Gå til innhold

Noen her som ble gravid med babyklister og wild yam?


Ville Vera

Anbefalte innlegg

Prøver meg på begge deler denne perioden etter 2 kjemiske på rad..

Håper det klaffer :) Noen av dere som har prøvd og lyktes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde for første gang på Wild Yam og satt på første forsøk. Jeg har hatt positive tester kvar mnd men heksa kom som forventa. Prøvd i ca 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når startet du på Wild yam etter eggløsning? Har lest så mye forskjellige om Wild yam...både positivt og negativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sunshine4 skrev:

Når startet du på Wild yam etter eggløsning? Har lest så mye forskjellige om Wild yam...både positivt og negativt. 

Jeg begynte på wild yam 3 dager etter positiv el-test :) Er i dag 1 uke siden den positive testen og har så vonde typ "menssmerter" i magen og i går kjentes det ut som noen stakk meg med en strikkepinne i underlivet. Helt merkelig. Selv om mensen ikke skal komme før om enda 6 dager. Kan jeg være gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Sunshine4 skrev:

Når startet du på Wild yam etter eggløsning? Har lest så mye forskjellige om Wild yam...både positivt og negativt. 

Dagen etter høy temp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ville Vera skrev:

Jeg begynte på wild yam 3 dager etter positiv el-test :) Er i dag 1 uke siden den positive testen og har så vonde typ "menssmerter" i magen og i går kjentes det ut som noen stakk meg med en strikkepinne i underlivet. Helt merkelig. Selv om mensen ikke skal komme før om enda 6 dager. Kan jeg være gravid? 

Det hadde jeg, menssmerter og stikking på eine siden som varte i ca 1 time og høyre side på dag 7 dpo. Var nok egget som festet seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Dagen etter høy temp.

Jeg temper ikke. Er det mulig å ta det etter negativ test igjen? Bruker el-tester :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...