Gå til innhold

Dagen før eksamen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er best å gjøre dagen før eksamen for å få ett best mulig resultat på eksamen? Lese litt tidlig på dagen? Ta seg helt fri og gjøre noe annet for å la hjernen slappe av?

 

Sist leste jeg fra kl 12-20 (med pauser såklart) dagen før og da var jeg utslitt eksamensdagen og resultatet ble ikke bestått eksamen. Har også tenkt tanken å drikke ett glass vin før jeg legger med for å få sove godt natta før eksamen.

 

Vet at det ikke finnes fasitsvar, men greit å høre andres erfaringer. 

Anonymkode: f15ae...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at det ikke betyr så mye Hva du gjør dagen før bare du har jobbet godt nok tidligere.

Jeg prioriterer å legge meg ganske tidlig og ellers bruke dagen på å skrive eksamensoppgaver i faget og repetere konkret fagterminologi, navn ol som jeg vet at jeg må huske. I tillegg gjør jeg klar og går gjennom alle lovlige hjelpemidler slik at jeg vet hvor jeg har alt.

Anonymkode: 5fe5d...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen flr teller ikke. Det du ikke kan da, lærer du heller ikke. 

Jeg pleier å bruke dagen til titte over tankekartene jeg har laget, dobbeltsjekke, prate med folk, spise god mat og legge meg tidlig. Minst mulig lesing. Har B snitt fra mine snart 7 år med studier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle opp i muntlig , fikk tema 3-4 dager før, leste alle dagene minus siste dagen . Da dro jeg ut på lunsj :) fikk en A

Anonymkode: c5f1c...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...