Gå til innhold

Ikm uke 33❤️


Flutili

Anbefalte innlegg

Sender dere alle masse lykkeønsker! <3  senk skuldrene og pust med magen <3 positiv energi sendes til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Flutili skrev:

Testen jeg tok hadde en ultrasvak strek, tester igjen i morgen og ser om det er noen forandring. 🙈😜

så spennende! krysser fingrene for at den er sterkere i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handler tester på apotek i Sverige, mye billigere. Har ikke sett i matbutikk🤔

9 minutter siden, FjelletKaller skrev:

Noen som vet om man får tak i graviditetstest på matbutikker i Sverige?? Eller må man på apotek?

 

Anonymkode: bc18c...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Handler tester på apotek i Sverige, mye billigere. Har ikke sett i matbutikk🤔

 

Anonymkode: bc18c...391

Hmm, er litt utenfor allfarvei, men skal en tur på butikken i dag, men apoteket er vel ikke åpent.. 😔 Har ikm i morgen, testa negativt på torsdag, men nå begynte troa og melde seg litt igjen, er vel bare mensmurringer!! 😜😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FjelletKaller skrev:

Hmm, er litt utenfor allfarvei, men skal en tur på butikken i dag, men apoteket er vel ikke åpent.. 😔 Har ikm i morgen, testa negativt på torsdag, men nå begynte troa og melde seg litt igjen, er vel bare mensmurringer!! 😜😜

Ta en titt i matbutikken, kan hende de har der. Har aldri sjekket😊 Masse lykke til med testingen😊🤞🤞🤞🤞

Anonymkode: bc18c...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 10 dpo i dag. Tok test i går, den var negativ - greid å holde meg unna i dag. Tar en i morgentidlig :D  

Krysser fingrene for at alle her inne får positive tester i dagene framover! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er 12-13 dpo, men velger å vente ennå litt lengre 😊 Mye symptomer, men prøve å vente lengst mulig 😊 Mistet tidligere, i uke 8... så kjenner litt på at d fort kan gå galt, tiltrossfor positiv test tidlig... 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa 11 og 12 dpo, bare skyggestrek tror jeg. Tom for tester, tenker jeg kjøper nye om ikke tanta kommer på Ikm dagen. 

Endret av Flutili
Skreiv feil dpo dag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Flutili skrev:

Testa 11 og 12 dpo, bare skyggestrek tror jeg. Tom for tester, tenker jeg kjøper nye om ikke tanta kommer på Ikm dagen. 

Er 11 dpo, og nå venter jeg egentlig til Ikm. Hadde bare en digital liggende som jeg skulle vente til ikm-dagen med, meeeeeen tror du det du da. Tok den i kveld, men med en super urinprøve, ikke gravid selvfølgelig. Hva forventet jeg liksom. Hatt bare teite skyggestreker tidligere i dag, så nå gidder jeg ikke teste mer. 😝

Anonymkode: bc18c...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2017 den 23.10, Anonym bruker skrev:

Er 11 dpo, og nå venter jeg egentlig til Ikm. Hadde bare en digital liggende som jeg skulle vente til ikm-dagen med, meeeeeen tror du det du da. Tok den i kveld, men med en super urinprøve, ikke gravid selvfølgelig. Hva forventet jeg liksom. Hatt bare teite skyggestreker tidligere i dag, så nå gidder jeg ikke teste mer. 😝

Anonymkode: bc18c...391

Er drit lei av denne testinga, bruker jo masse penger hver mnd. Men er så sinnsykt nysgjerrig. 

Neste pp vil jeg prøve å vente til tanta evt uteblir med å teste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa tidligere i dag at jeg skal vente med testing til IKM som er på lørdag/søndag. Det var frem til puppene "eksploderte" i dag, og ble forferdelig ømme! Så får tisse på pinne i morgen 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!!!! Nå har jeg drivi å testa som en gal i mange dager, har ikke vært antydning til strek!!! Og jeg har hatt ordentlige mensmurringer de siste dagene! Jeg bestilte faktisk eggløsningstester for neste periode fordi jeg var sikker på at tr var rett rundt hjørne!!  I dag, en dag etter ikm fikk jeg en svak strek på billig strimmel test, ettersom jeg hadde en digital liggende så tenkte jeg litt sånn pytt sann!! Og se hva den viser!!! 😍😍😍 

20170815_072708.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FjelletKaller skrev:

Herregud!!!! Nå har jeg drivi å testa som en gal i mange dager, har ikke vært antydning til strek!!! Og jeg har hatt ordentlige mensmurringer de siste dagene! Jeg bestilte faktisk eggløsningstester for neste periode fordi jeg var sikker på at tr var rett rundt hjørne!!  I dag, en dag etter ikm fikk jeg en svak strek på billig strimmel test, ettersom jeg hadde en digital liggende så tenkte jeg litt sånn pytt sann!! Og se hva den viser!!! 😍😍😍 

20170815_072708.jpg

Gratulerer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FjelletKaller skrev:

Herregud!!!! Nå har jeg drivi å testa som en gal i mange dager, har ikke vært antydning til strek!!! Og jeg har hatt ordentlige mensmurringer de siste dagene! Jeg bestilte faktisk eggløsningstester for neste periode fordi jeg var sikker på at tr var rett rundt hjørne!!  I dag, en dag etter ikm fikk jeg en svak strek på billig strimmel test, ettersom jeg hadde en digital liggende så tenkte jeg litt sånn pytt sann!! Og se hva den viser!!! 😍😍😍 

20170815_072708.jpg

Gratulerer så masse :-) Blir litt inspirert, så kanskje jeg tester i morgen? uansett... krysser fingre for at dette går super bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LillaLulu skrev:

Sa tidligere i dag at jeg skal vente med testing til IKM som er på lørdag/søndag. Det var frem til puppene "eksploderte" i dag, og ble forferdelig ømme! Så får tisse på pinne i morgen 🤞🏼

Har du testa?

Anonymkode: bc18c...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...