Gå til innhold

Synes dere hun har rett?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tor hun, som finne, naturlig nok har for mye vodka innenbords. Dette var kunnskapsløst. Skulle man aldri protestere eller kunne ta opp ting, i et DEMOKRATI, så ville vi jo fortsatt vært i steinalderen.

Køkultur derimot, har nordmenn ikke.

Anonymkode: 8de77...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest synes jeg denne dama er dum og jeg har ofte lurt på hvorfor hun gidder bo i Norge. 

Denne gangen måtte jeg flire, hun har så rett. Kanskje jeg flirer denne gangen fordi hun prater om mange av de tingene som irriterer meg. 

Dagens nordmenn er en haug med Steinerskoleelever. Du er unik, du er enestående, du fortjener det beste, uansett om du egentlig ikke fortjener det fordi du er så unik. 

Anonymkode: f0157...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som oftest synes jeg denne dama er dum og jeg har ofte lurt på hvorfor hun gidder bo i Norge. 

Denne gangen måtte jeg flire, hun har så rett. Kanskje jeg flirer denne gangen fordi hun prater om mange av de tingene som irriterer meg. 

Dagens nordmenn er en haug med Steinerskoleelever. Du er unik, du er enestående, du fortjener det beste, uansett om du egentlig ikke fortjener det fordi du er så unik. 

Anonymkode: f0157...934

Tror ikke vi leste samme innlegg?

Anonymkode: 8de77...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke vi leste samme innlegg?

Anonymkode: 8de77...175

Jeg leste det hi linket til. Vet ikke hva du leste. 😊

Anonymkode: f0157...934

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg leste det hi linket til. Vet ikke hva du leste. 😊

Anonymkode: f0157...934

Jo, jeg leste det det ble linket til, men din beskrivelse utfra det er jo ikke det jeg leste.

Anonymkode: 8de77...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg orker ikke lese henne, har akkurat spist og orker ikke maten i retur, hvilket alltid er en åpen mulighet når hun får spalteplass. Men skal vurdere å se på den seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg orker ikke lese henne, har akkurat spist og orker ikke maten i retur, hvilket alltid er en åpen mulighet når hun får spalteplass. Men skal vurdere å se på den seinere.

Har ikke Sanna flyttet tilbake til Finland? hvorfor er hun så opptatt av Norge?

jeg mener det er 50/50 om man må spy eller ikke, denne gangen brakk jeg meg  bare

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun har litt rett i det om dusjing, men ellers så blander hun jo bare en hel masse ting sammen. Det er stor forskjell på å bryte regler som er der og å si meningen sin om dem.

Anonymkode: a4890...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes hun har litt rett i det om dusjing, men ellers så blander hun jo bare en hel masse ting sammen. Det er stor forskjell på å bryte regler som er der og å si meningen sin om dem.

Anonymkode: a4890...a27

Nå må jeg få skyte inn at de folkene jeg har vært borti i garderober som IKKE dusjer nakne, de er ikke etnisk norske hvertfall.

Anonymkode: 8de77...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dama stort sett er ufrivillig komisk, selv om hun har noen poeng her. Har selv undret meg over hvorfor så få dusjer nakne når det står tydelige skilt. Dusjing med badetøy går ut over oss alle. Er også enig i det med PISA og studentene (jobber selv ved universitetet, og her har det skjedd store endringer siden jeg selv var student for snart ti år siden). Ellers synes jeg nordmenn ofte er for pedantiske og regelfokuserte. Er selv vokst opp i en familie hvor ethvert trinn utenfor den stramme streken var fullstendig krise. Mannen min er mye mer laissez-faire, og jeg elsker det!

Anonymkode: 4262e...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun treffer spikeren på hodet jeg. Sønnen min går på svømmekurs. Det florerer av "dusj naken"-skilt. Likevel er sønnen min og jeg de ENESTE som evner å overholde den regelen. Helt utrolig.

Anonymkode: 3039b...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med mannlig 60 årig patriark fikk meg til å flire godt veldig flott og passende beskrivelse av min kjøre svigerfar 😂😂😂

Anonymkode: ad445...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hercule Poirot

Her har Sanna truffet spikeren på hodet om temaet dusj, og delvis om studentene, ellers bommer hun, slik hun som regel gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...