Gå til innhold

Hvor ofte roter barnehagen bort tingene til barnet ditt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ali mistet noe. Muligens en en sokk eller noe annet vi har mye av og dermed ikke merker om noe blir borte. Vi fikk med oss feil sko hjem noen ganger, når ti unger hadde samme sherrox i samme farge og nesten alle i samme str så ble det litt kluss når unger kler på seg selv. Ble ikke overrasket om jeg oppdaget ett annet navn på begge eller den ene når vi kom hjem. Barnehagen var opptatt at ungene skulle kle på seg selv, så at det ble kluss med skoa tok vi ikke noe negativt på. 

 

Hver gang noen hadde lånt noe tøy av ungene hang det lapp på plassen, og tøyet kom alltid tilbake dagen etter nyvasket. Barnehagen spurte oss om de kunne låne i krise for de viste alt var parfymefritt og jeg hadde mye tøy i hylla, og jeg var muligens den som var minst opptatt av tøyet. Vant til tøy som fikk hull, som var svart fra topp til tå og bare var glad når jeg hentet en skitten unge i barnehagen. Tror det satt langt inne for de å spørre meg. Ikke ofte det ble lånt noe, og når det ble lånt noe så tilsa været at ungene hadde blitt våte ute. For meg kun positivt at de hadde vært med ungene ut i ruskeværet. 

Anonymkode: 85827...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistet ikke så mye i barnehagen , men på SFO derimot ! Der er jeg overbevist om at noen nasker med seg ting . Gummistøvler er borte , splitter nye jakker har blitt borte , boblebukse . Det er så mye at det er ikke snakk om at det ligger på andre steder . Sett i alle gjenglemte klær hauger mange ganger . 

Anonymkode: 2422d...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...