Gå til innhold

❤September gjengen❤


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg testet mandag (13 dpo), negativ. Har ikke hatt noen symptomer siden torsdag. Tok en ny test i dag (16dpo) svak positiv. Har testdag i morgen 😀 vet ikke helt om jeg tør å håpe.

Denne ventetiden har vært helt grusom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi så spennende!! 

Hvorfor så seint testdato?  Jeg skal ta siste dose av hormoner på lørdag 14dpo, og har siste testdato på søndag 15 dpo. Så da er det over for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mei3 skrev:

Jeg vet ikke hvorfor, men klinikken i Danmark sa jeg skulle teste da.

Lønner det seg økonomisk å ta forsøk i Danmark?  Leser om flere som gjør det. Vi skal gå over til privat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om det lønner seg, er vel ca samme pris. Men de gjør litt mer der. Etter 3 runder offentlig her hjemme, er vi veldig fornøyd med den runden i Danmark 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, mei3 skrev:

Jeg testet mandag (13 dpo), negativ. Har ikke hatt noen symptomer siden torsdag. Tok en ny test i dag (16dpo) svak positiv. Har testdag i morgen 😀 vet ikke helt om jeg tør å håpe.

Denne ventetiden har vært helt grusom.

👏🏻😊👏🏻Så gode nyheter,satser på en enda sterkere test i morgen😊En positiv er en positiv sier de😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg med 5 positive tester i hendene, tre forskjellige typer. 😂De er uten tvil positive i dag. 😘Jeg vet ikke om jeg tør å slippe jubelen løs. Første gang jeg noen sinne har fått en positiv test. Nå er jeg vanvittig glad, men også livredd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mei3 skrev:

Nå sitter jeg med 5 positive tester i hendene, tre forskjellige typer. 😂De er uten tvil positive i dag. 😘Jeg vet ikke om jeg tør å slippe jubelen løs. Første gang jeg noen sinne har fått en positiv test. Nå er jeg vanvittig glad, men også livredd!!

Gratulerer!!!!! Så fantastisk! 👏 ❤❤❤

Hvor mange dpo var du når du fikk negativ og hvor mange når du fikk positiv? Fryseforsøk eller fersk? Jeg er på rugedag 10, 13 dpo. Negative tester og har lyst å Slutte på medisiner i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sofapute skrev:

Gratulerer!!!!! Så fantastisk! 👏 ❤❤❤

Hvor mange dpo var du når du fikk negativ og hvor mange når du fikk positiv? Fryseforsøk eller fersk? Jeg er på rugedag 10, 13 dpo. Negative tester og har lyst å Slutte på medisiner i dag

Nå leste jeg gjennom hele tråden her :P rart at du har fått negative tester for så å få positive så langt i løpet! Så fantastisk!!

Jeg blir nesten litt redd for å slutte på hormonene.   Tenk hvis jeg også får seine positive tester 😱 er på rugedag 12 på søndag (15 dpo). Skal i følge sykehuset ikke ta medisiner den dagen om jeg får negativ test.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mist håpet enda sofapute. Jeg har vært gravid 6 ganger, og har flere av gangene ikke testet positivt før på rugedag 12/13. og da ver eggene 8 delt/3 dager gamle ved innsetting. Målte hcg på 18 DPO/dag 15 etter innsett med eldstemann og hadde kun en verdi på 37! Han er nå 9 år😃

Anonymkode: bb3c5...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke mist håpet enda sofapute. Jeg har vært gravid 6 ganger, og har flere av gangene ikke testet positivt før på rugedag 12/13. og da ver eggene 8 delt/3 dager gamle ved innsetting. Målte hcg på 18 DPO/dag 15 etter innsett med eldstemann og hadde kun en verdi på 37! Han er nå 9 år😃

Anonymkode: bb3c5...c1f

Meg som skrev over her! Følger med fra sidelinjen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke mist håpet enda sofapute. Jeg har vært gravid 6 ganger, og har flere av gangene ikke testet positivt før på rugedag 12/13. og da ver eggene 8 delt/3 dager gamle ved innsetting. Målte hcg på 18 DPO/dag 15 etter innsett med eldstemann og hadde kun en verdi på 37! Han er nå 9 år😃

Anonymkode: bb3c5...c1f

Åh ❤ Tusen takk for positive tanker :) setter veldig pris på det! Ringte nettopp og fornyet resept på Crinone i tilfelle jeg får positiv test på søndag :) håpe håpe.

Utrolig godt at en av oss her har fått positive tester da 😀👏❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, mei3 skrev:

Nå sitter jeg med 5 positive tester i hendene, tre forskjellige typer. 😂De er uten tvil positive i dag. 😘Jeg vet ikke om jeg tør å slippe jubelen løs. Første gang jeg noen sinne har fått en positiv test. Nå er jeg vanvittig glad, men også livredd!!

Fantastisk!!👏🏻😊Gratulerer💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt inn befruktet egg på mandag på riksen. Fryseforsøk nr.1. Har 2 igjen som Evt blir satt inn neste gang. Hvis det ikke går så drar vi til danmark😌 Har 2 forsøk igjen i Norge, men klokka tikker og etter å ha lest så mye godt om privatklinikken i Danmark så reiser vi dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofapute: ikke mist håpet ennå, mye som kan forandre seg på noen få dager 😀 

Løvetann 81: tusen takk💕

Masse lykke til til dere som fortsatt ruger. Satser på alt det blir flere som får gode nyheter 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare bivirkninger av alle hormoner😏 Ellers føler jeg meg ikke gravid denne gangen ift sist gang😕 Men men... vi får se. Tester nok i løpet av helga😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Løvetann81 skrev:

Her kom mens i dag,testdag i morgen...

Ønsker dere andre lykke til og håper på mange positive tester fremover🤞🏼😊

Så synd!! Håper du får komme fort i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...