Gå til innhold

Johaug igjen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så lei av å se henne klage i media! Overskrift : jeg stoler ikke på noen mer. Og mener legene i skigruppa. Samme damen som noen uker før hun ble tatt sa hun dobbeltsjekket alt selv .....  når er hun ferdig med denne sippinga. Mistet så respekt. Denne saken var helt vill, hun gjorde seg så liten og jentete og satset på liten og søt og tårer skulle gi henne fripass fremfor hvordan menn eller andre damer som er tatt. Uansett hvor mye hun vinner senere i karrieren. Sippeguri og fraskrive seg alt er det jeg vil huske henne som. Forskjell på å gjøre en feil/ en dårlig dag og med hodet hevet ta straffen enn i mnd vis holde på slik hun har gjort.   Skikkelig fjernt.

Anonymkode: 04246...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du tenker at Johaug har full kontroll på media? At alle sakene som blir kjørt og vinklingene som blir gjort er etter hennes ønske?

Jeg synes hun reagerte ekte. Jeg hadde nok også vært oppløst i tårer om hele livet mitt, og alt jeg hadde jobba for hadde blitt ødelagt på en sånn måte. 

Anonymkode: 6f714...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig. Men nå er det media som har enormt fokus, stadig jakter på kommentarer og lager en hel artikkel rundt én kommentar hun har gitt i forbifarten. 

Skjønner ikke at media fortsatt skal melke denne kua, kua var tom før jul. 

Uansett, hun håndterte dette helt feil i starten. Ja, gråte er lov, det synes jeg hun skal få lov til. Men det sinnet hun viste legen, dårlig lagspill. Hele skiteamet er nettopp et team. De står sammen i motgang og medgang. 

Dette er uansett ikke noe å surve for. Hun har nok til salt i maten resten av sitt liv uansett. Når hun gråter over at livsgrunnlaget er borte blir jeg provosert. Hun har millioner på bok, tjener fortsatt millioner. Å miste livsgrunnlaget, hun burde tatt en prat med de som har mistet jobben i feks oljebransjen. DE har mistet luvsgrunnlaget. 

Anonymkode: 941e1...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt enig. Men nå er det media som har enormt fokus, stadig jakter på kommentarer og lager en hel artikkel rundt én kommentar hun har gitt i forbifarten. 

Skjønner ikke at media fortsatt skal melke denne kua, kua var tom før jul. 

Uansett, hun håndterte dette helt feil i starten. Ja, gråte er lov, det synes jeg hun skal få lov til. Men det sinnet hun viste legen, dårlig lagspill. Hele skiteamet er nettopp et team. De står sammen i motgang og medgang. 

Dette er uansett ikke noe å surve for. Hun har nok til salt i maten resten av sitt liv uansett. Når hun gråter over at livsgrunnlaget er borte blir jeg provosert. Hun har millioner på bok, tjener fortsatt millioner. Å miste livsgrunnlaget, hun burde tatt en prat med de som har mistet jobben i feks oljebransjen. DE har mistet luvsgrunnlaget. 

Anonymkode: 941e1...ec8

Tror vi kan slå fast at munnsåret er blitt et gnagsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne nesten kjøpt det om hun ikke kort tid før dette sa i et intervju at Sundby måtte ta skylda selv da han ble tatt fordi han hadde tatt for mye astmamedisin. Hun sto foran kamera og sa at det var utøveren selv sitt ansvar å sjekke det legen hadde skrevet ut... 

Men da hun selv kom i problemet gjaldt visst ikke det lenger. 

Anonymkode: 688fb...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kunne nesten kjøpt det om hun ikke kort tid før dette sa i et intervju at Sundby måtte ta skylda selv da han ble tatt fordi han hadde tatt for mye astmamedisin. Hun sto foran kamera og sa at det var utøveren selv sitt ansvar å sjekke det legen hadde skrevet ut... 

Men da hun selv kom i problemet gjaldt visst ikke det lenger. 

Anonymkode: 688fb...648

Jeg er såå glad for det intervjuet der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at hun tapte seg stort med håndteringen av denne saken. 

På pressekonferansen virket det som hun nettopp hadde fått beskjeden mens hun hadde hatt en uke på seg til å fordøye og tenke strategi. 

Ingen får medlidenhet med sutrekopper og sladrehanker, og 'det var ikke min skyld' passer dårlig når man er over 3 år. 

Når det er sagt så har det vært storm i et vannglass. Det er stor enighet om at det var et uhell/slurv og ikke på noen måte prestasjonsfremmende. Så nå har hun vel snart sonet straffen og bør få begynne med blanke ark. 

Men uskylden og sjarmen har hun nok mistet for ganske lang tid fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Evablaum skrev:

Jeg er såå glad for det intervjuet der! 

Snakk om å bli bitt i baken av karma. 

Anonymkode: 96890...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så lei av å se henne klage i media! Overskrift : jeg stoler ikke på noen mer. Og mener legene i skigruppa. Samme damen som noen uker før hun ble tatt sa hun dobbeltsjekket alt selv .....  når er hun ferdig med denne sippinga. Mistet så respekt. Denne saken var helt vill, hun gjorde seg så liten og jentete og satset på liten og søt og tårer skulle gi henne fripass fremfor hvordan menn eller andre damer som er tatt. Uansett hvor mye hun vinner senere i karrieren. Sippeguri og fraskrive seg alt er det jeg vil huske henne som. Forskjell på å gjøre en feil/ en dårlig dag og med hodet hevet ta straffen enn i mnd vis holde på slik hun har gjort.   Skikkelig fjernt.

