Juliea ruger

åå trenger krnalge nå.. Jeg er gravid og hormonell, savner gamle krangle og trenger at Blomstre hjelper meg å finn et nytt spisestuebord

15 innlegg i emnet

Vet hun har teken på sånt, og sendte meg link til noen nydelige for maaaange år siden. Nå skal vi flytte og jeg vil ha det pent rundt med, typen heller litt mot å ha det stygt rundt seg har jeg merket, så han får lov til å bo på loftet i det nye huset.

Jeg savner å krangle, jeg savner onsdags elske og onsdagshat, jeg savner mat inspirasjon. Klaging over gubber, klaging over små folket og ikke minst det pubertale folket.

Ikke minst savner jeg VIN, hverdagsvin, trøstevin,  elskevin og hatevin. Nå går det i null vin og det er ikke så gøy egentlig...

Ja dagens klage, hate savne tråd. Er jo dødt her så jeg taler for døve ører, men jeg fikk det nå ut alikavel!

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så helt og inderlig enig, juliea!

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så helt og inderlig enig, juliea!

Amadine 💖 Kjent nick! Ah hvordan går det med deg? Savner deg hver jul da det skal bakes... :(

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt bra, du gravid ser jeg? Blir tid til å bake til jul, da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt bra, du gravid ser jeg? Blir tid til å bake til jul, da?

Ja ble nå smelt på tjukka her før jul, så blir en august gutt om alt for etter planen.

Så i år skal jeg endelig bake pepperkaker fra bunn! skulle i fjor, men kastet opp hele førjulstiden så det var ikke så hygienisk å begynne med rett og slett..

Men jeg lever jo litt etter det jeg ikke rekker nå får jeg jo gjort siden ;)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så mye Juliea. Veldig koselig å høre at du venter en liten en :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Juliea. Veldig koselig å høre at du venter en liten en :)

Tusen takk! Vi er veldig glade! Leger og alle fagfolk har jo vært veldig tydelige på st mine eggstokker bare er til pynt etter jeg var syk. Helt utrolig!! Lykken er stor hjemme nå💖 Bortsett fra idag, idag er det litt har for jeg gjør klar til fotografering av bolig :/

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan tenke meg at det var en uventet, men koselig, overraskelse. Jeg er veldig glad på dine vegne :)

Lykke til salg og flytting!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ble nå smelt på tjukka her før jul, så blir en august gutt om alt for etter planen.

Så i år skal jeg endelig bake pepperkaker fra bunn! skulle i fjor, men kastet opp hele førjulstiden så det var ikke så hygienisk å begynne med rett og slett..

Men jeg lever jo litt etter det jeg ikke rekker nå får jeg jo gjort siden ;)

Gratulerer så masse! Kroppen kan overraske😊!

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner og gode gamle krangle med dunderly kvinner ( pmstroll) og alt er lov og diskutere uten at det blir kvalt og surt siden det var umulig og være anonym.

Gratulerer med baby🌹

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer :babysmokk: Eg saknar lemoncurd, Luten si "smoothie i trappa" historie og onsdags-elsk.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer så masse med overraskelse baby 😃😃😃 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer, Juliea! :) Håper det står bra til med deg.

Og så utrolig hyggelig å se at det faktisk er noen her! Jeg savner dere sånn med jevne mellomrom...

Jeg svingte innom nå fordi jeg trengte å søke på noe i forbindelse med at det i disse dager er en oppstart av Landsforeningen fødselsdepresjon, LFFD. Synes det er et utrolig flott tiltak, og kunne tenke meg å bidra på ett eller annet vis. Vet ikke hvordan ennå, har bare noen flyktige ideer, enn så lenge...

Men kanskje jeg nå må innom her oftere igjen? Håper dere har det toppers, alle sammen. :) 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig!  Vi er nå her noen av oss med jevne mellomrom ☺

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å så stas dere er her litt :)

ja det var et flott tiltak Frenzia! Det skulle ha eksistert med første barnet mitt, slet litt da. Håper og tror det blir andelerledes nå, bedre utgangspunkt nå med en mann og nytt hus.

veldig stas! Fått vite at vi venter en gutt og deg blir sikkert supert! Deg syntes kommende storesøster er stas for hun er rettferdigheten selv og syntes det er mest rettferdig med to av hver slik vi blir nå 😝

Kroppen syntes dog ikke det å være preggers er like kult nå som sist, og har bestemt seg for å straffe meg med helvetes bekkenløsning og dritt migrene.

Må se det positive og min kiropraktor er dritkjekk! Nesten verdt å fake plager for bare for syns skyld.. (klinikk for alle på bryn ;)

er heldigvis lov å se :) 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden