Gå til innhold

November 2017


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Gravid med IVF, termin 10/11! 

UL i uke 6+2 på fertilitetsklinikken, der var det eit bankende hjerte❤

Er i uke 8+5 i dag! ❤

Er så spennende, men eg er så anken på om alt kommer til å gå bra! Har bestilt meg angel sounds doppler. Skal på ny UL i uke 12+1, må forsikre meg om att alt er bra ☺

Krysser alt som krysses kan, for oss alle! 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Svanhild88 skrev:

Gravid med IVF, termin 10/11! 

UL i uke 6+2 på fertilitetsklinikken, der var det eit bankende hjerte❤

Er i uke 8+5 i dag! ❤

Er så spennende, men eg er så anken på om alt kommer til å gå bra! Har bestilt meg angel sounds doppler. Skal på ny UL i uke 12+1, må forsikre meg om att alt er bra ☺

Krysser alt som krysses kan, for oss alle! 😃 

Gratulerer so mykje 😊 herlig med eit bankande hjerte 😊

Er bra spennandes denne tida fram mot veke 12 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Svanhild88 skrev:

Gravid med IVF, termin 10/11! 

UL i uke 6+2 på fertilitetsklinikken, der var det eit bankende hjerte❤

Er i uke 8+5 i dag! ❤

Er så spennende, men eg er så anken på om alt kommer til å gå bra! Har bestilt meg angel sounds doppler. Skal på ny UL i uke 12+1, må forsikre meg om att alt er bra ☺

Krysser alt som krysses kan, for oss alle! 😃 

Gratulerer, det er godt å se der er eit bankende hjerte.

Jeg har og bestilt doppler. Håper jeg får bruke den . Bank i bordet.

Skal på Ul i morgon er så gru gleder meg.  Der er liv sidan onsdag ut fra hcg prøvene.

Er 8+0 i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Gratulerer, det er godt å se der er eit bankende hjerte.

Jeg har og bestilt doppler. Håper jeg får bruke den . Bank i bordet.

Skal på Ul i morgon er så gru gleder meg.  Der er liv sidan onsdag ut fra hcg prøvene.

Er 8+0 i dag.

 

Ei venninde av meg klarte å finne hjertelyden ved bruk av doppler i uke 9, så eg kommer nok til å prøve med ein gong eg får den i posten☺ 

Spennende med UL! Eg forstår att det er ein gru/glede følelse, eg hadde det og sånn, vågde liksom ikkje å glede meg for mykje. Det samme er no når eg venter på UL i uke 12, har liksom dei 12 vekene i hodet, sattser på eg klarer å slappe meir av etterpå🙏🏻

Masse lykke til i måro! 🌸 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Minimeg123 skrev:

Gratulerer so mykje 😊 herlig med eit bankande hjerte 😊

Er bra spennandes denne tida fram mot veke 12 🙈 

Tusen takk 😊

Ja, der er alt for spennende! 🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Svanhild88 skrev:

Ei venninde av meg klarte å finne hjertelyden ved bruk av doppler i uke 9, så eg kommer nok til å prøve med ein gong eg får den i posten☺ 

Spennende med UL! Eg forstår att det er ein gru/glede følelse, eg hadde det og sånn, vågde liksom ikkje å glede meg for mykje. Det samme er no når eg venter på UL i uke 12, har liksom dei 12 vekene i hodet, sattser på eg klarer å slappe meir av etterpå🙏🏻

Masse lykke til i måro! 🌸 

Å håper jeg får høre hjertelyden i uke 9 og. Det hadde vert knas, det vil kunne roe meg mye.

 

Ja dei 12ukene tirrer kvar og ein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da melder jeg meg ut. 

Åneii!! 😕 sender ein klem 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL idag og fekk sett ett bankande hjerte og eit embryo som bevegde seg 😊 9+0 idag, gynekolog trudde 9+2 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da melder jeg meg ut. 

Så forferdelig trist å lese utgått, trodde virkelig det gikk veien for deg :( 

Sender deg mange gode klemmer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Minimeg123 skrev:

UL idag og fekk sett ett bankande hjerte og eit embryo som bevegde seg 😊 9+0 idag, gynekolog trudde 9+2 👍😊

Gratulerer så masse <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da melder jeg meg ut. 

