Gå til innhold

IKM uke 30 🌻


Tusenfryd84

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, risc skrev:

Hahaha kjenner til det! Sier til meg selv at jeg skal vente til IKM, men jeg er jo fryktelig klar over at det aldri kommer til å skje, og tester skamløst fra 6-7 dpo selvom jeg vet det er meningsløst. Men i motsetning til deg har jeg eviglang lutealfase, har ikke IKM før 18 DPO😱 Så har mange dager igjen med testing! Hvilken dato er det du har  IKM da?

24/25/26 juli. Syklusen har varier en dag til fra men normalen vil være 25 juli 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testa idag.. med RFSU sensitivitet 25, negativ. Men er bare 8 dpo så går ikke helt i kjelleren enda..😬 Hva med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, risc skrev:

Jeg testa idag.. med RFSU sensitivitet 25, negativ. Men er bare 8 dpo så går ikke helt i kjelleren enda..😬 Hva med deg??

Samme her. 7dpo og negativ test på 10 sensitivitet... gir ikke opp håpet helt enda 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok denne idag , 9 dpo! Syns jeg ser en svaaaaaak skygge eller strek men kan hende jeg bare har stirret på den for lenge🙈 Noen andre som ser noe?? Eller ikke ser noe?😬

IMG_1368.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, risc skrev:

Tok denne idag , 9 dpo! Syns jeg ser en svaaaaaak skygge eller strek men kan hende jeg bare har stirret på den for lenge🙈 Noen andre som ser noe?? Eller ikke ser noe?😬

IMG_1368.JPG

Ser noe på negativ hvertfall 😊 Så gøy! Håper du får sterkere strek i morgen 😁

IMG_3096.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, uæææ takk😍 Hvordan gjorde du det?? Da skal jeg krysse alt jeg har og så får jeg prøve å holde meg så lenge som mulig før jeg knekker den siste cb-early'en jeg har, sånn at jeg forhåpentligvis får en sterkere strek🙈 Har du testa igjen idag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, risc skrev:

Ååååå, uæææ takk😍 Hvordan gjorde du det?? Da skal jeg krysse alt jeg har og så får jeg prøve å holde meg så lenge som mulig før jeg knekker den siste cb-early'en jeg har, sånn at jeg forhåpentligvis får en sterkere strek🙈 Har du testa igjen idag??

Har en sånn app som du kan legge masse type filter på bilder 😊 Tok en test i dag ja.. blenda 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, risc skrev:

Ååååå, uæææ takk😍 Hvordan gjorde du det?? Da skal jeg krysse alt jeg har og så får jeg prøve å holde meg så lenge som mulig før jeg knekker den siste cb-early'en jeg har, sånn at jeg forhåpentligvis får en sterkere strek🙈 Har du testa igjen idag??

Tok en nå på litt mer konsentrert urin. Tanker? Er 7/8 dpo, men har kort lutealfase så er bare 2/3 dager til IKM.. 25 sensitiv test. 

IMG_3100.JPG

IMG_3103.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hirka skrev:

Tok en nå på litt mer konsentrert urin. Tanker? Er 7/8 dpo, men har kort lutealfase så er bare 2/3 dager til IKM.. 25 sensitiv test. 

IMG_3100.JPG

IMG_3103.PNG

Syns absolutt jeg ser en strek på det nederste bildet😍👍🏼😃 Men i likhet med min er det vanskelig å vurdere om det er skygge eller ikke😖 Men ser absolutt noe der ja!! Krysser fingrene for at det rekker å utvikle seg de nærmeste dagene🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææ jeg testa igjen nå, morgenurin clearblue early (sensitivitet 10) oh syns jeg ser en littttttt tydeligere strek! Men fortsatt kjempesvak.. ser dere noe??

IMG_1380.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at jeg fortsett ikke venter mensen før om en uke (IKM 30/7) men har lang lutealfase så er 10 dpo nå🙏🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, risc skrev:

Æææ jeg testa igjen nå, morgenurin clearblue early (sensitivitet 10) oh syns jeg ser en littttttt tydeligere strek! Men fortsatt kjempesvak.. ser dere noe??

IMG_1380.JPG

Ser absolutt noe! 😊 Dessverre har jeg erfaring med skyggestreker på de der... 😕 Du får fortsette å teste så håper jeg streken bare blir sterkere 😁 Tok ny i dag jeg og.. ser ingenting 😔

IMG_3106.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg syns det er litt dumt når dere "ser strek" på kritthvite tester, det kan gi mange falske forhåpninger.... 

Anonymkode: 94761...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må bare si at jeg syns det er litt dumt når dere "ser strek" på kritthvite tester, det kan gi mange falske forhåpninger.... 

