Gå til innhold

Når hadde du sex etter at forholdet var over?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært i 3 seriøse forhold, hvorav sistnevnte er jeg sammen med enda, og vært i 2 år. Med første som jeg var med i over 4 år hadde jeg sex med en annen bare en uke etterpå. Med nr to (var sammen i ca 1,5 år) tok det 7-8 måneder. Spørs på tilgjengeligheten og lysten det :nigo: 

Anonymkode: a5235...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk vel et års tid. Lite sex før forholdet var over også. Holdt mannfolk på lang avstand, før jeg møtte en fantastisk mann med kjemi fra første øyeblikk. Vi er ikke definert sammen, men digger hverandre, vil møtes igjen, men ingen av oss ønsker et forhold som ender i felles familie osv, vi har nok med hvert til vårt og trenger hverandre, vel, for hverandre. Helt perfekt. 

Anonymkode: 84b02...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager etter det offisielt var over.. Hadde vel vært over i 3 uker før det ifølge han..

Anonymkode: 5dbd1...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var nesten 2 år. Ble forlatt da jeg var 14 uker på vei. Turte ikke å sex før lenge etter fødsel

Anonymkode: 0946c...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var nesten 2 år. Ble forlatt da jeg var 14 uker på vei. Turte ikke å sex før lenge etter fødsel

Anonymkode: 0946c...be8

💗

Anonymkode: ab9b3...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk fra mannen min, tok det 2 uker. Men det var fordi jeg hadde jo kjempet i flere år, så da det endelig var slutt, så var jeg helt ferdig. Etter en som jeg elsket så utrolig høyt, tok det 1 år. Og nå etter sist forhold, tok det 6 mnd, bare så synd det var årets nedtur.

Anonymkode: d0760...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...