Gå til innhold

Ekle ting på menneskekroppen?


Iiiiik

Anbefalte innlegg

Jeg innser at jeg er nokså sær. Min aversjon mot tær har vært åpenbar lenge. Jeg pleier å si at neglenakk på tærne er omtrent som å ta glitter på en vorte. Jeg tåler godt åpne sko altså, og barbeinte folk, men vil ikke ha nærkontakt med andres tær og kan ikke tenke meg fine tær på noen som er eldre enn et år. 

I tillegg skjønte jeg i en samtale i dag at utovernavle er veldig ekkelt. Tror faktisk at den viktigste grunnen til at de fleste har innovernavle er 'survival of the fittest'. I den grad den ekle pølsesnabben er arvbar, skjønner jeg godt at den ikke oppstår så ofte. 

Hvilke ting synes du er ekkelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tær er ekkelt. Jeg tåler ikke veldig bra åpne sko, da må føttene i såfall være så velpleide at man nesten bare ser det i reklame, type rød løper i Hollywood  

Lange negler, både på fingrer og tær er ekkelt. 

Ustelt skjegg er ekkelt. 

Piercing andre steder enn ørene er ekkelt, verst er navle og øyebryn. 

Sær, jeg? Næsjda.  

Ellers likte jeg teorien din om navler, den tror jeg har mye for seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Tær er ekkelt. Jeg tåler ikke veldig bra åpne sko, da må føttene i såfall være så velpleide at man nesten bare ser det i reklame, type rød løper i Hollywood  

Lange negler, både på fingrer og tær er ekkelt. 

Ustelt skjegg er ekkelt. 

Piercing andre steder enn ørene er ekkelt, verst er navle og øyebryn. 

Sær, jeg? Næsjda.  

Ellers likte jeg teorien din om navler, den tror jeg har mye for seg. 

Navle og øyenbrynspiercing er harry, men TUNGEpiercing derimot, er 1000 ganger eklere! 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føtter
Hår på ryggen/tærne
Ustelt skjegg - bart er bare ekkelt uansett
Vorter!! grøss å gru

Anonymkode: 96e3b...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tær er helt fint, hår er greit - så lenge det ikke er nesehår.
Inni navlen er det ekleste jeg vet.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Iiiiik skrev:

I tillegg skjønte jeg i en samtale i dag at utovernavle er veldig ekkelt. Tror faktisk at den viktigste grunnen til at de fleste har innovernavle er 'survival of the fittest'. I den grad den ekle pølsesnabben er arvbar, skjønner jeg godt at den ikke oppstår så ofte.

Utovernavler får seg ingenting, rett og slett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst ganske sær... ser på det meste på og i kroppen som naturlig og dermed ikke ekkelt.

Liker ikke føtter og negler med sopp, men da er det jo soppen som er ekkel, ikke egentlig føttene.

Men urenslighet, det er ekkelt. Og så kunne jeg nok aldri taklet å ha noe intimt med en mann med veldig nedbitte negler, av en eller annen grunn... og veldig dårlige tenner og dårlig ånde.

Anonymkode: 44111...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tær

navler

armhuler

øyeguff

snørr

hår på avveie 

menn eller tær med lange negler

ører fulle av voks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Utovernavler får seg ingenting, rett og slett?

Nei, ikke hos meg i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eneste jeg lurer på er om du heter Synnøve??

Anonymkode: 1c4c0...761

Ikke Finden og ikke Synnøve. Det er mange av oss skjønner du 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke hender som mangler fingre, uansett årsak. Synes det er helt forferdelig. Synes også det er forferdelig at jeg synes det er så forferdelig. Hehe. 

Enig i tær og inni navlen også. 

Anonymkode: e36a2...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg leste "ekle ting på menskoppen" 😂😂

I all hovedsak synes jeg ikke menneskekroppen er så ekkel, men jeg har seriøse problemer med snørr. Buser går greit til en viss grad så lenge de ikke er store og relativt tyntflytende gjennomsiktig snørr går også tålelig greit. Men tjukt gult snørr får jeg fnatt av og brekker meg. Passer jo ypperlig når jeg både studerer og jobber med barn 😂 verste tilfellene har jeg ikke vært borti med barn da, men på sykehjem. Klarer heldigvis å holde maska og være profesjonell selvom samtlige hår på kroppen reiser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det meste på menneskekroppen er litt ekkelt, hvertfall hvis jeg skulle måtte ha nærkontakt med en.. En mann skulle vært rimelig strøken før jeg hadde hælt å ligget med han.. 

Skalla menn, menn med hår i nesa, hår ut av ørene, stygge tenner, hår på de ytterste fingerleddene, tørr hud på knær og albuer, skitne og/eller langt negler, inngrodde hår, hår på ryggen, føflekker med hår, kviser, hengepupper, store brystvorter, kulemagen, sideflesk, hårete rumpe,fleskemage, lang pung, liten kuk, flekkete hud osv osv.. Grøss grøss og atter grøss!!!!! 

Damekropper bryr jeg meg ikke så mye om, da de overhode ikke tenner meg, men der er det også ekstremt mye ekkelt; tørre heler, lange negler, skrukkete hud, gule kviser, skitne negler, hår som ikke er fjernet, cellulitter osv.. Blæh!!! 

Anonymkode: 405e8...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en greie på føflekker, jeg synes det er ubeskrivelig ekkelt, og klarer knapt å la være å se på de😬🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tær her og. Orker ikke tanken på yoga fordi alle skal gjøre det uten sokker 😰. Hver gang jeg går forbi salen med yoga tenker jeg på disse ekle tærne, kaster et blikk inn, og tenker at jeg aldri kan gjøre yoga pga det. Tær i åpne sko og barføtte folk på sommeren går greit da 😁

Anonymkode: 73d19...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppsvæsker, generelt. Og bæsj. Lumske bakterier som lukter. 

Anonymkode: ceb1c...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Så merkelig - jeg elsker utovernavler! Min logikk er at de er mye rensligere en de klamme, svette innovernavlene - min egen inkludert. Som gravid gikk jeg spent og gledet meg til navlen skulle sprette utover, og så gjorde den aldri det. Skuffet! 

Tær og føtter er helt ok så lenge de er rene og velstelte, men når gamle menn har grått hår i nesen, da må jeg se en annen vei. 

Ellers syns jeg stort sett menneskekroppen er fascinerende, men jeg kunne ikke tenne på en mann som fiser med vilje og ler etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føtter, urk. Små barn er greit, men etter det så er det grøss og gru. Spesielt hvis de har masse hard hus og sprekker. I tillegg så klarer jeg ikke lange hår, brekker meg nesten når jeg finner lange hår i sofaen etter folk som snøst mye

Anonymkode: 49cda...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var visst ikke ferdig.

lange negler er kjempeekkelt
masse hår på bryst og rygg, sånn at det stikker opp av skjorta
gule poppeklare kviser
vorter

Anonymkode: 49cda...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...