Gå til innhold

IKM uke 26 ♥️


Hirka

Anbefalte innlegg

UTÅLMODIG! Er 5 dpo og klør i fingrene etter å teste, vet det er alt for tidlig men håper så inderlig vi får det til denne måneden! 

Noen andre som er like utålmodig som meg? 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, marier skrev:

UTÅLMODIG! Er 5 dpo og klør i fingrene etter å teste, vet det er alt for tidlig men håper så inderlig vi får det til denne måneden! 

Noen andre som er like utålmodig som meg? 😩

Ja! Men skal klare å vente ei uke til. Er 4 eller 5 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, marier skrev:

UTÅLMODIG! Er 5 dpo og klør i fingrene etter å teste, vet det er alt for tidlig men håper så inderlig vi får det til denne måneden! 

Noen andre som er like utålmodig som meg? 😩

Jepp! 4dpo nå. Har mål om å holde meg til IKM, men vi får nå se på det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, marier skrev:

UTÅLMODIG! Er 5 dpo og klør i fingrene etter å teste, vet det er alt for tidlig men håper så inderlig vi får det til denne måneden! 

Noen andre som er like utålmodig som meg? 😩

Jepp, dette er den verste tiden! Håper bare dagene går fort 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel 5 dpo og enda ikke blitt utålmodig.. tenker ikke på det enda, men håper det sitter.. Er oppblåst og støl i nedre del av magen.. Men kan være tilfeldig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jordskokk! Og gratulere til viønsker.. med positiv test 😊 

tror det går riktige veien her, testen er mye tydligere i dag, håper spiren klorer seg fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg en smule utålmodig før å teste når andre får positive tester :-) Gratulerer så masse til dere med positive tester.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rullgardin skrev:

Gratulerer så mye til dere begge!! Hvor mange dpo testet dere positivt? 😊

Jeg testet positivt 8 dpo, men kan jo hende jeg hadde el tidligere enn antatt.., jeg har ikke tempet eller tatt el tester...

Endret av marier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende! Nok en gang, gratulerer så mye! 

Er selv 7dpo i dag, nå begynte det å klø i testefingrene her også 😄 Tenker at det er jo ikke krise å teste negativt i morra. Håpet er ikke ute før tanta evt (ikke) kommer om en ukes tid for min del 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg temper/el-tester ikke, men regnet etter kalendermetoden er jeg ca 12 dpo i dag. Har ikke testet ennå, svir kanskje av en i morgen. Men har 0 forventninger, alt tilsier at mensen kommer som vanlig. 

Endret av Jordskokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Solstråle92 skrev:

Hvor tidlig begynner dere å kjenne symptomer?

Jeg har ømme bryster og murring helt fra EL. Hadde dette forrige syklus også, så det trenger ikke bety noe for min del 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en endring i utflod Nå, og skikkelig stølhetsfølelse i magen det er litt typiske tidlige graviditetstegm for meg. Men bare 8 dpo så vet ikke om jeg tørr teste helt enda. Testet positivt 9 og 10 dpo sist. Men har også ikke fått positiv test før 13 dpo liksom..  men nærmer seg voldsomt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk på en test i dag, 8dpo. Selvfølgelig kritthvit, men depper ikke av den grunn. Hadde egentlig ikke forventet noe annet 😂 Eneste forskjellen jeg merker nå fra forrige syklus er en voldsom stikking i brystene.. Hm, håpet er jo fremdeles tilstede 😄🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Rullgardin skrev:

Gratulerer så mye til dere begge!! Hvor mange dpo testet dere positivt? 😊

Takk! 😍 Jeg testet positivt 10 dpo 😊 Sist jeg var gravid testet jeg negativt 10 og 11 dpo, for så å teste positivt 12 dpo 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Solstråle92 skrev:

Hvor tidlig begynner dere å kjenne symptomer?

Jeg kjente absolutt ingenting før positiv test. Jeg fikk litt ømme bryster fra 10/11 dpo (testet positivt 10 dpo). Nå er jeg 4+1, og jeg merker at trøttheten kommer snikende. 😴😅 Jeg har også blitt veldig slimete og tett i nesen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vi_ønsker_flere_barn skrev:

Jeg kjente absolutt ingenting før positiv test. Jeg fikk litt ømme bryster fra 10/11 dpo (testet positivt 10 dpo). Nå er jeg 4+1, og jeg merker at trøttheten kommer snikende. 😴😅 Jeg har også blitt veldig slimete og tett i nesen 🙈

Kan tett i nesen være tegn?? 😳 Kanskje er faktisk kan være glad for at jeg er er potte tett i nesa om dagen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Hirka skrev:

Kan tett i nesen være tegn?? 😳 Kanskje er faktisk kan være glad for at jeg er er potte tett i nesa om dagen 😂

Potte tett nese her og 😳 Får satse på at det er godt for noe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hirka skrev:

Kan tett i nesen være tegn?? 😳 Kanskje er faktisk kan være glad for at jeg er er potte tett i nesa om dagen 😂

Det er et tegn ja 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...