Gå til innhold

Nummen overfor kneet/nederst på låret


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og litt sånn lett trykkfølelse og følelsen av at det dunker .Kjennes hovent ut, men det er ikke hovent. Har ikke skadet meg og det er ingen smerter involvert. Er normalvektig. 

Noen som kjenner seg igjen i dette? Klarer helt fint å gå på benet, men det kjennes merkelig ut. Har vært sånn av og på et par uker.

Anonymkode: 761fb...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nummenhet/følelsesløshet i "ridebukseområdet" (der skinnlappene er på ridebukser) skal ALLTID tas alvorlig sa min lege etter jeg mistet følelse på innsiden av ene låret. Riktignok hadde jeg skadet halebeinet en uke tidligere. Det kunne være nerver som var i klem i ryggen, og er de i klem for lenge kan de bli skadet permanent. 

Anonymkode: f4d2f...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lege! Har noe av det samme og er henvist nevrolog mtp MS. Kan være mange ting men sjekk det for all del ut! 

Anonymkode: 60539...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har vært  nummen i låret i årevis. Husker ikke hva tilstanden heter nå i farten, men det er helt ufarlig og ikke noe de kan gjøre noe med.

Når det er sagt, hvis dette er noe nytt burde det selvfølgelig sjekkes av lege. Mannen min ble sendt til spesialist for utredning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går selvfølgelig til lege asap! Det første jeg tenkte på var blodpropp. 

Anonymkode: 63371...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...