Gå til innhold

IKM Uke 12🌸


Lilletrille1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

57 minutter siden, lane skrev:

Har også ikm på mandag. Blir helt tullete av å vente.. 🙈 Håper så at det gikk denne gangen. 

Krysser for at du tester positivt :)

virker som jeg hadde en kjemisk, så får krysse neste mnd. Nå er det lysere tider og vår :) jeg holder på å bygge hus, som er ferdig nå i april. Så kanskje større muligheter for meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, C'est la vie skrev:

Krysser for at du tester positivt :)

virker som jeg hadde en kjemisk, så får krysse neste mnd. Nå er det lysere tider og vår :) jeg holder på å bygge hus, som er ferdig nå i april. Så kanskje større muligheter for meg da :)

Tusen takk ☺️🍀 Det er vel ikke helt for sent for deg denne perioden heller? Satser på at det er store muligheter da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også IKM på mandag. Har i dei siste 2dagane hatt litt metall lignende smak i munnen. Har i tillegg hatt veldig vondt i korsryggen. Har igunn gitt litt opp for tiden og forventar virkelig ikkje å få noko positiv test på lenge😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg bare pms. Hatt vondt i magen noen dager. Blir helt tullete av å vente. Måtte derfor teste og den var selvfølgelig negativ. Men er uansett for tidlig 🙈 Håper på mange positive tester her 🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg uke 12 nå dere! 

Ømheten i puppa har blitt mindre og mindre, aner ikke hva det betyr.  Jeg er mer sulten/kvalm på morningene og har hatt antydning til halsbrann i flere dager. Får jeg testene imorra kommer jeg til å svi av en rimelig kjapt. Har tidligere i denne pp hatt så følelse på å være gravid, bare visst det lissom. Den følelsen er borte...... har ingen forhåpninger om 2017baby.. Men jeg får et tantebarn da så det blir veldig stas. Og naboen skal ha baby, når jeg tenker meg om er det faktisk bare gravide kjerringer overalt 😜 de er jo ikke til å unngå å se lenger... ( ikke misunnelig neida joda neida )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lane skrev:

Tusen takk ☺️🍀 Det er vel ikke helt for sent for deg denne perioden heller? Satser på at det er store muligheter da. 

Neida..

men siden jeg har hatt positiv tester, men får bare vente å se. Får ikke gjort noe fra eller til uansett :)

jeg er kvalm, veldig trøtt, store pupper, som ser ut som ett verdenskart med blodårer, murrer fælt i livmorområdet og svimmel. Ja da har vi det.. jeg er ganske sikker på at jeg enten har eller har hatt hcg i kroppen. Føltes akkurat som da jeg var gravid med tvillingene. Men jeg har hatt kjemisk og sa før jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal folk teste for fult da? For min del kommer eg til å vente noen dager etter 20 pga at eg har null trua på at det sitter en spire og at det blir noe 2017 barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, C'est la vie skrev:

Neida..

men siden jeg har hatt positiv tester, men får bare vente å se. Får ikke gjort noe fra eller til uansett :)

jeg er kvalm, veldig trøtt, store pupper, som ser ut som ett verdenskart med blodårer, murrer fælt i livmorområdet og svimmel. Ja da har vi det.. jeg er ganske sikker på at jeg enten har eller har hatt hcg i kroppen. Føltes akkurat som da jeg var gravid med tvillingene. Men jeg har hatt kjemisk og sa før jeg. 

Det er kjedelig.. man kjenner det godt når man har hatt HCG i kroppen. Men det er jo fremdeles tidlig, og man blir helt tullete av det her 🙈😳 Folk sier at man ikke skal stresse, hvordan unngår man det egentlig?    Jeg har startet å spotte så da er nok løpet kjørt for vår del. Veldig kjedelig, hvertfall når ALLE rundt oss er gravide. 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent om det har vært el her. Virkelig annerledes syklus. Har ikke ømme pupper idet hele tatt... bare stuptrøtt.

IMG_3338.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyggestrek i dag 9 dpo, men testet med ny test så aner ikke om det er vanlig på de. Test-dig tester... noen erfaring fra dem? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, MammaMø85 skrev:

Skyggestrek i dag 9 dpo, men testet med ny test så aner ikke om det er vanlig på de. Test-dig tester... noen erfaring fra dem? 

bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort et forsøk på å ta bilde nå, men det er så svakt at det syns ikke på bilde... kan legge ut uansett med tviler på at det er noe synlig altså.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MammaMø85 skrev:

Har gjort et forsøk på å ta bilde nå, men det er så svakt at det syns ikke på bilde... kan legge ut uansett med tviler på at det er noe synlig altså.. 

29xbu5u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MammaMø85 skrev:

29xbu5u.jpg

kan kansje ane en strek legg jeg godviljen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den! Håper den blir sterkere! 

 

12 dpo og negativ test i dag, gir opp denne måneden nå, så tr kan godt komme å bli ferdig med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom den store skuffelsen igjen. Har begynt å få murringer og spotte litt. 😢 Hvorfor jeg utsetter meg for dette hele tiden skjønner jeg ikke, hvorfor ikke bare gi opp så slipper vi å bli så skuffa hver gang. Lurer på hva vi gjør videre nå, kanskje vi må over til prøverør. Andre har sagt det en stund at vi kanskje trenger hjelp, men vi har liksom ikke akseptert det helt. 

Håper noen andre får klare positive resultater her fremover ❣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, MammaMø85 skrev:

Der kom den store skuffelsen igjen. Har begynt å få murringer og spotte litt. 😢 Hvorfor jeg utsetter meg for dette hele tiden skjønner jeg ikke, hvorfor ikke bare gi opp så slipper vi å bli så skuffa hver gang. Lurer på hva vi gjør videre nå, kanskje vi må over til prøverør. Andre har sagt det en stund at vi kanskje trenger hjelp, men vi har liksom ikke akseptert det helt. 

Håper noen andre får klare positive resultater her fremover ❣

Jeg har vært igjennom prøverør, å må si det er verdt det ❤ jeg fikk tvillinger 2012.

men jeg var litt uheldig å måtte igjennom 9 innsettinger. Å 2 år med prøverør!

men det var en grunn, å det var kromosomfeil. I utlandet tester dem på embryo. Så de Kromosomtestet 10 embryo, 4 var normale. De satte tilbake 1 gutt og 1 jente som var 5 dager gammel. 6 dager etter det, testet jeg positiv 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bestille en time hos fastlegen og forhøre meg litt.  Syns det virker litt skummelt med alle medisiner, sprøyter etc egentlig, hehe pysete...

Har du testet enda c'est la vie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MammaMø85 skrev:

Jeg får bestille en time hos fastlegen og forhøre meg litt.  Syns det virker litt skummelt med alle medisiner, sprøyter etc egentlig, hehe pysete...

Har du testet enda c'est la vie? 

Synes det gikk ganske greit med medisinene jeg :)

jeg testet positivt 8, 9 og 10 DPO ble den svakere. Så da var det ikke noe vits å teste mere, det var kjemisk. Mensen kom i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...