Anonymkode: 94761...4a0

Må bare si at det er dumt å kommentere slik. Du kan velge selv om du ønsker å være en som tolker tester opp og ned, eller en som venter på "klart svar". Kan du ikke da heller bare skrive at du ikke ser strek? Noen av oss sliter leeeeenge med å bli gravide, og holder motet oppe med å myse på tester, og sånne som deg kan da såre mer enn jeg tror du mener å gjøre. Vær så snill å hold meningene dine for deg selv. Tro meg, jeg er uenig i MYE folk gjør og sier her inne, men det er da absolutt ikke min (eller din) plass å kommentere det. 

Anonymkode: c12ed...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må bare si at jeg syns det er litt dumt når dere "ser strek" på kritthvite tester, det kan gi mange falske forhåpninger.... 

Anonymkode: 94761...4a0

Den er grei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Må bare si at det er dumt å kommentere slik. Du kan velge selv om du ønsker å være en som tolker tester opp og ned, eller en som venter på "klart svar". Kan du ikke da heller bare skrive at du ikke ser strek? Noen av oss sliter leeeeenge med å bli gravide, og holder motet oppe med å myse på tester, og sånne som deg kan da såre mer enn jeg tror du mener å gjøre. Vær så snill å hold meningene dine for deg selv. Tro meg, jeg er uenig i MYE folk gjør og sier her inne, men det er da absolutt ikke min (eller din) plass å kommentere det. 

Anonymkode: c12ed...7d8

Sånne som meg? Unnskyld meg, men alt jeg sa var at det kan få opp forhåpningene veldig, og det er vel ikke så fint gjort? Ikke har jeg sagt noe med intensjon om å såre noen heller, bare syns det er veldig mange rundt her med streksyn.. 

Og til det siste du skrev, dette er et forum, en plass der folk kommenterer og snakker sammen. Ærlig talt, kanskje du følte deg veldig truffet men jeg sa da vitterlig ikke noe galt. 

Anonymkode: 94761...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånne som meg? Unnskyld meg, men alt jeg sa var at det kan få opp forhåpningene veldig, og det er vel ikke så fint gjort? Ikke har jeg sagt noe med intensjon om å såre noen heller, bare syns det er veldig mange rundt her med streksyn.. 

Og til det siste du skrev, dette er et forum, en plass der folk kommenterer og snakker sammen. Ærlig talt, kanskje du følte deg veldig truffet men jeg sa da vitterlig ikke noe galt. 

Anonymkode: 94761...4a0

Og hva forventet du å oppnå med den første kommentaren din? Hvis noen legger ut bilde og selv sier at de synes de skimter noe, hvorfor skulle da ikke andre si at de også skimter noe?

Enig i at det er mange med velutviklet streksyn her, men poenget mitt er at det ikke nødvendigvis er noe andre skal dømme eller se ned på. Legger man ut bilde av test må man forvente at både de med og uten streksyn kommenterer, uten at noen kaller dette "dumt"!

Anonymkode: c12ed...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2017 den 8.13, risc skrev:

Må legge til at jeg fortsett ikke venter mensen før om en uke (IKM 30/7) men har lang lutealfase så er 10 dpo nå🙏🏽

Har du testet igjen i dag?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Hirka skrev:

Har du testet igjen i dag?😊

Ja, men bare med RFSU med dårligere sensitivitet og den var hvit😖 Men lever i håpet om at eggløsning kanskje har vært litt senere enn jeg har trodd og prøver å vente noen dager med å teste igjen! Hva med deg, har du testa idag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, risc skrev:

Ja, men bare med RFSU med dårligere sensitivitet og den var hvit😖 Men lever i håpet om at eggløsning kanskje har vært litt senere enn jeg har trodd og prøver å vente noen dager med å teste igjen! Hva med deg, har du testa idag??

Jepp. Fikk svaaaak strek 😊 Så spent nå! 😆

Legger ved bilde, men synes bedre i virkeligheten 😊

IMG_3119.JPG

IMG_3120.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, risc skrev:

Ja, men bare med RFSU med dårligere sensitivitet og den var hvit😖 Men lever i håpet om at eggløsning kanskje har vært litt senere enn jeg har trodd og prøver å vente noen dager med å teste igjen! Hva med deg, har du testa idag??

Til info så velger jeg å ignorere diskusjonen i tråden her og tar på meg strekbriller med maks styrke 🤓😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hirka skrev:

Jepp. Fikk svaaaak strek 😊 Så spent nå! 😆

Legger ved bilde, men synes bedre i virkeligheten 😊

IMG_3119.JPG

IMG_3120.JPG

Ååå så spennende, trenger ikke sterke strekbriller for å se de da🤓😎😂 hva slags sensitivitet er det på testen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, risc skrev:

Ååå så spennende, trenger ikke sterke strekbriller for å se de da🤓😎😂 hva slags sensitivitet er det på testen?

Den er 25. Tatt på formiddagen i dag, og klarte selvfølgelig ikke vente, så tok en CB nå. Hjertet dunker ganske bra nå!! 😳

IMG_3131.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...