Gå til innhold
Perler

Første svangerskapskontroll

Anbefalte innlegg

Perler

Når har dere fått time til første svangerskapskontroll? Jeg har ikke fått før i uke 13. Kan ikke huske at det var så seint i første svangerskap. 🤔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virre Vips

Pga blodprøvene MÅ det være uke 12 eller seinere.

Pga sommerferie så trur jeg ikke jeg skal før i uke 14.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klarferdignr4

Jeg skal til fastlegen min og til gynekolog i uke 10. Har bestilt begge timene selv,  fastlegen har ferie i juli så derfor ble den samtidig som TUL. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perler

Virre Vips: hva er det med blodprøven som gjør at man må vente til uke 12? 🤔

Klarferdignr4: Jeg tenker også å ta en tidlig UL, men i uke 12. Har ikke bestilt enda, så jeg burde vell få fingen ut snart😅 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klarferdignr4

Jeg MÅ bare bestille å vite at det er gjort.  Burde kanskje ventet et par uker med TUL men samtidig er det godt å få den unna også.. er ikke så god på å vente :sjenert:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Perler

Da er vi to 😅 Ikke god på å vente jeg heller! Ikke god på å gå rundt å ikke vite heller. Skulle aller helst hatt en UL i uken jeg 😂 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

FruAnonym

Jeg har første time hos lege i uke 9+2. Mest fordi det egentlig var en time for å "snakke om fertilitet". Men så ble jeg gravid gitt :) 

Hva jeg har lest meg til å blitt fortalt skal første time/kontroll være mellom uke 8-12. Hva er det som gjør at man skal vente til etter uke 12 pga blodprøver?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Virre Vips
På 8.6.2017 den 23.02, Perler skrev:

Virre Vips: hva er det med blodprøven som gjør at man må vente til uke 12? 🤔

Klarferdignr4: Jeg tenker også å ta en tidlig UL, men i uke 12. Har ikke bestilt enda, så jeg burde vell få fingen ut snart😅 

Kommer ikke på nå på stående fot hva som gjør at disse blodprøvene ikke kan taes før, men vil jo tippe at det er noe som kan være viktig å avdekke som ikke vil være mulig å avdekke før uke 12. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden