Gå til innhold

Ikm uke 18 ☀


AkkMa

Anbefalte innlegg

Tester igjen i morgen! 11 dpo! 

Føler nesten ikke det er noe vits! men føler meg så rar og kjenner så mye rart, så har egentlig ikke gitt opp håpet ennå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, DesireG skrev:

Beklager den litt møkkete servanten 🙈 Sånn ser den ut nå... men den har jo ligget lenge over tiden.... 

IMG_9499.JPG

Desse testane blir seint strek på. Du er gravid for slike vart mine .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Blomsten:) skrev:

Tester igjen i morgen! 11 dpo! 

Føler nesten ikke det er noe vits! men føler meg så rar og kjenner så mye rart, så har egentlig ikke gitt opp håpet ennå :P 

Krysser fingrene og lykke til ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AkkMa skrev:

Så spennende! Jeg ser streken! 😁

Ja :) usikker på om jeg skal si noe til legen i dag.. skal dit uansett! Kanskje tidlig å se noe på blodprøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Blomsten:) skrev:

Ja :) usikker på om jeg skal si noe til legen i dag.. skal dit uansett! Kanskje tidlig å se noe på blodprøver?

Det er vel ingen grunn til å ikke si noe? Uansett om hen ikke får gjort så mye, så ville jeg tenkt at det er like greit å si det. 😊 De kan jo ta urinprøver også, om de vil sjekke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 dpo i dag og røyk på en test. Blendahvit, såvidt jeg kan se. Men jeg veit det er aaaltfor tidlig. Klarer bare ikke å la være. 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AkkMa skrev:

Det er vel ingen grunn til å ikke si noe? Uansett om hen ikke får gjort så mye, så ville jeg tenkt at det er like greit å si det. 😊 De kan jo ta urinprøver også, om de vil sjekke. 

Ja er vel det jeg har kommet frem til også :) spørs om de ser noe på urin når jeg fikk litt svak på morgenurin :P dette finner jeg ut når jeg er der om tre timer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Blomsten:) skrev:

Ja er vel det jeg har kommet frem til også :) spørs om de ser noe på urin når jeg fikk litt svak på morgenurin :P dette finner jeg ut når jeg er der om tre timer :P 

Åååå ! Jeg ser en klar strek 😍😍😍 hurra !!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, DesireG skrev:

Åååå ! Jeg ser en klar strek 😍😍😍 hurra !!! 

Jaaa😍 Ble helt sjokkert når jeg brått så streka:p første pp etter p-piller i 15 år. Så er litt redd, hørt så mye forskjellig. Men velger å håpe og tro :) 

 

har du fått testet noe mer?😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også strek 🎉🤗 

8dpo. Tok en test, men den var selvfølgelig negativ. Er jo litt tidlig så vi får se 😋 men skulle ikke forundre meg om at d er pmsen som driver å lurer meg her.... husker før vi begynte å prøve kjente j aldri til noen tegn, men med en gang vi begynte.. ja da kjenner man ALT 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AkkMa skrev:

Jeg er 6 dpo i dag og røyk på en test. Blendahvit, såvidt jeg kan se. Men jeg veit det er aaaltfor tidlig. Klarer bare ikke å la være. 🙈🙈🙈

Haha det gjorde jeg også - og jeg som aldri tester tidlig -  og så klart var den blendahvit.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Blomsten:) skrev:

Jaaa😍 Ble helt sjokkert når jeg brått så streka:p første pp etter p-piller i 15 år. Så er litt redd, hørt så mye forskjellig. Men velger å håpe og tro :) 

 

har du fått testet noe mer?😊😊

Ikke siden i går, tester igjen i morgen 😍 Tenk om vi er gravide begge to ! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, DesireG skrev:

Ikke siden i går, tester igjen i morgen 😍 Tenk om vi er gravide begge to ! :D 

Tester igjen i morgen selv 😊😊 legen sa det var tidlig og at om jeg var usikker om en uke ca, kunne jeg bare komme igjen :) 

jaaa tenk om det du 😁😁

helt surrealistisk faktisk :P 

håper både kaffe og ikke minst Pepsi Max begynner å smake vondt sånn at jeg ikke fristes :P 

Endret av Blomsten:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, jeg vil også være med i den klubben! :strix: 

Myser og myser på testen fra i morges, sjøl om jeg veit at det mest sannsynlig ikke er noe vits i testinga før tidligst søndag (8 dpo). Arg. At man skal bli *så* opphengt. 

Fortsatt har jeg bare sånne symptomer som kan bety hva som helst: trøtt, varm, lotion-aktig utflod (beklager! ..men nå er det nesten over i cottage cheese, altså :forvirret:) og så "stråleverker" det nedover innsida av høyre lår (sånn mener jeg også at det har vært før, og at det er pms-relatert)). Men igår var det virkelig action der nede, det småstakk og murra og holdt på. Det var nesten som om den nederste delen av magen vibrerte eller "strålte" på et vis..

Herlighet, alt man kjenner hvis man virkelig kjenner etter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AkkMa skrev:

Åååå, jeg vil også være med i den klubben! :strix: 

Myser og myser på testen fra i morges, sjøl om jeg veit at det mest sannsynlig ikke er noe vits i testinga før tidligst søndag (8 dpo). Arg. At man skal bli *så* opphengt. 

Fortsatt har jeg bare sånne symptomer som kan bety hva som helst: trøtt, varm, lotion-aktig utflod (beklager! ..men nå er det nesten over i cottage cheese, altså :forvirret:) og så "stråleverker" det nedover innsida av høyre lår (sånn mener jeg også at det har vært før, og at det er pms-relatert)). Men igår var det virkelig action der nede, det småstakk og murra og holdt på. Det var nesten som om den nederste delen av magen vibrerte eller "strålte" på et vis..

Herlighet, alt man kjenner hvis man virkelig kjenner etter! 

Krysser fingrene for deg 😊😊

man kjenner så mye greier og blir jo helt besatt :P sånn småstokking osv har jeg kjent mye på også. Nesten mer og mer! Utflodmengen går opp og ned.

testet nå med one step sine tidlige tester. Tror ikke det er antydning til strek en gang. Kommer ikke til å kjøpe de mer om dette ikke skulle gå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AkkMa skrev:

Åååå, jeg vil også være med i den klubben! :strix: 

Myser og myser på testen fra i morges, sjøl om jeg veit at det mest sannsynlig ikke er noe vits i testinga før tidligst søndag (8 dpo). Arg. At man skal bli *så* opphengt. 

Fortsatt har jeg bare sånne symptomer som kan bety hva som helst: trøtt, varm, lotion-aktig utflod (beklager! ..men nå er det nesten over i cottage cheese, altså :forvirret:) og så "stråleverker" det nedover innsida av høyre lår (sånn mener jeg også at det har vært før, og at det er pms-relatert)). Men igår var det virkelig action der nede, det småstakk og murra og holdt på. Det var nesten som om den nederste delen av magen vibrerte eller "strålte" på et vis..

Herlighet, alt man kjenner hvis man virkelig kjenner etter! 

Ja, merkelig hvordan man begynner å kjenne etter alt 🙈 Jeg har hatt suuuper ømme pupper i noen dager nå, mensen murringer og vannete (?) utflod ? Kaffen på jobb i morges smakte seriøst som såpe ! Men, igjen tørr jeg fortsatt ikke håpe eller tro for mye :P kan jo være kroppen min som skikkelig bedrar meg ! 

Krysser fingrene for oss alle sammen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende greier dette her, håper testene bare blir sterkere! :)

4DPO i dag, ingen tegn heller. Og jeg har lyst på de sukkerfrie sjokolade som ligger i skapet, men må la være på grunn av at det er soya i dem 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok kaste inn håndkle denne mnd gitt... gått fra de svake strekene til blenda hvit i dag... 😭😭😭💔💔💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...