Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Jeg tror også at Mikael ble skremt av Maniske periodene til Even,men kanskje han har fått tenkt gjennom det, og faktisk ønsker og prøve.

Ja jeg tror Even vil huske at Isak var gjennom det tøffe med han, og jeg tror også innerst inne at Even elsker Isak veldig høyt og at Mikael ikke blir noe problem,men blir nok sjalusidrama for eksempel at Mikael kysser Even og Isak mistforstår

Også går de i pause.

Vi er dømt til å vente i ukesvis etter at Isak ser Even kysse noen andre.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Også går de i pause.

Vi er dømt til å vente i ukesvis etter at Isak ser Even kysse noen andre.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

akkurat der er jeg enig, hvis de ikke shipper pausen nå da, når det blir så seint :). men Isak er en person som dømmer veldig raskt, og det blir garntert noe sånt nå også, Mikael kysser Even, Isak kommer og stikker før han ser Even dytter Mikael like fort bort igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Også går de i pause.

Vi er dømt til å vente i ukesvis etter at Isak ser Even kysse noen andre.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Det er det som er så grusomt med pause... jeg orker det bare ikke.... 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er det som er så grusomt med pause... jeg orker det bare ikke.... 

Anonymkode: c6dd6...948

enig, jeg tenker sånn at de begynner 20 April etter påsken, så er de ferdig 22 juni 10 episoder og ingen pause, bare det jeg tenker da :) eller må det jo bli mindre episoder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

akkurat der er jeg enig, hvis de ikke shipper pausen nå da, når det blir så seint :). men Isak er en person som dømmer veldig raskt, og det blir garntert noe sånt nå også, Mikael kysser Even, Isak kommer og stikker før han ser Even dytter Mikael like fort bort igjen

Jaa.... litt usikker med den kyssingen da, vi hadde de jo lissom i forrige sesong med Sonja og Even på festen. Tror kanskje ikke de tar den vendingen igjen... Blir liksom som å vise samme opplegget en gang til.

Nei, jeg klarer liksom ikke å kvitte meg med ideen om at det er Even som blir sjalu, at han må kjempe litt. Han virker jo så ovenpå stort sett, og sklir igjennom det meste greit (med unntak av når han har de dårlige periodene sine). Og han virker ikke akkurat så sjalu, men nettopp derfor kan det være vi får se en usikker Even...kanskje...

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir Even sesong er jeg faktisk usikker på om jeg orker å følge den i real time sånn som det er meningen at man skal. 

Tror ikke jeg orker å bli like berørt som jeg ble i forrige sesong ...

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jaa.... litt usikker med den kyssingen da, vi hadde de jo lissom i forrige sesong med Sonja og Even på festen. Tror kanskje ikke de tar den vendingen igjen... Blir liksom som å vise samme opplegget en gang til.

Nei, jeg klarer liksom ikke å kvitte meg med ideen om at det er Even som blir sjalu, at han må kjempe litt. Han virker jo så ovenpå stort sett, og sklir igjennom det meste greit (med unntak av når han har de dårlige periodene sine). Og han virker ikke akkurat så sjalu, men nettopp derfor kan det være vi får se en usikker Even...kanskje...

Anonymkode: c6dd6...948

hvem vet,men jeg er sikkert på det skjer noe mellom Even og Mikael, og tviler på at det blir andre veien, fordi Isak kun har øyne for Even, alt glemte jo alt annet nesten når han kom inn i livet hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det blir Even sesong er jeg faktisk usikker på om jeg orker å følge den i real time sånn som det er meningen at man skal. 

Tror ikke jeg orker å bli like berørt som jeg ble i forrige sesong ...

Anonymkode: ef694...c48

Ja, jeg kan jo forsøke å fortelle meg selv at det er best for meg å kun se på fredagene..... Meeen, hvis det blir Even sesong så tror jeg ikke at jeg klarer å la vær, selv om det helt klart ikke vil være spesielt bra for meg å følge med i real time 😂

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

hvem vet,men jeg er sikkert på det skjer noe mellom Even og Mikael, og tviler på at det blir andre veien, fordi Isak kun har øyne for Even, alt glemte jo alt annet nesten når han kom inn i livet hans

Ja, jeg vet - Isak er jo oppover ørene forelsket. Han slapp jo alt han hadde så fort Even så på han.❤

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg vet - Isak er jo oppover ørene forelsket. Han slapp jo alt han hadde så fort Even så på han.❤

Anonymkode: c6dd6...948

ja han gjorde det, så derfor tror jeg mer på at det dessverre er Isak som mistforstår noe igjen :,(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

ja han gjorde det, så derfor tror jeg mer på at det dessverre er Isak som mistforstår noe igjen :,(

Synes det blir for likt forrige sesong. Håper det blir en annen vri! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jaa.... litt usikker med den kyssingen da, vi hadde de jo lissom i forrige sesong med Sonja og Even på festen. Tror kanskje ikke de tar den vendingen igjen... Blir liksom som å vise samme opplegget en gang til.

