Gå til innhold

Cerazette


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hormontroll, null sexlyst og småblødninger i hytt og pine.... Ikke prevensjonsmidlet for meg ihvertfall. 

Men de er vel av de p-pillene med minst hormoner så de er ihvertfall ikke farligere enn andre. Mulige bivirkninger står i pakningsvedlegget 

 

Anonymkode: 43c33...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fare for blodpropp er det som andre p-piller /minipiller men regner med legen har opplyst deg om det. Har selv gått på cerazette i 12 år. Opphold to ganger pga graviditeter(planlagt). Ingen bivirkninger for meg heldigvis utenom noe småblødninger i oppstartsperioder. Bruker den mens jeg ammer og det er også veldig greit. 

Anonymkode: 8d2b4...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere 😊

Håper ikke jeg får mye småblødninger 😕

Hi

Anonymkode: bf021...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde småblødningerde to tre første mnd. Og MASSE kviser... Dette har gått bort og har aldri mensen lenger, gått på de i snart tre år, hatt mensen ca fire ganger etter småblødningene sluttet. En annen bivirkning er at sexlysten ikke er som før, men passer meg bra siden det her er mannen som sjeldent vil. Kan gjerne gå noen mnd uten for min del, men er helt greit å ha dersom han tar initiativet. Begynte med de pga amming. Om man ikke ammer anbefalte gynekologen som ga meg de å begynne på noen andre minipiller

Anonymkode: 22533...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp i vekt og hadde dårlig sexlyst, men ellers fungerte den greit for meg, ingen humørsvingninger som jeg har brukt å ha på andre p-piller.

Jeg hadde ikke blødninger i det hele tatt.

Anonymkode: 74dc8...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for erfaringene deres.

Nå er første pille inntatt 👌

Anonymkode: bf021...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved amming er det vel bare Cerazette eller hormonspiral som er anbefalt. Jeg ble drittsur og hissig av Cerazette, så jeg vil heller anbefale spiral. Ingen problemer med den.

Anonymkode: 4a5c7...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...