Gå til innhold

Så mye på en gang


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sliter med to tanker med tilhørende svært sterke følelser for tida...

Tanke nr.1... hvordan skal jeg klare å elske denne ungen like høyt som min førstefødte? det virker 100% umulig. hun er mitt alt, virkelig mitt alt. stakkars lillesøster som kommer til å ha en mor som elsker storesøster så mye høyere enn seg.

Tanke nr.2... hvordan skal jeg klare å overbevise min førstefødte om at hun fortsatt er mitt alt når lillesøster er kommet til verden? at hun fortsatt er spesiell og mitt mirakel? jeg vil ikke at hun skal miste følelsen av å være elsket høyere enn høyest av meg og dermed også miste litt av seg selv på en måte.

...og jeg som overbeviste gubben om at vi mÅtte få et søsken til henne fordi hun virket veldig som typen som ville ønske seg et søsken. sukk.

 

Ufff. Hormoner? ...håper virkelig at dette er en standard greie. at alle, eller de fleste i alle fall, tenker sånn og at alt løser seg når lillesøster først kommer ut. ser ikke for meg hvordan det skal skje akkurat nå, men skriver nå dette i håp om at noen kanskje har vært der eller er der selv slik som meg i mitt skrullete lille hode....

Anonymkode: 5fb56...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på biblioteket og lån en billedbok som heter tre bjørnunger. Den handler om at man som foreldre kan elske flere barn høyest på en gang, og har flere gode svar på spørsmålene dine. Lykke til.

Hilsen mamma til snart 4....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...