Nei, jeg klarer liksom ikke å kvitte meg med ideen om at det er Even som blir sjalu, at han må kjempe litt. Han virker jo så ovenpå stort sett, og sklir igjennom det meste greit (med unntak av når han har de dårlige periodene sine). Og han virker ikke akkurat så sjalu, men nettopp derfor kan det være vi får se en usikker Even...kanskje...

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg er sikker på at vi blir overrasket over hvordan Even egentlig er. Den selvsikre, cocky, gudeliknende mytiske Even så vi gjennom øynene til en dritforelska Isak.

Nå tror jeg vi får se en usikker Even og en Isak som gjør at vi begynner å tvile på hans følelser overfor Even. Fordi vi ser dt hele gjennom Evens øyne. Det er det jeg tror vi fikk et glimt av i kjøkkenscenen i siste episode. Da ble jeg usikker på Isaks følelser overfor Even. Og det tror jeg jeg ble fordi fokus skiftet et øyeblikk og vi så scene en fra Evens POV. Et subtilt grep for å hente til neste hovedperson.

Jeg lurer veldig på om utseendet til Even forandres. Hvordan ser han på seg selv? 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Multebær skrev:

Synes det blir for likt forrige sesong. Håper det blir en annen vri! 

nei det bør det ikke bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er sikker på at vi blir overrasket over hvordan Even egentlig er. Den selvsikre, cocky, gudeliknende mytiske Even så vi gjennom øynene til en dritforelska Isak.

Nå tror jeg vi får se en usikker Even og en Isak som gjør at vi begynner å tvile på hans følelser overfor Even. Fordi vi ser dt hele gjennom Evens øyne. Det er det jeg tror vi fikk et glimt av i kjøkkenscenen i siste episode. Da ble jeg usikker på Isaks følelser overfor Even. Og det tror jeg jeg ble fordi fokus skiftet et øyeblikk og vi så scene en fra Evens POV. Et subtilt grep for å hente til neste hovedperson.

Jeg lurer veldig på om utseendet til Even forandres. Hvordan ser han på seg selv? 

Anonymkode: c9cf5...e92

her er jeg helt uenig, synes Isak er ganske klar på og viser hvor mye han elsker Even , og det han sa at Livet er nå, er jo bare sånn alle bør tenke, jeg tenkte ikke at det han sa var negativt overfor forholdet til evak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

ja han gjorde det, så derfor tror jeg mer på at det dessverre er Isak som mistforstår noe igjen :,(

Veldig mulig, han er jo veldig god til å trekke raske konklusjoner. Vil egentlig bare at de skal ha det bra, men vi kan jo ikke gå gjennom en hel sesong med bare fryd og morro - det hadde blitt kjedelig. 

Men, fint å kunne diskutere her å få flere synspunkter å teorier mens vi venter😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig mulig, han er jo veldig god til å trekke raske konklusjoner. Vil egentlig bare at de skal ha det bra, men vi kan jo ikke gå gjennom en hel sesong med bare fryd og morro - det hadde blitt kjedelig. 

Men, fint å kunne diskutere her å få flere synspunkter å teorier mens vi venter😊

Anonymkode: c6dd6...948

Ja han er veldig flink til det. Ja vil at de skal være lykkelig, men ja kan bli litt kjedelig uten drama :).

aboslutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det blir drama! Det blir det uansett hvem som er hovedperson og hvilke temaer vi skal følge med på. 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er sikker på at vi blir overrasket over hvordan Even egentlig er. Den selvsikre, cocky, gudeliknende mytiske Even så vi gjennom øynene til en dritforelska Isak.

Nå tror jeg vi får se en usikker Even og en Isak som gjør at vi begynner å tvile på hans følelser overfor Even. Fordi vi ser dt hele gjennom Evens øyne. Det er det jeg tror vi fikk et glimt av i kjøkkenscenen i siste episode. Da ble jeg usikker på Isaks følelser overfor Even. Og det tror jeg jeg ble fordi fokus skiftet et øyeblikk og vi så scene en fra Evens POV. Et subtilt grep for å hente til neste hovedperson.

Jeg lurer veldig på om utseendet til Even forandres. Hvordan ser han på seg selv? 

Anonymkode: c9cf5...e92

Jeg tror faktisk heller ikke Even er så sikker på seg selv når det kommer til stykket. Han virker så utrolig selvsikker i 3. Sesong, men hvis vi får Even som hovedperson vil vi nok se noe helt annet. Husk på hvor langt nede han er av og til, da er det ikke lett å skli gjennom livet som ingenting. Da er jo alt vanskelig, og han har problemer med å håndtere den minste ting - husk på klippet hjernen er alene....

Men, jeg tror ikke Isak er usikker på følelsene sine. Han sa jo at han var kjempeglad for at han hadde møtt Even, og at det var det vanskelige som gjorde at ting var så bra når det gikk fint...

