Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Håper bare at Isak har rukket å skifte på senga til den nye seongen begynner ...😂😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

😂 Nora vasket jo sengetøyet til Eskild i sesong 2, får håpe hun har tatt ansvar for Isaks også👍🏼

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Konklusjonen i sesong 3 med at livet er er og nå og vi vet ikke hva som skjer i morgen, er jo sant! 

Anonymkode: ef694...c48

.... ja, vi vet ikke hva som skjer i morgen, og  det er nok det vi skal få merke i neste sesong. Vi skal nok bli utfordret😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Håper bare at Isak har rukket å skifte på senga til den nye seongen begynner ...😂😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg lurer på om de har flyttet sammen. 

Den dagen det ble lagt ut bilder av at Even og Isak står utenfor en bygård under filming, la HH ut et bilde av en ringeklokke med regnbueflagg. Og like etter et rom med mange flyttekasser..

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer på om de har flyttet sammen. 

Den dagen det ble lagt ut bilder av at Even og Isak står utenfor en bygård under filming, la HH ut et bilde av en ringeklokke med regnbueflagg. Og like etter et rom med mange flyttekasser..

Anonymkode: c9cf5...e92

Dette blir så spennende! Jeg håper egentlig ikke de har flyttet fra kollektivet jeg da, for da mister vi jo Eskild .

Fikk ikke med meg bildet med alle flyttekassene. 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette blir så spennende! Jeg håper egentlig ikke de har flyttet fra kollektivet jeg da, for da mister vi jo Eskild .

Fikk ikke med meg bildet med alle flyttekassene. 

Anonymkode: ef694...c48

Det kan jo ha vært fra hans eget liv.. stakkar 😂😂

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer på om de har flyttet sammen. 

Den dagen det ble lagt ut bilder av at Even og Isak står utenfor en bygård under filming, la HH ut et bilde av en ringeklokke med regnbueflagg. Og like etter et rom med mange flyttekasser..

Anonymkode: c9cf5...e92

Er vi tilbake til traileren på HH insta igjen?😂😂👍

Det kan jo være at Even har flytta inn hos Isak - da passer det bra med regnbueflagget. Eskild bor jo også der. De får det kanskje litt trangt da? Og jeg tror jeg leste en plass at de hadde også  spilt inn i kollektivet... 

 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jo ha vært fra hans eget liv.. stakkar 😂😂

Anonymkode: c9cf5...e92

😂 helt sant!

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er vi tilbake til traileren på HH insta igjen?😂😂👍

Det kan jo være at Even har flytta inn hos Isak - da passer det bra med regnbueflagget. Eskild bor jo også der. De får det kanskje litt trangt da? Og jeg tror jeg leste en plass at de hadde også  spilt inn i kollektivet... 

 

Anonymkode: c6dd6...948

Etterhvert må det jo bli helt umulig for dem å spille inn utendørs. Fansen legger jo merke til alt.... (2 minutter etter så legger de bilder ut) ......hvordan skal de klare det lissom?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jo ha vært fra hans eget liv.. stakkar 😂😂

Anonymkode: c9cf5...e92

Ha, ha, ha.... ja sånn går det når de ikke gir oss noe - da er det bare å lage våre egne teorier😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Etterhvert må det jo bli helt umulig for dem å spille inn utendørs. Fansen legger jo merke til alt.... (2 minutter etter så legger de bilder ut) ......hvordan skal de klare det lissom?

Anonymkode: c6dd6...948

Det har jeg også lurt på! 

Det er synd hvis det blir umulig å spille inn skam... Tror dere det kan påvirke om vi får flere sesonger etter den 4.

Det ble jo også lekket på nett at de skulle spille inn festscene, da ble det jo fulgt opp med bilder fra HH på insta så jeg lurer litt på om det er planlagt i tilfelle? Selvom jeg ikke helt forstår hvorfor de skulle ønske å spoile. Noen teorier på det? Er det bare for å forvirre ang hovedperson? Virket sånn først men synes ikke det rimer helt lenger det heller.

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg også lurt på! 

Det er synd hvis det blir umulig å spille inn skam... Tror dere det kan påvirke om vi får flere sesonger etter den 4.

 

Anonymkode: ef694...c48

Jeg kan ikke tro at det er at de ikke kan få spilt inn så mye utendørs som skal stoppe dem. SKAM er jo så populær at jeg ikke tror at de stopper nå pga det. (Håper jeg ihvertfall) Håper det er litt mer sånn: "vi kanke snu nå ass"😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg også lurt på! 

Det er synd hvis det blir umulig å spille inn skam... Tror dere det kan påvirke om vi får flere sesonger etter den 4.

Det ble jo også lekket på nett at de skulle spille inn festscene, da ble det jo fulgt opp med bilder fra HH på insta så jeg lurer litt på om det er planlagt i tilfelle? Selvom jeg ikke helt forstår hvorfor de skulle ønske å spoile. Noen teorier på det? Er det bare for å forvirre ang hovedperson? Virket sånn først men synes ikke det rimer helt lenger det heller.

