Gå til innhold

Ikm uke 21


Flutili

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, vibsygirl skrev:

Den skal vist hjelpe egget til å feste seg ♡

Da må jeg teste det og ut neste pp om det ikke går denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Flutili skrev:

Jeg svir av en test i morgen😜 Ennå tidlig, men har fler tester hjemme. 

Hvor mange dager er du? Jeg hadde 2pk med digital og svei av en ekstra i går. Ikke på morgenen engang. Ble negativ..... Ikm ventes til torsdag. Herlighet så snål en blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal tørre å si at det klaffet denne gangen. Første pp hbor jeg prøvde slimløsende hostesaft før el. Og Wild Jam etter el. 4pp. 12 dpo i dag. 

IMG_6922.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, mispire skrev:

Lurer på om jeg skal tørre å si at det klaffet denne gangen. Første pp hbor jeg prøvde slimløsende hostesaft før el. Og Wild Jam etter el. 4pp. 12 dpo i dag. 

IMG_6922.JPG

Eh ja!! ♡ Guuu så heldig. Gratulerer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, vibsygirl skrev:

Eh ja!! ♡ Guuu så heldig. Gratulerer. :)

Tørr ikke rope hurra enda. Syns streken er alt for svak.. men har lyst 🙊🙉🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, vibsygirl skrev:

Hvor mange dager er du? Jeg hadde 2pk med digital og svei av en ekstra i går. Ikke på morgenen engang. Ble negativ..... Ikm ventes til torsdag. Herlighet så snål en blir. 

Jeg er 9 dpo. Jeg vet ikke om jeg ser noe eller ikke på testen, tester på nytt i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Flutili skrev:

Jeg er 9 dpo. Jeg vet ikke om jeg ser noe eller ikke på testen, tester på nytt i morgen tidlig.

Jeg testet med digital idag og. Negativ de trenger dobbelt så mye ml/ul enn vanlig test. Så jeg venter et par dager til med den digitale 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM denne uken, evt slutten av forrige (søndag) men testet i dag :D Er svak strek så litt redd for at det ikke er det allikevel, men krysser fingrene <3 Har tatt to tester av RFSU, og begge har en svak strek med farge

 

18623004_10155336069669231_739435213_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jentepå25 skrev:

Jeg har IKM denne uken, evt slutten av forrige (søndag) men testet i dag :D Er svak strek så litt redd for at det ikke er det allikevel, men krysser fingrene <3 Har tatt to tester av RFSU, og begge har en svak strek med farge

 

18623004_10155336069669231_739435213_n.jpg

Den der er mer positiv enn min. GRATULERER ☺️🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jentepå25 skrev:

Jeg har IKM denne uken, evt slutten av forrige (søndag) men testet i dag :D Er svak strek så litt redd for at det ikke er det allikevel, men krysser fingrene <3 Har tatt to tester av RFSU, og begge har en svak strek med farge

 

18623004_10155336069669231_739435213_n.jpg

Gratulerer❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mispire skrev:

Jeg testet med digital idag og. Negativ de trenger dobbelt så mye ml/ul enn vanlig test. Så jeg venter et par dager til med den digitale 

Min test var på 25 Ml/ ul. Har tatt tre stk 🙈 Den ene var det tydelig strek på, og de andre er det sånn at jeg er usikker på om jeg ser strek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D:D:D <3 

Jeg testet negativt i går, har ikm imorgen den 23.. Ikke at jeg forventa noe annet ettersom jeg har blødd hver dag siden EL. Håper at syklusen normaliserer seg fort. Blodet lukter faktisk litt rart, så kan jo hende jeg bør dra til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er de tre testene jeg har tatt, endten var det ikke konsentrert nok urin på de to nederste, eller så er den med strek falsk. Streken kom også etter tidsfrist. 

Så jeg tar en ny i morgen tidlig og kommer til å ta en test hver dag til jeg begynner å blø evt. Bare å krysse fingrene 😜

IMG_0876.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Flutili skrev:

Her er de tre testene jeg har tatt, endten var det ikke konsentrert nok urin på de to nederste, eller så er den med strek falsk. Streken kom også etter tidsfrist. 

Så jeg tar en ny i morgen tidlig og kommer til å ta en test hver dag til jeg begynner å blø evt. Bare å krysse fingrene 😜

IMG_0876.JPG

Man kan få falsk negativ. Men aldri falsk positiv😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, mispire skrev:

Man kan få falsk negativ. Men aldri falsk positiv😉

Tør nesten ikke å håpe🙈🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flutili skrev:

Her er de tre testene jeg har tatt, endten var det ikke konsentrert nok urin på de to nederste, eller så er den med strek falsk. Streken kom også etter tidsfrist. 

Så jeg tar en ny i morgen tidlig og kommer til å ta en test hver dag til jeg begynner å blø evt. Bare å krysse fingrene 😜

IMG_0876.JPG

Oii så gøy å se!! 😁😁😁 tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm i dag eller i morgen, har fått uvi så dro til legen for å få dette bekreftet... da sporte jeg om de kunne ta HCG også, så de gjorde det... den var negativ i dag, og kjendte det stakk litt i hjertet😭 Er det fortsatt håp? Har hatt bittelitt forhøyet temperatur etter eggløsning og den er ikke gått ned igjen enda🙄  Noen som har samme erfaring?❤

Anonymkode: 855ab...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Flutili skrev:

Gratulerer❤️

Takk <3 testet med digital i dag, sto jeg var 2-3 uker på vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, mispire skrev:

Den der er mer positiv enn min. GRATULERER ☺️🙌🏻

Takk :D Testet med digital i dag, der den gav svar på 2-3 uker på vei! Har du tatt digital? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sofuuus skrev:

Gratulerer :D:D:D <3 

Jeg testet negativt i går, har ikm imorgen den 23.. Ikke at jeg forventa noe annet ettersom jeg har blødd hver dag siden EL. Håper at syklusen normaliserer seg fort. Blodet lukter faktisk litt rart, så kan jo hende jeg bør dra til legen.

Takker <3 :D Krysser fingrene mine for deg også! Hvor lenge har du prøvd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Jentepå25 skrev:

Takk :D Testet med digital i dag, der den gav svar på 2-3 uker på vei! Har du tatt digital? :D

Ja... og den sa "ikke gravid". Tok en cb early igjen og ser den samme svake streken. Det er blå farve på streken. Så vet ikkehva jeg skal tenke lengre 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jentepå25 skrev:

Takker <3 :D Krysser fingrene mine for deg også! Hvor lenge har du prøvd? 

Det har vært av og på mange ganger... sikkert 5 måned tilsammen, og har ingen barn fra før. Er 27 år.:) Fikk mensen nå idag, så den kom nå i hvertfall i rute :) Lykke til og kos deg i tiden fremover <3 :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm ingen spotting i dag... 

kroppen er ikke lett å skjønne seg på... får bare vente... ikm i morgen. Men i og med at testene ikke er blitt særlig positive, så kommer nok heksa for fullt i morgen. Har ikke gidda å teste i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...