Gå til innhold

Kommer aldri til å bli gift: (


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er snart 40. Har alltid drømt om å bli gift. Men samboeren er så treig. Han er yngre enn meg og har det ikke travelt: ) å spørre han er uaktuelt: D

Anonymkode: bbcec...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er uaktuelt å spørre, så ser jeg hvorfor det ikke kommer til å skje...

Anonymkode: 27564...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortalt han at det er viktig for deg å gifte deg da? Ikke godt for han å vite det om du ikke sier det... 

Da jeg og min samboer kjøpte oss hus og begynte snakke om barn sa jeg at jeg synes vi skulle gifte oss istedenfor å begynne med samboerkontrakter og sånt, det var han helt enig i så vi bestemte oss for å gifte oss neste vår. 

Trenger ikke være mer avansert enn det 

Anonymkode: a0019...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, beef sister skrev:

Nei, tafatte mennesker får sjelden det de har lyst på. 

Hehe vil ikke kalle meg tafatt.. har sagt hvor mye det betyr..vihar alt sammen.. barn hus bil hund...

Anonymkode: bbcec...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe vil ikke kalle meg tafatt.. har sagt hvor mye det betyr..vihar alt sammen.. barn hus bil hund...

Anonymkode: bbcec...9a1

Ja, men det er åpenlyst ikke viktig for ham å gifte seg. Hvis du drømmer om det, får du spørre ham om han har lyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ehh tror du ikke jeg har gjort det

Anonymkode: bbcec...9a1

Nei, jeg tror ikke det når du skriver at det er uaktuelt å spørre ham i hovedinnlegget ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannens oppgave det: ) sånne som deg må alltid lage kvalme på sånne forum

Anonymkode: bbcec...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannens oppgave det: ) sånne som deg må alltid lage kvalme på sånne forum

Anonymkode: bbcec...9a1

Hvorfor er det mannens oppgave? 

Er du fast i et tradisjonelt kjønnsrollemønster? Du er hjemme, passer barna og vasker hus mens din mann er ute og tjener penger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannens oppgave det: ) sånne som deg må alltid lage kvalme på sånne forum

Anonymkode: bbcec...9a1

Og han vil åpenlyst ikke - han synes kanskje det er din oppgave. Hvis du har en stor, hvit drøm, må du forsøke å oppfylle den selv, vet du. Kvalmt eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg. Jeg vil også gifte meg, han ikke.

Vi har begge barn fra tidligere, han har vært gift før.

Vi bor ikke sammen, og vil vente med det til mine barn er større. Men, kunne vært gift alikevel.

Anonymkode: 3f7c2...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannens oppgave det: ) sånne som deg må alltid lage kvalme på sånne forum

Anonymkode: bbcec...9a1

Niks, ikke mannens oppgave. Hvilket århundre lever du i? Må han først spørre din far også?

Anonymkode: 93617...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann ville ikke ha bryllup, så vi tok et "lite bryllup" med bare oss. Ikke engang forlovelser. 

Anonymkode: eab79...c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/24/2017 den 14.11, mirakela skrev:

Hvorfor er det mannens oppgave? 

Er du fast i et tradisjonelt kjønnsrollemønster? Du er hjemme, passer barna og vasker hus mens din mann er ute og tjener penger? 

Så så så..  Rolig nå ! Det er ikke uvanlig å ønske at mannen frir da. Vi er jenter, uansett 

Anonymkode: fdb27...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
På 24.7.2017 den 14.06, Anonym bruker skrev:

Mannens oppgave det: ) sånne som deg må alltid lage kvalme på sånne forum

Anonymkode: bbcec...9a1

Og kvinnens plass er på kjøkkenet? Man er enten FOR eller IMOT likestilling. Man kan ikke velge å vrake.

Og du...drit i hersketeknikker (så så så...rolig nå). Det er så utrolig latterlig.

Endret av Darwinia:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en voksen kvinne på snart 40 år. Du sier at du ALDRI blir gift. Selvfølgelig blir du ikke det når du ikke benytter deg av alle tilgjengelige virkemidler for å bli det. Det er ikke skrevet i sten at det er mannens oppgave. Blir hans mannlige ego såret dersom du frir etter mange år der han ikke har fått ut fingern, er det hans problem altså. Får bare lyst til å si: ta deg i sammen!

Anonymkode: 1a97c...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

Og kvinnens plass er på kjøkkenet? Enten er man FOR likestilling ellers er man IMOT. Man kan ikke velge å vrake.

Og du...drit i hersketeknikker (så så så...rolig nå). Det er så utrolig latterlig.

Jeg er ikke HI. Det er du som driter deg ut. Du spyr ut galle, men tåler ikke én kommentar tilbake ? Skjerp deg

Anonymkode: fdb27...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke HI. Det er du som driter deg ut. Du spyr ut galle, men tåler ikke én kommentar tilbake ? Skjerp deg

Anonymkode: fdb27...327

Jeg trodde ikke du var HI, så nei jeg driter meg ikke ut. Og vis meg hvor jeg "spyr ut galle"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ideen om at hun ønsker at mannen skal fri, for mitt vedkommende var det ikke for at det er "mannens oppgave", heller det at jeg ønsket at han skulle gi uttrykk for at han hadde et ønske om å gifte seg med akkurat meg.

Det ble ikke helt sånn for oss allikavel, det ble luftet et forslag fra et av søskenet om å gjøre det samtidig på tinghuset, med påfølgende fest. Vi ble da gift, for meg var heller aldri selve bryllupsfesten det viktigste, selv om vi hadde det veldig gøy.

Anonymkode: ee7af...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må føye til; min mann er ikke av den verbale ei heller romantiske typen, så kan være derfor jeg hadde et ønske om frieri. Slik at jeg kunne være sikker på st han følte det samme som meg, på en måte.

Anonymkode: ee7af...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

Jeg trodde ikke du var HI, så nei jeg driter meg ikke ut. Og vis meg hvor jeg "spyr ut galle"!

Nå feks 🤣

Anonymkode: fdb27...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...