Gå til innhold

Spørsmål om fødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Måtte desverre ta abort sist jeg var gravid. Det er blir ca 1,5 år når jeg føder, og jeg var i uke 17 da.

Ble satt igang med piller. Fødselen gikk fort og jeg hadde intense rier uten pause.

Tro om det er stor sjansje for at fødselen går rask denne gangen? At fødselen blir lik den forrige?

Har hørt at om det ikke er så lang tid mellom to fødsler kan det gå veldig fort, og at barnet også kan bli født for tidlig. Noen som vet?



Anonymous poster hash: 53848...509
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved igangsetting blir riene unaturlige og derfor veldig intense. Er litt myte at neste fødsel kan gå raskere enn første, noen ganger stemmer det, andre ganger ikke, ingen svangerskap eller fødsel er lik.

Om du er nervøs eller bekymret kan du snakke med sykehuset om å få hjelp til å bli roligere ifht fødsel, du kan også kontakte en lokal doula/fødselshjelper som også kan tilby deg god støtte i tillegg til familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du kun var i uke 17 har du ikke blitt strukket, og dermed vil jeg ikke tro fødselen blir noe lettere enn vanlig. Den kom heller ikke igang naturlig, så jeg tror ikke det vik ha noe å si for neste fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...