Gå til innhold

2 barn vs 3 barn?


Mamma2013.2015

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jo, me har fått tilbud om dette no. Men syns jo det er skummelt, så veit ikkje heilt kva eg skal sei ja til. Ei heil helg hos fremmede syns ikkje eg er greit, men kanskje en til to ettermiddager i uka kunne gått.

Anonymkode: c2129...111

De vil ikke være fremmede så veldig lenge, barnet vil jo få en tillitsforhold til dem og det er jo flinke folk som er avlastningsfamilier. Folk som er genuint glad i barn og som liker å være med dem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.3.2017 den 20.48, Anonym bruker skrev:

Fantastisk med 3 unger, men man trenger større og mer av alt. Sånn som å reise krever ofte noen tlf feks for at alle kan dele samme rom (eller vi må dele oss). Man trenger større bil, større hus, mer plass i boder osv osv. Alle aktivitetspriser kan ganges med tre, enormt med kjøring/logistikk osv 

Men, helt herlig om man har økonomi og kapasitet! :)

Anonymkode: f84c9...98e

Man må ikke ha større av alt, i hvertfall ikke med en gang. Vi bor i en 4roms leilighet på 83 kvm og fikk nettopp vår tredje unge. Og det kommer nok til å gå helt fint å bo her i noen år til. Det er da ikke slik at alle barna må ha egne soverom fra dag en omtrent.

Og vi trenger heller ikke større bil. Vi har en e-golf og får plass til babysete, beltestol og bilpute i baksete og vogn i bagasjerommet.

Anonymkode: c56fd...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man må ikke ha større av alt, i hvertfall ikke med en gang. Vi bor i en 4roms leilighet på 83 kvm og fikk nettopp vår tredje unge. Og det kommer nok til å gå helt fint å bo her i noen år til. Det er da ikke slik at alle barna må ha egne soverom fra dag en omtrent.

Og vi trenger heller ikke større bil. Vi har en e-golf og får plass til babysete, beltestol og bilpute i baksete og vogn i bagasjerommet.

Anonymkode: c56fd...6e7

Har dere prøvd den setekombinasjonen der? Det får jeg aldri plass til i min e-golf! Og vogn er jo en ting, men det er jo ikke plass til noe annet, ikke skift til en helgetur engang 😊 

Jeg elsker golfen min og den blir værende, men en større bil til helge og ferieturer, og når vi skal samme plass alle fem, det er vi nødt til å ha. Bil nr to er en 4-seter, så den er det ikke akkurat mye hjelp i heller 😂

Anonymkode: 9097d...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...