din er. 

Anonymkode: b479e...771

Kam du legge ut bilde av kroppen din?

Anonymkode: b5847...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...