Gå til innhold

Februar 2018


kanskje4barnsmor

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Ladyfurb skrev:

Gratulere så masse ☺️

Tusen takk😀 det er veldig spennende!! Håper bare spira holder seg fast!! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Snart 2 barns mamma? skrev:

Huff!! Håper legen har beroligende svar å gi deg! Lykke til!!🙁

Hun sjekket om livmorhalsen hadde åpnet seg, det hadde den ikke (heldigvis), men hun sa at det kunne være tidlig enda.. så tok blodprøve for å sammenligne med de tidligere prøvene så får vi se når svarene kommer ☺️ Men merker nå at jeg angrer litt på at jeg tok de tidlige ultralydene, for er så tidlig å man har ikke garantert å finne noe/det man ønsker.. hadde jeg bare ventet hadde jeg kanskje ikke vært så urolig siden ting er så usikkre 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til helgen skulle vi reise hjem til mine foreldre en tur (ca4 timer unna) for å fortelle dem at jeg er gravid. Vi har allerede fortalt en del av de nærmeste siden det ikke har vært noen hemmelighet at vi har prøvd. Kjekkere å ha noen å glede seg med, og evt dele sorger med enn å holde det helt for seg selv, synes nå vi. 

Men så blei jeg så skuffa i dag, for moren min har hatt høy feber i flere dager og de veit ikke helt hva det er. Hun besøkte min nevø som har htt parvovirus (den 5. Barnesykdom) for en stund siden, så det kan jo potensielt være det, og det kan føre til fosterdød og allslags herligheter, så mannen min og jeg har bestemt oss for at vi ikke tør ta sjansen på å reise dit da. Vi skal fortelle det på facetime senere i dag, for vi må jo nesten forklare hvorfor vi ikke kommer også. Og nå er jeg såååå skuffa og lei meg😞 Jeg har glede meg i to uker til å reise og fortelle det, og nå får vi ikke sett de på flere måneder uansett, og så lenge klarer jeg ikke å holde det fra dem. 

Så det var dagens sutreinnlegg fra meg😓

håper alle har det bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er en smule bekymtet nå! Syntes alle symtonene har forsvunnet 🤔 han ikke blødd eller hatt vondt, og er 5+3 idag!! Har drevet med symtomjakt hele uka🙈 noen som føler det samme? 

 

Har prøvd å lete etter gruppa på Facebook,  men fant bare en dansk februar 2018! Hva skal jeg søke på ? 

Endret av Snart 2 barns mamma?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart 2 barns mamma? skrev:

Kjenner jeg er en smule bekymtet nå! Syntes alle symtonene har forsvunnet 🤔 han ikke blødd eller hatt vondt, og er 5+3 idag!! Har drevet med symtomjakt hele uka🙈 noen som føler det samme? 

 

Har prøvd å lete etter gruppa på Facebook,  men fant bare en dansk februar 2018! Hva skal jeg søke på ? 

Mine symptomer går litt opp og ned:) det er helt normalt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elissa2
På 10.6.2017 den 20.39, kanskje4barnsmor skrev:

Hei alle dere❤️❤️

Nå i ettermiddag begynte jeg å blø, masse friskt blod... 🙁 Er nok en spontan abbort på meg ( har aldri opplevd det før, men tror det må være det). Har litt murringer, brystene er plutselig blitt normale igjen og jeg blør mye som en kraftig mens🙁 Da forlater jeg februar-gruppa, og håper jeg er tilbake igjen om ikke så alt for lenge. Fryktelig trist!! Selv om at jeg vet det er ganske vanlig så tidlig 🙁🙁 ( uke fem)

Mange lykkeønskninger videre til alle dere fra meg❤️😘😘 Måtte spirene sitte som bare det!😘🌷

Utrolig trist å høre😰

Det samme skjedde med meg! Mistet i uke 5😰Men bedre lykke på oss begge i neste prøveperiode❤️❤️❤️❤️

Mange gode klemmer til deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2017 den 11.38, Tullsjura skrev:

heisann! Dere må melde dere inn i "Februar 2018" gruppa på Facebook. Hemmelig gruppe :)👌

Hvordan kan man melde seg inn? Hvis den er hemmelig så finner jeg den ikke 😊

 

Endret av Ljawa
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 idag. Overlykkelig egentlig men passa så ekstremt dårlig akkurat nå. Mistet når jeg var 5+5 sist, da forsvant symptomene veldig fort. Nå blir det fler og fler så jeg håper den sitter denne gangen ❤️ Var gøy at teststreken dukka opp før kontrollstreken 🙈❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, bambi93 skrev:

6+0 idag. Overlykkelig egentlig men passa så ekstremt dårlig akkurat nå. Mistet når jeg var 5+5 sist, da forsvant symptomene veldig fort. Nå blir det fler og fler så jeg håper den sitter denne gangen ❤️ Var gøy at teststreken dukka opp før kontrollstreken 🙈❤️

Gratulerer. Krysser fingrene for at spiren sitter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det dessverre ut til at det er min tur til å melde meg ut av februarklubben. Etter å ha hatt lett brunlig blødning i noen dager begynte det i dag tidlig å blø en god del mere, og rød farge :'( Har også en del smerter nederst i magen og fryktelig vondt/stiv i korsryggen.. så det er vel liten tvil... Var å målte hCG på torsdag, og skal igjen på mandag, så da får jeg i allefall bekreftet helt sikkert.. 

