Gå til innhold

IKM UKE 32 👍👌


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lov å juble på denne?🤸🤸🤗

Screenshot_20170729-165257.png

Anonymkode: 24981...463

Gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Fy kor seeeeeiiiinnnnnt detta går barre 5 dpo.

Enig 😭😭 Og jeg har så sykt dårlig magefølelse. Aner ikke hvorfor, men tror det har med at jeg ikke hadde noen EL symptomer denne mnd (annet enn EL-test). Frustrerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2017 den 0.12, PinkPeon skrev:

Enig 😭😭 Og jeg har så sykt dårlig magefølelse. Aner ikke hvorfor, men tror det har med at jeg ikke hadde noen EL symptomer denne mnd (annet enn EL-test). Frustrerende. 

Samme her har fått dårlig magefølelse her og. Mistet heilt teste trangen og ingen symptomer. Har nok på reva denne ppen. Er 7 dpo og 0,0 symptomer. Ikkje såre bryst ein gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt feber siden søndag, så har vært litt utslått. Nå har den normalisert seg og jeg føler meg bra. Merker heller ikke noe utenom det vanlige, men det trenger ikke bety noe!  Det blir sikkert mange positive tester denne pp🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når har dere forresten tenkt å begynne å teste? Prøver å holde meg til ikm, men har mange billigtester liggende så det kan nok hende at jeg svir av en eller to😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nölle_ skrev:

Når har dere forresten tenkt å begynne å teste? Prøver å holde meg til ikm, men har mange billigtester liggende så det kan nok hende at jeg svir av en eller to😉

7 ikm nå og tenker å vente så lenge som mulig. Har bare 4 tester liggende også. Om jeg får noen symptomer vil jeg tro jeg tester på fredag, men lyst til å vente til søndag. Jeg fikk noen stikk på venstre side i går (6 dpo). Håper så klart det betyr noe 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten noen som vet om det er vanlig å ha lik graviditet som sin mor? Hun gikk 4 mnd før hun forstod at hun var gravid med meg så håper på at jeg er like symptomløs som henne hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, PinkPeon skrev:

Forresten noen som vet om det er vanlig å ha lik graviditet som sin mor? Hun gikk 4 mnd før hun forstod at hun var gravid med meg så håper på at jeg er like symptomløs som henne hehe. 

Hehe, symtomløs, ja, det er jeg og! Har du barn fra før? 

Har en til fra før, og da jeg ble gravid med han merket jeg at jeg ble svimmel i dusjen. Tenkte ikke på det der og da, men har tenkt i ettertid at det kanskje var ett symtom. Også fikk jeg festeblødning en dag før ikm. Trodde det var mensen jeg og satte i en tampong, men da jeg skulle ta den ut den senere var det nesten ingenting der. Tenkte ikke over det der og da heller. Var kanskje mer avslappet til det hele, men så ble jeg gravid med en gang også. Nå har vi jo holdt på en stund, i begynnelsen innbilte jeg meg at jeg hadde symtomer hele tiden, men nå har jeg blitt litt mere avsplappa egentlig. Litt spennende er det da😃Er liksom ikke så farlig om jeg ikke blir gravid denne pp eller ikke, tenker det klaffer sikkert en eller annen gang😁

Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Nölle_ skrev:

Hehe, symtomløs, ja, det er jeg og! Har du barn fra før? 

Har en til fra før, og da jeg ble gravid med han merket jeg at jeg ble svimmel i dusjen. Tenkte ikke på det der og da, men har tenkt i ettertid at det kanskje var ett symtom. Også fikk jeg festeblødning en dag før ikm. Trodde det var mensen jeg og satte i en tampong, men da jeg skulle ta den ut den senere var det nesten ingenting der. Tenkte ikke over det der og da heller. Var kanskje mer avslappet til det hele, men så ble jeg gravid med en gang også. Nå har vi jo holdt på en stund, i begynnelsen innbilte jeg meg at jeg hadde symtomer hele tiden, men nå har jeg blitt litt mere avsplappa egentlig. Litt spennende er det da😃Er liksom ikke så farlig om jeg ikke blir gravid denne pp eller ikke, tenker det klaffer sikkert en eller annen gang😁

Lykke til! 

Nei, prøver på første og derav helt skrullete!   Forrige pp skjedde det masse med kroppen men negativt test. Denne pp er det lite. Eneste er at jeg var svimmel to ganger på mandag, litt stikk i går og litt uvel etter mat i går og i dag. Ingen av dem utpreget og har sikkert ikke noe med saken å gjøre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4036.thumb.JPG.f4ff3ce63787a10fa4495483ced56c40.JPG

Tok 2 tester på 10 mlu. 8 dpo. Har ikkje troa i det heile tatt. Magefølelsen sier at det ikkje blir noe denna mnd.

bilde er tatt 15 min etter at testane vart tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_4036.thumb.JPG.f4ff3ce63787a10fa4495483ced56c40.JPG

Tok 2 tester på 10 mlu. 8 dpo. Har ikkje troa i det heile tatt. Magefølelsen sier at det ikkje blir noe denna mnd.

bilde er tatt 15 min etter at testane vart tatt.

Men jeg synes da jeg ser en svak strek på den til venstre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Nölle_ skrev:

Men jeg synes da jeg ser en svak strek på den til venstre? 

Jeg syns også jeg ser noe på den til venstre. Krysser fingrene for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PinkPeon skrev:

Jeg har mistet alt håp, inkludert testetrang hehe. Kanskje litt tidlig å bli "sutrete" i PP2 :)

Jeg har ingen tro heller pga ingen symptomer og tempen gjekk ned. Har ikkje den teste trangen og jeg bruker å få positive rundt 7 dpo og bli sterkere. Har dårlig erfaring med positive fra 9 dpo for det ender i kjemisk da.

Har ikkje testa i dag.

Det er lov og sutre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4040.thumb.JPG.9ba0b269d031818c1e523b92e065433e.JPG

Bilde tatt etter 10 min. 

Har ingen symptomer og kroppen sier jeg ikkje er gravid.

Føler det blir ny kjemisk igjen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_4040.thumb.JPG.9ba0b269d031818c1e523b92e065433e.JPG

Bilde tatt etter 10 min. 

Har ingen symptomer og kroppen sier jeg ikkje er gravid.

Føler det blir ny kjemisk igjen.

 

Det var jo en del streker! Håper virkelig spiren sitter :) Er fint å glede seg for andre! Jeg prøver å holde meg til søndag enn så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_4040.thumb.JPG.9ba0b269d031818c1e523b92e065433e.JPG

Bilde tatt etter 10 min. 

Har ingen symptomer og kroppen sier jeg ikkje er gravid.

Føler det blir ny kjemisk igjen.

 

Krysser fingrene! Kjedelig om det blir enda en kjemisk for deg😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_4040.thumb.JPG.9ba0b269d031818c1e523b92e065433e.JPG

Bilde tatt etter 10 min. 

Har ingen symptomer og kroppen sier jeg ikkje er gravid.

Føler det blir ny kjemisk igjen.

 

Masse lykke til😁 Krysser fingrene for at det klaffer for deg 🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, PinkPeon skrev:

Super-negativ test på ettermidagsurin 9 dpo :sur:

IMG_8916.JPG

No dritt. Men det er håp enda.

I natt hadde jeg kraftige menssmerter så rekner med egget gjekk til grunne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da var det kjemisk igjen. Barre og vente på heksa som kjem tirsdag.

Så utrolig synd 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...