Anonymkode: 04246...1c1

Skal love deg ting blir vridd på av media. Hun kan ha sagt ting i affekt eller ironi, uasnett- media ser sin sjanse til overskrifter som selger. Jeg så at de tårene som kom under denne vanskelige saken var ekte. Hun var totalt knust. Med kamera oppi tryne. Tenk om noe du brukte så mange timer på, noe du prioriterte over alt annet, noe du satte din stolthet i- skulle brått blitt revet fra deg. Hun må leve med først sjokket, så sorgen, så forsøk på å bearbeide det hele- hun vil for alltid være stemplet. Hun var det norske folk sin yndling. Hun var flink, positiv, blid og jeg tror hun var stolt over å bli fremstilt slik... dette ble ødelagt. Jeg tror du skal tenke på at alle er forskjellige, at vi reagerer forskjellig, at man ikke kan sette seg inn i andres situasjon fullt og helt og viktigst av alt: man skal ikke dømme andre man ikke kjenner.... når johaug googler navnet sitt, vil blandt annet dette dukke opp. Har ikke hun fått nok spekulasjoner og kritikk? Hva vil du få ut av innlegget ditt? At folk skal være enige... si "ja for ei sutrekopp" " enig med deg"... føler du deg bedre da? Forstår meg ikke på folk som skal rakke ned på andre på nett, kjendiser eller ikke. La johaug få reagere og si hva hun vil i den vanskelige situasjonen hun er i... så kan du mene hva du vil, men vær voksen nok til å ikke dømme i saker du ikke kjenner 100% til. En fin ting å lære våre små. 

Anonymkode: e64cc...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal love deg ting blir vridd på av media. Hun kan ha sagt ting i affekt eller ironi, uasnett- media ser sin sjanse til overskrifter som selger. Jeg så at de tårene som kom under denne vanskelige saken var ekte. Hun var totalt knust. Med kamera oppi tryne. Tenk om noe du brukte så mange timer på, noe du prioriterte over alt annet, noe du satte din stolthet i- skulle brått blitt revet fra deg. Hun må leve med først sjokket, så sorgen, så forsøk på å bearbeide det hele- hun vil for alltid være stemplet. Hun var det norske folk sin yndling. Hun var flink, positiv, blid og jeg tror hun var stolt over å bli fremstilt slik... dette ble ødelagt. Jeg tror du skal tenke på at alle er forskjellige, at vi reagerer forskjellig, at man ikke kan sette seg inn i andres situasjon fullt og helt og viktigst av alt: man skal ikke dømme andre man ikke kjenner.... når johaug googler navnet sitt, vil blandt annet dette dukke opp. Har ikke hun fått nok spekulasjoner og kritikk? Hva vil du få ut av innlegget ditt? At folk skal være enige... si "ja for ei sutrekopp" " enig med deg"... føler du deg bedre da? Forstår meg ikke på folk som skal rakke ned på andre på nett, kjendiser eller ikke. La johaug få reagere og si hva hun vil i den vanskelige situasjonen hun er i... så kan du mene hva du vil, men vær voksen nok til å ikke dømme i saker du ikke kjenner 100% til. En fin ting å lære våre små. 

Anonymkode: e64cc...030

Der du så ekte tårer, så jeg bare store krokodilletårer

Anonymkode: 97f6f...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Der du så ekte tårer, så jeg bare store krokodilletårer

Anonymkode: 97f6f...7f3

☝️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal love deg ting blir vridd på av media. Hun kan ha sagt ting i affekt eller ironi, uasnett- media ser sin sjanse til overskrifter som selger. Jeg så at de tårene som kom under denne vanskelige saken var ekte. Hun var totalt knust. Med kamera oppi tryne. Tenk om noe du brukte så mange timer på, noe du prioriterte over alt annet, noe du satte din stolthet i- skulle brått blitt revet fra deg. Hun må leve med først sjokket, så sorgen, så forsøk på å bearbeide det hele- hun vil for alltid være stemplet. Hun var det norske folk sin yndling. Hun var flink, positiv, blid og jeg tror hun var stolt over å bli fremstilt slik... dette ble ødelagt. Jeg tror du skal tenke på at alle er forskjellige, at vi reagerer forskjellig, at man ikke kan sette seg inn i andres situasjon fullt og helt og viktigst av alt: man skal ikke dømme andre man ikke kjenner.... når johaug googler navnet sitt, vil blandt annet dette dukke opp. Har ikke hun fått nok spekulasjoner og kritikk? Hva vil du få ut av innlegget ditt? At folk skal være enige... si "ja for ei sutrekopp" " enig med deg"... føler du deg bedre da? Forstår meg ikke på folk som skal rakke ned på andre på nett, kjendiser eller ikke. La johaug få reagere og si hva hun vil i den vanskelige situasjonen hun er i... så kan du mene hva du vil, men vær voksen nok til å ikke dømme i saker du ikke kjenner 100% til. En fin ting å lære våre små. 

Anonymkode: e64cc...030

Veldig enig i det du skriver her!

Det ironiske til det nærmest hysterisk morsomme er jo at Hi og andre skriver at de er så lei klagingen hennes i media - og gjør akkurat det de anklager henne for - de klager til det kjedsommelige i sosiale media ;) Og det disse gjør er verre, fordi de ikke vet hvilke sammenhenger ting er blitt sagt i eller når ting er blitt sagt. Men de anonyme skal jo ha rett til å klage hele tiden og bestandig over ting som ikke angår dem selv - bare ikke Johaug eller andre som henne.

Anonymkode: f62a5...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hennes problem er at selve dopingen kommer til å hefte mindre ved henne enn reaksjonsmønsteret hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...