Han ville ikke lenger leve fake.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

her er jeg helt uenig, synes Isak er ganske klar på og viser hvor mye han elsker Even , og det han sa at Livet er nå, er jo bare sånn alle bør tenke, jeg tenkte ikke at det han sa var negativt overfor forholdet til evak

Jeg er helt enig i at det er tydelig å se at Isak elsker Even. Det er bare noen få minutter, når Even og Isak står der og Even sier at moren hans vil møte Isak, og v hører meldingslyden.. Da syns jeg maktbalansen dem i mellom er helt forandret.

En ting er i alle fall helt sikkert, Even og Isaks forhold kommer ikke til å se likt ut når det er Even som er hovedperson.Det er dette som kalles fokalisering. De andre karakterene endrer seg alt etter hvem som er hovedperson. Er det for eksempel flere som opplevde Noora mye mer irriterende og masete i sesong 3 enn i sesong 2? Det var fordi vi så henne gjennom Isaks øyne. Det er et helt vanvittig grep å ta i en tv-serie.

Så det er veldig godt mulig at vi i en sesong med Even som hovedperson vil oppleve Isak annerledes. Dersom Even er usikker på Isaks følelser (lik mange i et nytt forhold kan være) så vil vi se en distansert Isak..

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt enig i at det er tydelig å se at Isak elsker Even. Det er bare noen få minutter, når Even og Isak står der og Even sier at moren hans vil møte Isak, og v hører meldingslyden.. Da syns jeg maktbalansen dem i mellom er helt forandret.

En ting er i alle fall helt sikkert, Even og Isaks forhold kommer ikke til å se likt ut når det er Even som er hovedperson.Det er dette som kalles fokalisering. De andre karakterene endrer seg alt etter hvem som er hovedperson. Er det for eksempel flere som opplevde Noora mye mer irriterende og masete i sesong 3 enn i sesong 2? Det var fordi vi så henne gjennom Isaks øyne. Det er et helt vanvittig grep å ta i en tv-serie.

Så det er veldig godt mulig at vi i en sesong med Even som hovedperson vil oppleve Isak annerledes. Dersom Even er usikker på Isaks følelser (lik mange i et nytt forhold kan være) så vil vi se en distansert Isak..

Anonymkode: c9cf5...e92

Men jeg er helt sikker på at Isak elsker Even.. det vil bare kunne oppleves som om at Isak er distansert fordi EVEN er usikker på hva Isak føler for ham. Det er dette som gjør at vi som seere ele tiden vil være usikker på hva som egentlig skjer i klippene, og det er dette som gjør at hvert enkelt klipp har så mange potensielle tolkninger.

Men til slutt er jeg sikker på at alt blir i skjønneste orden :D 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg er helt sikker på at Isak elsker Even.. det vil bare kunne oppleves som om at Isak er distansert fordi EVEN er usikker på hva Isak føler for ham. Det er dette som gjør at vi som seere ele tiden vil være usikker på hva som egentlig skjer i klippene, og det er dette som gjør at hvert enkelt klipp har så mange potensielle tolkninger.

Men til slutt er jeg sikker på at alt blir i skjønneste orden :D 

Anonymkode: c9cf5...e92

Det er jo dette Andem er genial på..... å få oss til å tvile og trekke feile beslutninger om hva som skjer. Det er alltid noen overraskelser. Og jeg tror det er mye mer i vente - ting som vi ikke har sett ennå. Men så lenge alt til slutt blir i sin skjønneste orden er jeg fornøyd😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke snakket så mye om Vildesesong - har dere troa på at det blir Vilde nå?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ikke snakket så mye om Vildesesong - har dere troa på at det blir Vilde nå?

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg trodde det når hun fikk ballongene på t-banen. Men så, når det viste seg å være en introduksjon av Mikael som en i gjengen som gir ballongene - og når en profil dukket opp på Facebook som linker Even til to gutter i den gjengen så tror jeg ikke det lengre. 

Tror Vilde får russetida.  

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ikke snakket så mye om Vildesesong - har dere troa på at det blir Vilde nå?

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg har ikke hatt troen på Vilde sesong nå. Har trodd på Sana fram til i det siste.

Dersom det skal være 6 sesonger virker det opplagt at Vilde skal ha russetiden. 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trodde det når hun fikk ballongene på t-banen. Men så, når det viste seg å være en introduksjon av Mikael som en i gjengen som gir ballongene - og når en profil dukket opp på Facebook som linker Even til to gutter i den gjengen så tror jeg ikke det lengre. 

Tror Vilde får russetida.  

Anonymkode: c9cf5...e92

Må si meg ganske enig med deg altså. Det vil si at jeg tror vi får og at det var planlagt 6 sesonger, og ikke 3 som noen snakket om. Og Vilde er jo så opptatt av russebuss og rulling. Så hun er helt klart mitt tips for 6 sesong. Lurer på om det går helt som hun har planlagt da..  og er Magnus inni bildet i sesongen hennes...?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...