GĂ„ til innhold

IKM UKE 32 👍👌


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Kjenner pÄ noe der nede kan det vÊre egget som slipper no. Det hadde vert knas.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Maks fertilitet pÄ CB dobbel i dag tidlig. Var negativ i gÄr ettermiddag. Har regnet med frem til EL pÄ dag 18/19 og det er i dag og i morgen sÄ da er det bare Ä sette i gang. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, PinkPeon skrev:

Maks fertilitet pÄ CB dobbel i dag tidlig. Var negativ i gÄr ettermiddag. Har regnet med frem til EL pÄ dag 18/19 og det er i dag og i morgen sÄ da er det bare Ä sette i gang. 

Synest det tiden her er grusom. Bare ein fÄr inn aksjer og om ein har el. 

Her sliter jeg pga tempen er lave enda. El skulle vert pÄ mandag men nei. Gubben reiser i morgon  sÄ hÄper aksjer holder og tempen stiger i morgon.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

21 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Synest det tiden her er grusom. Bare ein fÄr inn aksjer og om ein har el. 

Her sliter jeg pga tempen er lave enda. El skulle vert pÄ mandag men nei. Gubben reiser i morgon  sÄ hÄper aksjer holder og tempen stiger i morgon.

Helt klart veldig nervepirrende. Vi er sÄpass tidlig i prosessen (pp2) at jeg prÞver Ä ikke tenke for mye, men nÄr El testen ikke var positiv som forventet pÄ mandag ble det meltdown i hodet, hehe. Klaffer det ikke denne runden vurderer jeg Ä tempe neste mnd. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, PinkPeon skrev:

Helt klart veldig nervepirrende. Vi er sÄpass tidlig i prosessen (pp2) at jeg prÞver Ä ikke tenke for mye, men nÄr El testen ikke var positiv som forventet pÄ mandag ble det meltdown i hodet, hehe. Klaffer det ikke denne runden vurderer jeg Ä tempe neste mnd. 

Det er tempen som redder meg denne mnd. Syntes testene vart ikkje heil positive og da kom tvilen og frustrasjonen. Vart lakt inn akjer sĂžndag og tempen hĂžy kl 5 i natt. HĂ„per gubben har gode svĂžmmere.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei dere😊Her var det el-slim i gĂ„r + negativ dobbel cb test, men i dag var den pĂ„ maks fertilitet, sĂ„ aksjer ble lagt inn pĂ„ morgenen🙊Forrige mnd fikk jeg fĂžrst positiv graviditetstest, men begynte Ă„ blĂž noen dager senere, sĂ„ jeg hĂ„per det gĂ„r bedre denne gangen. Litt usikker pĂ„ nĂžyaktig dato for ikm, men en gang i uke 32. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

20 timer siden, lieann skrev:

Hei dere😊Her var det el-slim i gĂ„r + negativ dobbel cb test, men i dag var den pĂ„ maks fertilitet, sĂ„ aksjer ble lagt inn pĂ„ morgenen🙊Forrige mnd fikk jeg fĂžrst positiv graviditetstest, men begynte Ă„ blĂž noen dager senere, sĂ„ jeg hĂ„per det gĂ„r bedre denne gangen. Litt usikker pĂ„ nĂžyaktig dato for ikm, men en gang i uke 32. Lykke til alle sammen!

Da krysser vi at det slÄr til.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da er jeg 3 dpo og weee kor seint det gÄÄÄÄÄÄÄr.

Nesten deilig at jeg begynte Ä jobbe denne uken for da gÄr dagene litt fortere i det minste. Alt for spennende!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 timer siden, PinkPeon skrev:

Nesten deilig at jeg begynte Ä jobbe denne uken for da gÄr dagene litt fortere i det minste. Alt for spennende!

Har fri til mandag kl 22, da er det natt skift. Da vil det gÄ fort 4 skift. Da er nok teste trangen pÄ topp.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Ăžnskernr4 skrev:

IKM 7 august :-)

Velkommen, la det drysse positive tester til oss.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

HÞrer ogsÄ til her, ikm 8 aug. Har prÞvd lenge nÄ, over 1 Är,  sÄ hÄper det klaffer snart.

Hvor lenge har dere vĂŠrt prĂžvere?

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ønsker alle masse lykke til. Jeg blir ikke med her alikevel, da jeg ikke helt vet nĂ„r IKM er siden sa. Jeg fĂžlger dere alle i spenning😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

15 timer siden, Nölle_ skrev:

HÞrer ogsÄ til her, ikm 8 aug. Har prÞvd lenge nÄ, over 1 Är,  sÄ hÄper det klaffer snart.

Hvor lenge har dere vĂŠrt prĂžvere?

Lykke til alle sammen:)

HĂ„per det klaffer for dere snart 💞 Vi er kun i pp2, veldig spent pĂ„ hvor lang tid det tar. Har gĂ„tt pĂ„ p-pillen halve livet (sluttet i april), men gikk rett inn i 31 dagers sykluser sĂ„ forhĂ„pentligvis er den delen "pĂ„ stell". 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 28.7.2017 den 17.50, Arwen_79 skrev:

Ønsker alle masse lykke til. Jeg blir ikke med her alikevel, da jeg ikke helt vet nĂ„r IKM er siden sa. Jeg fĂžlger dere alle i spenning😁

Koslig og sjĂ„ deg her. La det klaffe pĂ„ neste 😀😄👍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

I dag har jeg hat to smÄ byer med kvalme tokter. Tenk om det var noe men det er jo ikkje egg som har festa seg ein gong. Snakk om og vÊre optemist pÄ HØYT plan.

Barre 4 dpo.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...