Gå til innhold

Dere som er godt kjent i Oslo...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kommer jeg meg enklest fra Nathionaltheatreet til Voldsløkka konser arena?

Anonymkode: 93ceb...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du googlemaps på tlf? Bruk veibeskrivelser og be om at den viser hvordan du kommer dit med kollektivtransport. Helt genial, jeg bruker den uansett hvor i verden jeg er. Sist hjalp den meg gjennom hele Paris 

Anonymkode: 6d4f9...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal på konserten der 2. juli blir det satt opp egne busser fra sentrum til Voldsløkka. 

Hvis ikke er det vel best å ta bussen fra Jernbanetorget. Buss 34, 37 og 54 stopper rett ved. Ta banen eller gå fra Nathional til Jernbanetorget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta buss fra jernbanetorget  34 går rett til voldsløkka gå av på tåsen alle du kommer ikke nermere  

Anonymkode: b2ae2...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo an på hvor inngangen er plassert. Jeg så de anbefalte t-bane til Nydalen, og da bør i så fall inngangen være i motsatt ende av Tåsenveien i forhold til 34-bussen. Da er det bedre å ta 37-bussen til Bjølsen. Voldsløkka er stort, så det kan bli langt å gå hvis man havner på "baksiden". Det er første gang Voldsløkka brukes til konsert, så dette er nytt for alle.

Anonymkode: a5c1a...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer jo an på hvor inngangen er plassert. Jeg så de anbefalte t-bane til Nydalen, og da bør i så fall inngangen være i motsatt ende av Tåsenveien i forhold til 34-bussen. Da er det bedre å ta 37-bussen til Bjølsen. Voldsløkka er stort, så det kan bli langt å gå hvis man havner på "baksiden". Det er første gang Voldsløkka brukes til konsert, så dette er nytt for alle.

Anonymkode: a5c1a...f4d

Hvis man tar tb til Nydalen, kan man da gå derfra eller blir det for langt?

Anonymkode: 93ceb...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man tar tb til Nydalen, kan man da gå derfra eller blir det for langt?

Anonymkode: 93ceb...919

Jeg synes det høres langt ut. Tåsen eller Berg er like nærme i så fall, hvis du vil ta T-banen. Jeg sjekket forresten hvor inngangen er, og 34-bussen er nærmest. Men den har jo ikke så god kapasitet.

Anonymkode: a5c1a...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man tar tb til Nydalen, kan man da gå derfra eller blir det for langt?

Anonymkode: 93ceb...919

Det er ikke langt. Kanskje 7-8 minutter. Jeg bor i Nydalen og går stadig til Voldsløkka. 😊

Anonymkode: 252c8...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke langt. Kanskje 7-8 minutter. Jeg bor i Nydalen og går stadig til Voldsløkka. 😊

Anonymkode: 252c8...888

Men de må helt til Tåsenveien-enden av Voldsløkka for å komme inn på konsertområdet, ser det ut til.

Anonymkode: a5c1a...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, hvordan er det å kjøre til? Bor i Asker. Blir kanskje noe kaotisk😏. Tenkte i så fall jeg kunne parkere et stykke unna og gå. Er det å anbefalle tro?

Anonymkode: 93ceb...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere, hvordan er det å kjøre til? Bor i Asker. Blir kanskje noe kaotisk😏. Tenkte i så fall jeg kunne parkere et stykke unna og gå. Er det å anbefalle tro?

Anonymkode: 93ceb...919

Du kan risikere å lete lenge etter parkering. Men hadde gjort det samme om jeg var deg. Kjør til Ullevål stadion og så oppå Tåsentunnellen i stedet for inn i den, og fortsett oppå til Tåsen senter, ta høyre i rundkjøringa og første høyre igjen og begynn å se etter parkering i området der.

Nå ser jeg at det er talentløs klyseguttkonsert, da endres min anbefaling til å kjøre lengst mulig i motsatt retning.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...