Lykke til dere andre ❤ Håper jeg snart kan komme tilbake..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ljawa skrev:

Da ser det dessverre ut til at det er min tur til å melde meg ut av februarklubben. Etter å ha hatt lett brunlig blødning i noen dager begynte det i dag tidlig å blø en god del mere, og rød farge :'( Har også en del smerter nederst i magen og fryktelig vondt/stiv i korsryggen.. så det er vel liten tvil... Var å målte hCG på torsdag, og skal igjen på mandag, så da får jeg i allefall bekreftet helt sikkert.. 

Lykke til dere andre ❤ Håper jeg snart kan komme tilbake..

 

 

Håper på det beste for deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da var det min tur til å komme med dårlig nytt 😣 igår kom det rosa utflod, idag har det kommet mye friskt blod(mens mengde)!! Jeg har også mens murringer i magen! Var en tur til legevakta i ettermiddag, og han mente ting tydet på en SA!! Skal til legen å teste mer til mandag! Men føler meg 99% sikker på at dette var en SA! 😣😣 FRYKTELIG TRIST, OGSÅ PÅ SELVESTE 25 ÅRS DAGEN MIN 😔🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Snart 2 barns mamma? skrev:

Hei! Da var det min tur til å komme med dårlig nytt 😣 igår kom det rosa utflod, idag har det kommet mye friskt blod(mens mengde)!! Jeg har også mens murringer i magen! Var en tur til legevakta i ettermiddag, og han mente ting tydet på en SA!! Skal til legen å teste mer til mandag! Men føler meg 99% sikker på at dette var en SA! 😣😣 FRYKTELIG TRIST, OGSÅ PÅ SELVESTE 25 ÅRS DAGEN MIN 😔🎉

Idag kommer det store klomper😣!! Så da er det vel bare å se fremover på neste fryseforsøk.... lykke til videre alle sammen 😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart 2 barns mamma? skrev:

Idag kommer det store klomper😣!! Så da er det vel bare å se fremover på neste fryseforsøk.... lykke til videre alle sammen 😍

 

Så utrolig trist 😒 Kjenner jeg blir mer å mer stresset for hver gang noen mister.. krysser fingrene for deg ved neste forsøk!❤️

 

Kvalmen min er nesten borte nå, og på en måte føles det ikke godt overhode.. smerter i rygg og mage er nå di eneste, og mest difise symptomene jeg har 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Slenger meg på her! Er gravid med nummer 2, foreløpig termin 19 februar☺️ Finnes det noen termingruppe på facebook? Isåfall vil jeg gjerne være med ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

Det er jo helt utrolig, men i dag fikk jeg se et bankende lite hjerte på skjermen. Pga. blødningene og smertene jeg har hatt fikk jeg komme til tidlig UL, og jeg var helt sikker på at jeg hadde mistet, men der inne lå en bitteliten spire med et bankende hjerte ❤ Gleden er stor ❤ 

Så da er jeg tilbake her 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mikamams skrev:

Hei dere :)

Det er jo helt utrolig, men i dag fikk jeg se et bankende lite hjerte på skjermen. Pga. blødningene og smertene jeg har hatt fikk jeg komme til tidlig UL, og jeg var helt sikker på at jeg hadde mistet, men der inne lå en bitteliten spire med et bankende hjerte ❤ Gleden er stor ❤ 

Så da er jeg tilbake her 😊

Men det er jo bare helt fantastisk!  😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg hos fastlegen min og tok en titt på knøttet med ultralyd. Ca 7+6 i dag :) var ikke så innmari mye å se, men vi så et lite blinkende hjerte som slo. Så nå er vi veldig letta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere som spør. Jeg vil også være med i den gruppa på face, men om den er hemmelig så er det vel ikke bare å søke opp? Da trenger vi vel å bli invitert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/28/2017 den 15.09, oidamammatiltre skrev:

Ser det er flere som spør. Jeg vil også være med i den gruppa på face, men om den er hemmelig så er det vel ikke bare å søke opp? Da trenger vi vel å bli invitert?

Om du ikke ha kommet med så.send meg en pm her 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15. juni 2017 den 20.39, KeepCalm skrev:

Noen som bor i Oslo og vil være med i termingruppe? Forrige gang jeg var gravid møttes vi til middag en gang i mnd/annenhver måned. Det var hyggelig, særlig når babyene kom🤓

Jeg bor i Oslo og vil gjerne være med i termingruppe ☺️ Har du hørt om flere er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ikke trodde jeg at jeg skulle ende opp her inne igjen, men her har vi blitt overrasket med en positiv test og en veeeeldig overaskende nr 3! Sjokket har lagt seg litt over helgen og tankene har svirret noe voldsomt. Vi har to jenter på 2 og 4 fra før og var bestemte på å ikke ha flere barn - mannen har til og med fått henvisning til sterilisering...! Tanken på abort har vært til stede, men jeg har nok innerst inne følt at det ikke har vært et alternativ for oss. Vi har vært uforsiktige og får ta konsekvensen av det. Vi har økonomi, plass og massevis av kjærlighet å gi :)

Så nå sitter jeg her da - en eller annen gang mellom uke 6-8 (tror jeg). Kvalmen har meldt seg for fult og energien =0

Etterpå har vi time til UL for å sjekke hvor langt på vei jeg er. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Februar gruppe, hurra :skya:

Er 10+2 idag :) Noen som bor i bergensområdet som vil starte en barselgruppe, eller gå fjellturer? Cafe? Savner litt noen i samme situasjon. Ingen av vennene/jentene i gjengen er gravid så føler meg ganske aleine 😌

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...