Gå til innhold

Har du fått dine første grå hår?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

39 begynte jeg å legge merke til noen lyse hår. Jeg er blond så det syns ikke så veldig. ser naturlig ut. 

Anonymkode: b71d3...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke funnet noen, men studerer ikke veldig nøye for å se etter heller. Har helt naturlig hårfarge nå, er 41 år. Har heldigvis samme farge som pappa, han er snart 70 og fortsatt ikke veldig grå :) Søstra mi er 43 og farger det, hun har blitt ganske grå. Jeg husker mamma var helt grå rundt 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikkje fylt 30 då eg nappa første, men dei neste 15 åra har det heldigvis ikkje kome så veldig mange fleire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

39 begynte jeg å legge merke til noen lyse hår. Jeg er blond så det syns ikke så veldig. ser naturlig ut. 

Anonymkode: b71d3...ce7

Og grått hår er.....unaturlig? 

 

35, ingen grå hår enda. Tviler på de kommer før nærmere 50, om de kommer. Sluttet å farge håret for ca.10år siden. 

 

Syns det er pent med innslag av gråtthår på damer med langt, mørkt hår. Og helgrått er også pent når man har langt, 

Anonymkode: 30b54...6ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 42 og har 5 grå hår over ene øret. Den stripen er der. Er ellers rødbrun.

Anonymkode: 515ec...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ett grått hårstrå i det ene øyenbrynet da jeg var ca. 30. Har nappet det noen ganger og nå virker det som det er borte.

Så begynte jeg å få grå hårstrå på hodet da jeg var ca. 32. De er mye verre, for de grå hårstråene er tykkere og mye mindre myke enn resten av håret mitt (har glatt, silkemykt hår ellers). Jeg har blondt hår, og striper det i tillegg, så jeg tror ikke de synes fordi de er grå. Men de siste som har kommet er tykke og stive og synes derfor fordi de har en annen "tekstur".

Jeg tror aldri jeg kommer til å gidde å farge håret, da må man jo gjøre det omtrent annenhver uke, og det synes veldig godt at folk farger grått hår (selv om jeg ser at noen her mener det ikke synes). Så mange med skikkelig grå ettervekst og dyp brunfarge ellers, f.eks. Men hvis jeg begynner å bli skikkelig grå om noen år (er snart 34), så kanskje jeg ombestemmer meg. :( 

Anonymkode: 191b3...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke et eneste grått hår på hodet enda. Er 34 år. Men høna, den begynner å bli grå.

Anonymkode: cf4d8...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk ett grått hårstrå i det ene øyenbrynet da jeg var ca. 30. Har nappet det noen ganger og nå virker det som det er borte.

Så begynte jeg å få grå hårstrå på hodet da jeg var ca. 32. De er mye verre, for de grå hårstråene er tykkere og mye mindre myke enn resten av håret mitt (har glatt, silkemykt hår ellers). Jeg har blondt hår, og striper det i tillegg, så jeg tror ikke de synes fordi de er grå. Men de siste som har kommet er tykke og stive og synes derfor fordi de har en annen "tekstur".

Jeg tror aldri jeg kommer til å gidde å farge håret, da må man jo gjøre det omtrent annenhver uke, og det synes veldig godt at folk farger grått hår (selv om jeg ser at noen her mener det ikke synes). Så mange med skikkelig grå ettervekst og dyp brunfarge ellers, f.eks. Men hvis jeg begynner å bli skikkelig grå om noen år (er snart 34), så kanskje jeg ombestemmer meg. :( 

Anonymkode: 191b3...681

Det synes at jeg farger håret, men det synes ikke at jeg har grått hår

Anonymkode: 26a67...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant mitt første grå hår da jeg var 29. Nå er jeg 34, og har fremdeles bare noen få grå. Finner kanskje fem hårstrå om jeg leter nøye på toppen. 😊

Anonymkode: 2a659...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et gått hår i fjor sommer.. nå har jeg vel fått 4-5 nye, men har også lagt merke til at håret mitt er blitt bittelitt lysere.. Jeg ble 30år i februar. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det synes at jeg farger håret, men det synes ikke at jeg har grått hår

Anonymkode: 26a67...b68

Er du helt sikker på det? Jeg mener ikke å gjøre noen lei seg, men med mindre du farger håret veldig lyst (ikke langt fra grått), eller farger det kanskje annenhver uke, så synes det *veldig* godt at du farger grått hår. Alle damene på jobben min som farger håret har en liten (noen ganger større) ettervekst med grått hår. Det er veldig synlig.

Anonymkode: 191b3...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du helt sikker på det? Jeg mener ikke å gjøre noen lei seg, men med mindre du farger håret veldig lyst (ikke langt fra grått), eller farger det kanskje annenhver uke, så synes det *veldig* godt at du farger grått hår. Alle damene på jobben min som farger håret har en liten (noen ganger større) ettervekst med grått hår. Det er veldig synlig.

Anonymkode: 191b3...681

Med mindre de jeg har spurt lyver (noe jeg ikke tror), så er jeg ganske sikker. Har sjekket nøye selv for og se, og ser heller ikke noe. Jeg har farget håret mitt jevnlig i mange år, så jeg visste ikke at jeg hadde fått såpass grått som jeg har nå. Så det ikke før jeg fikk det for meg at jeg ikke orket å farge det på en stund. Når min naturlige farge kom frem, så kom det grå og frem. Men jeg har bare litt grått i luggen og ved ørene, og det synes ikke ved etterveksten av en eller annen grunn. Men jeg er flink til å farge det jevnlig da. Men det er uansett ingen tvil om at jeg farger håret, for jeg farger det ofte med forskjellig farge fra gang til gang. så det synes jo uansett. Har mørkt hår, og farger det i en eller annen mørk nyanse. Om om det grå skulle synes, så bekymrer det meg veldig lite egentlig :)

Anonymkode: 26a67...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26, og har ikke sett noen ennå. Men så har jeg også farget håret ganske jevnlig siden jeg var 7 år. 

Anonymkode: 504f2...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 og ingen grå hår ennå - i alle fall ikke hva jeg (og frisøren) kan se. Er blond.

Anonymkode: b19cf...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er 26, og har ikke sett noen ennå. Men så har jeg også farget håret ganske jevnlig siden jeg var 7 år. 

Anonymkode: 504f2...2e1

Med henna?

Anonymkode: 191b3...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med henna?

Anonymkode: 191b3...681

Med hårfarge? 

Anonymkode: 504f2...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med hårfarge? 

Anonymkode: 504f2...2e1

Hvor fikk du tak i hårfarge som 7-åring? Eller mente du 17?

Anonymkode: 191b3...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor fikk du tak i hårfarge som 7-åring? Eller mente du 17?

Anonymkode: 191b3...681

Moren min kjøpte det på butikken. 

Anonymkode: 504f2...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...