Off, nei, så trist! ❤

Tenker på deg! 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker,  barre lei meg. Fant kun plommesekk som ikkje var rundt noe lite som kun var fra 4 til 5 uker. Så her er Cytotec på plass. 

 

Lykke til jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Takker,  barre lei meg. Fant kun plommesekk som ikkje var rundt noe lite som kun var fra 4 til 5 uker. Så her er Cytotec på plass. 

 

Lykke til jenter.

:( 

føler virkelig med deg....

at kroppen kan oppføre seg på den måten og få én til å tro at man er gravid, med hormoner og alt, er bare helt ja....har ikke ord :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Takker,  barre lei meg. Fant kun plommesekk som ikkje var rundt noe lite som kun var fra 4 til 5 uker. Så her er Cytotec på plass. 

 

Lykke til jenter.

Kjipt! Trudde virkelig det var din tur no! Lykke til til deg også utgått 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er lengst av alle her, termin alt fra 29/10 (fastlegen etter å ha snurret på hjulet sitt), 1/11 (menstermin) og 6/11 (termin etter å ha målt på UL i begynnelsen av mars). Følger foreløpig menstermin, da er jeg 10+0 i dag. Så noen spurte om NIPT. Jeg drar til Danmark neste uke for denne testen. Kostbart, men verdt det for oss. Kan gi mer info om noen andre er interesserte. Ellers er jeg kvalm som et uvær, håper det snart gir seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært stille en stund her nå, hvordan står det til med dere her inne? Noen som begynner å føle seg piggere, eller herjer kvalmen enda? Her har symptomene mildnet ganske mye, er 9+1 i dag...det samme skjedde da jeg gikk gravid med sønnen vår også. Har vært på ultralyd i dag og hilst på bebisen som lå og sprelte inni der, herlig å se <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, FruMille skrev:

Har vært stille en stund her nå, hvordan står det til med dere her inne? Noen som begynner å føle seg piggere, eller herjer kvalmen enda? Her har symptomene mildnet ganske mye, er 9+1 i dag...det samme skjedde da jeg gikk gravid med sønnen vår også. Har vært på ultralyd i dag og hilst på bebisen som lå og sprelte inni der, herlig å se <3

Var til lege igår pga oppkast, gått ned 4,5 kg. Fekk Postafen og heldigvis hjelper det 👏 fortsatt litt "fyllesjuk" og trøtt, men har ikkje spydd sidan igår 😊 so no ser alt litt lysare ut, 9+3 idag 😊

Herlig med UL, bra alt stod bra til med babyen 😊 

Anonymkode: f2dd1...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt og sliten og har begynt å føle meg litt småkvalm innimellom. Er 6+6 i dag. Føles ok å ha noen symptomer, da.... Selv om jeg er skikkelig lav-energi nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veldig lite symptomer de siste dagene, er vel rundt 7+5 -8+3 en plass nå. Tenker at dette kan umulig gå bra med så lite symptomer, men må vente til ul 21 april. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 10+2 :-) Var på UL nr 3 i går, og det vokser og gror <3 4,5cm lite menneske der inne. 

Har fått avslag på hjemmefødsel siden sist pga antitrombinmangelen (og medisinene jeg tar), og har grått en del pga det. MEN jeg har også tatt litt tak, og funnet ut at fastlegen ikke har gjort det han skal... Så nå har jeg skaffet meg møte med hematolog på sykehuset, snakket med overlegen på Tlf i dag, om et par uker. Så alt håp er ikke ute riktig enda. 

Har dilla på sitron, og spiser det som appelsiner. Kvalmen som slo meg helt ut i uke 7-9 har nå roet seg virker det som (phu 😅). 

Det er livet i denne Skomakergata om dagen da :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2017 den 21.42, Sniff80 skrev:

Tror jeg er lengst av alle her, termin alt fra 29/10 (fastlegen etter å ha snurret på hjulet sitt), 1/11 (menstermin) og 6/11 (termin etter å ha målt på UL i begynnelsen av mars). Følger foreløpig menstermin, da er jeg 10+0 i dag. Så noen spurte om NIPT. Jeg drar til Danmark neste uke for denne testen. Kostbart, men verdt det for oss. Kan gi mer info om noen andre er interesserte. Ellers er jeg kvalm som et uvær, håper det snart gir seg!

Vi er like langt vi da 😊👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...