Gå til innhold

Kommer ikke inn på forum med brukeren min


misshoney12345

Anbefalte innlegg

Etter nye oppdateringen har det vært umulig for meg å logge inn. Alltid vært automatisk pålogget på mobilen men plutselig var jeg ute. Har prøvd å logge inn på ny og VET jeg har riktig passord. Likevel gikk det ikke. Prøvde også å nullstille passord men fikk aldri mail så kom ikke langt der heller. Til slutt fikk jeg mail om at kontoen er sperret foreløpig fordi "noen" har prøvd å logge inn på min konto. Jeg har lagret passordet på pcen så vet jeg ikke har skrevet inn feil (og prøvde flere ganger å få tilsendt passord).. Prøvde å følge linken som ble send tut i mailen men blir bare videresendt til en side der det står jeg ikke har tilgang. så kommer ingen vei. Måtte til slutt lage ny konto (selv om jeg har vurdert å bare droppe hele forumet) for å skrive dette. Har prøvd å finne kontaktinformasjon på siden men det finnes jo heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er dessverre flere som har hatt det problemet etter oppgraderingen. Hvis du sender en pm til forumansvarlig @Ann Christin med info om tidligere nick kan hun nok hjelpe deg.

Kira, moderator 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...