Gå til innhold

noen som husker meg? gravid med nr 4, mannen nekter.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig i at det er skremmende. Først velger de å skylde på HI at hun er egoistisk, dårlig mor, ikke tenker på barn hun allerede har, ikke bør forlate far fordi hun må sette sine behov bak barnas behov, at abort er lett som en plett. Og nå ønsker de å stappe kjeften på folk som ønsker å "vekke" HI og få henne til å stå opp for seg selv i fremtiden. Hvorfor vil disse kvinnene at andre kvinner lever i dysfunksjonelle forhold, hvorfor prøver de å dysse ned folk som påpeker at forholdet ikke er perfekt, og at HI nå må ta ansvar for å stille krav til mannen?

Anonymkode: c83bd...bd6

Fordi de pisker en død hest.

Jeg har selv levd i et slikt forhold, og ingenting var verre enn når noen skulle prøve å "redde meg" jeg visste jo utmerket godt hvor jeg stod, men innen jeg selv var klar til å innse at jeg fortjente bedre og at for å leve bedre måtte jeg gå så var disse "reddende englene" som skulle "vekke meg" bare irriterende og nedverdigende. 

Hi VET hva hun lever i. Så langt har hun selv avgjort at der er mere godt enn vondt i forholdet og da må dere nesten respektere det. Den dagen hun eventuelt er klar til å gå fra ham så vil hun søke støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ser på anonymkoden så er det ikke hi som har svart at hun skal ta abort;-)

Anonymkode: c820d...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ser på anonymkoden så er det ikke hi som har svart at hun skal ta abort;-)

Anonymkode: c820d...ef5

Joda det er meg! Jeg glemte meg bare og trykket på anonym knappen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten sjekket. Å joda, det er samme kode på mine anonyme innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...