Anonymkode: ef694...c48

Jeg tror helt klart at de bildene som ble spoilet av Dagbladet og vgtv er avtalt. Det har vært en kollektiv enighet om å ikke spoile SKAM. De har jo hatt mange muligheter men aldri gjort det

Det samme gjelder det HH har lagt ut. Skuespillerne har strenge regler på hva de kan si og gjøre i forbindelse med SKAM. Derfor tror jeg atror Even legger ut hint om sesong 4. Det at det er kun han som gjør det kan peke på at det ses gjennom hans øyne. 

Spørsmålet er om dette er en bevisst taktikk for å overraske mrd noe annet enn en ordinær trailer. Og om fansen går tilbake til den kollektive enigheten om at bilder fra innspilling ikke deles før scenen er sluppet. Gjør de ikke det er konseptet ødelagt. 

Det at det legges ut nå er litt unntakstilstand. Nå vil folk ha alt de kan få av hint. Når sesongen starter tror jeg at folk blir veldig lite populære om de spoiler.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at folk ikke spoiler! 

Fikk med meg at det fantes bilder av innspillingen av scenen mellom Isak og Even på nissen i O helga natt klippet, det ble ikke lagt ut før etter at episoden hadde blitt sendt. Får satse på at det samme gjelder når sesong 4 kommer igang!

Litt rart likevel at de velger å blande sammen HHs insta med Even. Det for ikke helt mening for meg, selvom det er planlagt. Blir litt rart, og alt han poster blir jo gjenstand for spekulasjoner hvis det er mulig å tolke det mot Even.

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får håpe at folk ikke spoiler! 

Fikk med meg at det fantes bilder av innspillingen av scenen mellom Isak og Even på nissen i O helga natt klippet, det ble ikke lagt ut før etter at episoden hadde blitt sendt. Får satse på at det samme gjelder når sesong 4 kommer igang!

Litt rart likevel at de velger å blande sammen HHs insta med Even. Det for ikke helt mening for meg, selvom det er planlagt. Blir litt rart, og alt han poster blir jo gjenstand for spekulasjoner hvis det er mulig å tolke det mot Even.

Anonymkode: ef694...c48

Jeg tror det er det som er meningen.. Jeg tror det er en live trailer på gang.. og at vi skjønner greia når første klipp slippes. 

Eller egentlig så fatter jeg ingenting..

Men hadde det ikke vært en mening bak det så tror jeg ikke skuespillerne hadde hatt lover til å poste fra filmingen.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det er det som er meningen.. Jeg tror det er en live trailer på gang.. og at vi skjønner greia når første klipp slippes. 

Eller egentlig så fatter jeg ingenting..

Men hadde det ikke vært en mening bak det så tror jeg ikke skuespillerne hadde hatt lover til å poste fra filmingen.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Så denne på insta, oppsummerer vel følelsen ganske godt😂

IMG_1149.PNG

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så denne på insta, oppsummerer vel følelsen ganske godt😂

IMG_1149.PNG

Anonymkode: ef694...c48

:D:D:D:D 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt mere ala denne ..... orker bare ikke å vente så lenge som til etter påske...

(cred til evak_nonstop på Instagram)

Plis a JAndem ikke la oss vente så lenge😉#skam#sesong4#venting#isakvaltersen#tarjeisandvikmoe#nrk#nrkp3

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

vilde får sesong 6

Tror jeg også😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er litt mere ala denne ..... orker bare ikke å vente så lenge som til etter påske...

(cred til evak_nonstop på Instagram)

Plis a JAndem ikke la oss vente så lenge😉#skam#sesong4#venting#isakvaltersen#tarjeisandvikmoe#nrk#nrkp3

Anonymkode: c6dd6...948

tror nok dessverre vi må det, begynner fredag den 20,tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

tror nok dessverre vi må det, begynner fredag den 20,tenker jeg

Hvorfor tror vi at det er etter påske? Jeg har også fått det for meg, men er det kommet noe signaler om det eller er det bare noe vi tror 😂

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror vi at det er etter påske? Jeg har også fått det for meg, men er det kommet noe signaler om det eller er det bare noe vi tror 😂

Anonymkode: ef694...c48

rekker vel ikke og begynne før, det er jo påske om ca 2 uker :) er vel ikke vits i og sende en episode så pause :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

rekker vel ikke og begynne før, det er jo påske om ca 2 uker :) er vel ikke vits i og sende en episode så pause :)

Ja sånn sett, jeg har ikke tenkt at det automatisk må være pause i påsken. 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

rekker vel ikke og begynne før, det er jo påske om ca 2 uker :) er vel ikke vits i og sende en episode så pause :)

Men kan i alle fall få en trailer som avslører hovedperson. Og det starter ikke med en episode, så da kan klippene starte lørdagen før første episode.. eventuelt tirsdag etter påske..

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men kan i alle fall få en trailer som avslører hovedperson. Og det starter ikke med en episode, så da kan klippene starte lørdagen før første episode.. eventuelt tirsdag etter påske..

 

Anonymkode: c9cf5...e92

 

ja traileren kan godt komme før påske ja og starte slik du øsnker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...